Morpige

Får kakeluk - NU KYKKELIVOLAPYK :)

168 indlæg i dette emne

Altså der er så mange herinde som jeg bare ved at jeg kender og som bare ved hvem jeg er... Jeg kan have kendt jer i flere år. Men med nyt navn er det virkeligt svært at gennemskue hvem der er hvem. Det ville være lækkert om I gad at skrive det eller smide en privat Pm. Og ellers må I tilgive mig, at jeg ikke lige kan gennemskue hvem I er :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er bare mig, men kender dig ikke fra andre steder, er dog også begyndt at lægge mærke til dig og dit brugernavn på bx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er bare mig, men kender dig ikke fra andre steder, er dog også begyndt at lægge mærke til dig og dit brugernavn på bx

:kram2 :kram2 Jeg har godt lagt mærke til dig, både her og der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 Jeg har godt lagt mærke til dig, både her og der :)

jeg er vist lidt mere aktiv herinde :unsure , og ikke helt til at komme udenom her. Hvorimod Bx er et ældre og større forum, hvor man godt kan blive lidt væk i mængden. Begge dele har sine fordele. Men er i hvertfald super glad for begge fora

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja jeg hedder det samme her - so, jeg altid har heddet på babyklar.. på Bryllupsklar hedder/hed jeg Misspuzzycatz :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja jeg hedder det samme her - so, jeg altid har heddet på babyklar.. på Bryllupsklar hedder/hed jeg Misspuzzycatz :loveshower

haha Christina, jeg syntes nok jeg kendte dit billede helt tilbage fra Bryllupsklar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha Christina, jeg syntes nok jeg kendte dit billede helt tilbage fra Bryllupsklar :)

Tja der har jeg jo også været mange GODE år.. og elsket at være der til at hjælpe brugerene :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og mig ved du også hvem er ;)

(Maj-Britt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MIG gætter du aldrig! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ændret brugernavn fra jeg var på BX og Bryllupsklar :P :P

Der hed jeg Maibritt - Men synes jeg blev lidt for afslørende.. :jul12:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MIG gætter du aldrig! ;)

hehe - nej dig husker jeg slet ikke, overhovedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og mig ved du også hvem er ;)

(Maj-Britt)

ja det gør jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ændret brugernavn fra jeg var på BX og Bryllupsklar :P :P

Der hed jeg Maibritt - Men synes jeg blev lidt for afslørende.. :jul12:

Jeg husker bedre det navn du har nu, end Maibritt. Jeg er så dårlig til navne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder det samme som på BX, der stødte jeg på dig nogen gange når du skrev en kommantar i nogle tråde. Men jeg tror aldrig at jeg har skrevet til dig derinde - altså besvaret en af dine tråde.

Men jeg har læst din blog ;)

Mit avatar billede er dog ikke det samme, som på BX

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder det samme som på BX, der stødte jeg på dig nogen gange når du skrev en kommantar i nogle tråde. Men jeg tror aldrig at jeg har skrevet til dig derinde - altså besvaret en af dine tråde.

Men jeg har læst din blog ;)

Mit avatar billede er dog ikke det samme, som på BX

Tak :) Jeg husker godt dit avatar fra det gamle BK :) Men jeg husker ikke så godt navne, så jeg tænkte du havde skiftet navn og nu jeg tænker på det, kan jeg egentlig godt huske at jeg har kendt dit navn i lang tid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Jeg husker godt dit avatar fra det gamle BK :) Men jeg husker ikke så godt navne, så jeg tænkte du havde skiftet navn og nu jeg tænker på det, kan jeg egentlig godt huske at jeg har kendt dit navn i lang tid :loveshower

jeg er selv bedst til det med at genkende billeder, men dælme svært når folk udskifter dem :lolhit

jeg synes det er rigtig dejligt at du har fundet herind, så vi kan følge dig/jer :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er selv bedst til det med at genkende billeder, men dælme svært når folk udskifter dem :lolhit

jeg synes det er rigtig dejligt at du har fundet herind, så vi kan følge dig/jer :biglove

Tak i lige måde :) Herinde kan jeg også lettere huske dem jeg taler med, fordi vi trods alt ikke er større end vi er lige pt :) Det gamle BK blev alt for stort lige pludselig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak i lige måde :) Herinde kan jeg også lettere huske dem jeg taler med, fordi vi trods alt ikke er større end vi er lige pt :) Det gamle BK blev alt for stort lige pludselig :)

Jeg er helt enig, det er så hyggeligt herinde fordi det ikke er så stort endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt følge dig Pernille. Synes også liiige jeg skulle vænne mig til det. Men synes det hjælper på det nu- ellers har jeg i hvert fald ikke opdaget noget endnu ;)

Ved i hvert fald hvem alle der har skrevet i denne tråd er- altså genkender fra cyberspace :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ML, jeg genkender også alle i den her tråd :) Men jeg vil ikke skrive direkte til dem jeg ikke genkender og spørge, for det er også lidt pinligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit navn er ikke så anderledes her som på bx (Dorthe3009), har bare slettet tallene. Men på bx er jeg ikke helt så synlig, man forsvinder lidt mere derinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit navn er ikke så anderledes her som på bx (Dorthe3009), har bare slettet tallene. Men på bx er jeg ikke helt så synlig, man forsvinder lidt mere derinde ;)

Ja det er rigtigt. Jeg tænker ikke så meget over når nogen hedder et tal efter et navn. Men herinde lægger jeg altid mærke til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er rigtigt. Jeg tænker ikke så meget over når nogen hedder et tal efter et navn. Men herinde lægger jeg altid mærke til dig :)

Jeg ligger også mere mærke til dig herinde end på bx :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og mig ved du også hvem er ;)

(Maj-Britt)

Dig kan jeg genkende fra bx pga. af dine børns navne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger også mere mærke til dig herinde end på bx :)

:) Jeg var også holdt næsten helt op med at skrive på BX. Som skrevet andetsteds, var der nogen jeg ikke ville dele tingene med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER