Morpige

Får kakeluk - NU KYKKELIVOLAPYK :)

168 indlæg i dette emne

Det er rigtigt. Der er mere intimt her. Der var engang jeg fik svar i alle mine tråde på BK, men efter jeg så blev "stille" så glemte folk mig, og så kom der ikke svar mere. Det var egentlig lidt "morsomt" syntes jeg.

Jeg oplever det samme på en anden stor baby side- der kender jeg ingen og det kan mærkes :)

Ja det er utroligt at der ikke skal mere til nogle gange... Jeg synes desværre et af problemerne derinde er hvis man engang er kommet til at jokke en over tæerne som åbenbart er meget populær, tja så bliver man mere eller mindre frosset ud.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har altid ærget mig over at mit eget navn var taget på BX, så nu da muligheden bød sig her, har jeg valgt det :D På BX hedder jeg Frk. Tusindfryd ;)

Tak Marianne :) Jo se dit navn på BX kender jeg godt og ville ikke have gættet det var dig :)

Ville heller ikke have gættet at det var dig, men Frk. Tusindfryd kan jeg genkende :)

Nej det var jo det ;) Men er nu blevet ret glad for det her forum- det er dejligt at folk gider at svare på ens tråde, det skete ikke tit på bx :blush

Ja det skete tit derinde, det oplevede jeg også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, Pernille - du er en af dem, jeg synes jeg 'kender' rigtigt godt. Har fulgt dig fra før du fik Alexander...

Jeg hedder Jeanette79 på BX og har været derinde siden 2004. Jeg har Silas fra juli 2005, Hjalte fra august 2007 og Thilde fra august 2009.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg ved hvem du er, men er lige undercover ihvertfald indtil torsdag.

Nu bliver man jo helt nysgerrig ;)

Glæder mig til jeg finder ud af hvem du er....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke sige hvad jeg hedder på andre fora :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke sige hvad jeg hedder på andre fora :lol

Nej Anette det er meget TYS TYS :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hedder Lille_mig på BX men da der var en lillemig ud i et ord herinde syntes jeg det lå lidt for tæt på så derfor Beem = BErtram og EMil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hedder Lille_mig på BX men da der var en lillemig ud i et ord herinde syntes jeg det lå lidt for tæt på så derfor Beem = BErtram og EMil

Det har jeg stadig ikke vænnet mig til .. altså at det ikke er dig der er lillemig selv om jeg udemærket er klar over hvem I begge 2 er :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg stadig ikke vænnet mig til .. altså at det ikke er dig der er lillemig selv om jeg udemærket er klar over hvem I begge 2 er :rolleyes

Hah det har jeg helle ikke, tænker nogle gange hvornår har jeg oprettet en tråd, ind til jeg lige får kigget efter og tænkt over hvor jeg er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder det samme på BX, men tror nu ik jeg er kendt hverken her eller der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder det samme på BX, men tror nu ik jeg er kendt hverken her eller der ;)

Joooo du er :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder det samme på BX, men tror nu ik jeg er kendt hverken her eller der ;)

jo du er da kendt for dem, som gerne vil være gravide, for du har jo dine tråde både på bk og bx :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kukkelkatar :lol

Har aldrig hørt det udtryk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om jeg er en af dem du er i tvivl om hvem er på bx for ja der hedder jeg noget andet

Men generelt så er jeg ikke så kendt hverken der eller her så der er nok ikke nogen der sådan lige ved hvem jeg er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kukkelkatar :lol Har aldrig hørt det udtryk :)

Tænker det samme hver gang jeg ser overskriften ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været med på BX fra 2006 og hedder det samme både her og der. Dog er jeg ikke sikker på, at du ved hvem jeg er, da man endnu lettere forsvinder i mængden, når man, som jeg, generelt læser meget mere end man skriver. Men jeg "kender" både dig og din Alexander fra BX.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kukkelkatar :lol

Har aldrig hørt det udtryk :)

Det har jeg heller ikke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hed på det gamle, gamle BK Winnie74... Så krapyl på det mellemliggende BK/BX og her Winnie

Tak Winnie, det var jeg glad for lige at høre. For jeg har fulgtes med en Winnie på det gamle BK og jeg var lidt i tvivl om det var dig. og det var det så ikke. Men jeg husker dig godt, nu jeg ser det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er utroligt at der ikke skal mere til nogle gange... Jeg synes desværre et af problemerne derinde er hvis man engang er kommet til at jokke en over tæerne som åbenbart er meget populær, tja så bliver man mere eller mindre frosset ud.. :(

Ja det er jeg helt enig i. Og et af mine mellemværender skyldes netop sådan en barsk misforståelse - fordi vedkommende heller ikke tør snakke rent ud af posen med mig, men bare vælger at bagtale mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, Pernille - du er en af dem, jeg synes jeg 'kender' rigtigt godt. Har fulgt dig fra før du fik Alexander...

Jeg hedder Jeanette79 på BX og har været derinde siden 2004. Jeg har Silas fra juli 2005, Hjalte fra august 2007 og Thilde fra august 2009.

Ja Jeanette, og jeg kan godt huske dig. Jeg skulle lige have tankevirksomheden igang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke sige hvad jeg hedder på andre fora :lol

Det behøver du heller ikke smukke, for du hedder det samme på min FB :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hedder Lille_mig på BX men da der var en lillemig ud i et ord herinde syntes jeg det lå lidt for tæt på så derfor Beem = BErtram og EMil

Tak Beem det var guld værd. Ser du jeg var totalt forvirret. Jeg kender dig fra din billede og jeg kunne fornemme at jeg kendte dig igennem det skrevne ord. Men du var ikke "lillemig" som er herinde. Det var totalt forvirrende for mig :) Men nu kan jeg "placere dig" - tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder det samme på BX, men tror nu ik jeg er kendt hverken her eller der ;)

Ikke desto mindre kender jeg dig både for navn og billede :) Dog husker jeg ikke hvad du har skrevet (men det kommer jeg til nu ) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om jeg er en af dem du er i tvivl om hvem er på bx for ja der hedder jeg noget andet

Men generelt så er jeg ikke så kendt hverken der eller her så der er nok ikke nogen der sådan lige ved hvem jeg er

Dig er jeg aldrig i tvivl om :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været med på BX fra 2006 og hedder det samme både her og der. Dog er jeg ikke sikker på, at du ved hvem jeg er, da man endnu lettere forsvinder i mængden, når man, som jeg, generelt læser meget mere end man skriver. Men jeg "kender" både dig og din Alexander fra BX.

Jo Maria, dig kender jeg :) Nej jeg husker ikke så meget det du har skrevet. Men du hedder det samme som en bedste veninde jeg havde engang, som jeg savner helt vildt. (Men hun hader familier, autoritære mennesker og vil hellere leve det søde liv, med druk og sjov -så vi gled fra hinanden, øv)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER