Morpige

Får kakeluk - NU KYKKELIVOLAPYK :)

168 indlæg i dette emne

Det har jeg heller ikke :D

Det er lidt sjov, men det betyder vel egentlig "Roterende fis i kasketten" :) Altså man bliver småskør/forvirret, hvor det tangerer til sindsyg. Men på en humoristisk måde.

Kender I andre heller ikke udtrykket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er lidt sjov, men det betyder vel egentlig "Roterende fis i kasketten" :) Altså man bliver småskør/forvirret, hvor det tangerer til sindsyg. Men på en humoristisk måde.

Kender I andre heller ikke udtrykket?

Nope :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er/var også på BX men var ret annonym, skrev faktisk kun i min Juni MG, derinde hedder jeg Missmum syntes det var meget svært at komme ind på bx og få noget respons hvis man endelig skrev noget.

Nå men pyt, jeg elsker BK :loveshower syntes her er rart med en masse dejlige kvinder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er/var også på BX men var ret annonym, skrev faktisk kun i min Juni MG, derinde hedder jeg Missmum syntes det var meget svært at komme ind på bx og få noget respons hvis man endelig skrev noget.

Nå men pyt, jeg elsker BK :loveshower syntes her er rart med en masse dejlige kvinder

det er nemlig svært derinde, selvom jeg har været der siden januar 2006, så kom jeg ikke ind i varmen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God tråd denne her, det kan lige hjælpe med at få slået nogle af jer helt fast.

Og kukkelkatar - ahhh den må du altså længere ud på landet med, har aldriiiiiiiig hørt om det ord før :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om jeg er en af dem du er i tvivl om hvem er på bx for ja der hedder jeg noget andet

Men generelt så er jeg ikke så kendt hverken der eller her så der er nok ikke nogen der sådan lige ved hvem jeg er

Jeg ved godt hvem du er :) Kan kende dine børns navne, og så noget du har skrevet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Beem det var guld værd. Ser du jeg var totalt forvirret. Jeg kender dig fra din billede og jeg kunne fornemme at jeg kendte dig igennem det skrevne ord. Men du var ikke "lillemig" som er herinde. Det var totalt forvirrende for mig :) Men nu kan jeg "placere dig" - tak :kram2

Det var så lidt, godt det kom på plads- det har faktisk været meget rart med nane ændring- tror jeg på BX er meget "kendt" (af dem der ved hvem jeg er) pga EMil herinde har jeg bare været mig- hvis det gir mening

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker det samme hver gang jeg ser overskriften ;)

Ej det hedder da også KuPPel katar

Altså katar i "kuplen" (= knolden)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt sjov, men det betyder vel egentlig "Roterende fis i kasketten" :) Altså man bliver småskør/forvirret, hvor det tangerer til sindsyg. Men på en humoristisk måde.

Kender I andre heller ikke udtrykket?

Det er fori det hedder KUPPEL katar

Kuplen er hovedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt nu jeg ikke specielt kendt på BX men mange af jer der skriver i nok ikke blir bemærket det er netop jer jeg godt kan kende derfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er/var også på BX men var ret annonym, skrev faktisk kun i min Juni MG, derinde hedder jeg Missmum syntes det var meget svært at komme ind på bx og få noget respons hvis man endelig skrev noget.

Nå men pyt, jeg elsker BK :loveshower syntes her er rart med en masse dejlige kvinder

er helt enig i det markeret :loveshower og synes også du er dejlig :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt nu jeg ikke specielt kendt på BX men mange af jer der skriver i nok ikke blir bemærket det er netop jer jeg godt kan kende derfra.

for mig er du nem at genkende, netop pga dine særlige signatur billeder af dine skønne drenge :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

for mig er du nem at genkende, netop pga dine særlige signatur billeder af dine skønne drenge :loveshower

Man må jo vise de små frem når man får chancen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt nu jeg ikke specielt kendt på BX men mange af jer der skriver i nok ikke blir bemærket det er netop jer jeg godt kan kende derfra.

Det er faktisk ikke så længe siden jeg fik øje på dig derinde- men det var mere fordi jeg troede det var Louise "FamHeimann" der var tilbage da hun har haft et profilbillede der mindede en del om dit på et tidspunkt :) Men det var det jo så ikke, men det er da også rart med nye ansigter :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er faktisk ikke så længe siden jeg fik øje på dig derinde- men det var mere fordi jeg troede det var Louise "FamHeimann" der var tilbage da hun har haft et profilbillede der mindede en del om dit på et tidspunkt :) Men det var det jo så ikke, men det er da også rart med nye ansigter :biglove

Jeg holdre også mest til i deres anderledes forum, så man skal nok der ind for lige at bemærke mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt nu jeg ikke specielt kendt på BX men mange af jer der skriver i nok ikke blir bemærket det er netop jer jeg godt kan kende derfra.

Jeg havde ikke lige gættet du var dig :)

Men jeg synes til gengæld dit navn herinde er så fint. Beem - virker for mig til at give rigtig god mening på den ene og den anden måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fori det hedder KUPPEL katar

Kuplen er hovedet

jamen det har du ret i. Det kan jeg se når jeg googler det :) Men det anede jeg ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen det har du ret i. Det kan jeg se når jeg googler det :) Men det anede jeg ikke :)

:jul11:

Skønt, - jeg har en vendinde der ALTID har troet det hedder "det er jo ikke ludere og lagkage" i stedet for LUTTER lagkage, og hun siger det stadig, dete r så hyggeligt :jul3:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Sarahmusen på bx, men er ikke en af de mest aktive derinde, så er ikke sikker på at der er ret mange der ved hvem jeg er.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Sarahmusen på bx, men er ikke en af de mest aktive derinde, så er ikke sikker på at der er ret mange der ved hvem jeg er.

Kram

Rikke

Jeg gør :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Sarahmusen på bx, men er ikke en af de mest aktive derinde, så er ikke sikker på at der er ret mange der ved hvem jeg er.

Kram

Rikke

Tak Rikke :) Og jo jeg kender også "Sarahmusen"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:jul11:

Skønt, - jeg har en vendinde der ALTID har troet det hedder "det er jo ikke ludere og lagkage" i stedet for LUTTER lagkage, og hun siger det stadig, dete r så hyggeligt :jul3:

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov vi har da vist haft en drillenisse ude i overskriften. Gammelsmølf var det dig????

:jul3:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov vi har da vist haft en drillenisse ude i overskriften. Gammelsmølf var det dig????

:jul3:

Det kan næsten ikke være andre end ham :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov vi har da vist haft en drillenisse ude i overskriften. Gammelsmølf var det dig????

:jul3:

FYYYYY Martin :bask :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER