Girl Next Door

Hvad laver i

8,488 indlæg i dette emne

Hvad er der sket?

Han blev indlagt i tirsdags med dehydrering pga opkast, han var helt væk og total askegrå, han slap for drop fordi han havde tisset ganske lidt inden vi kom, det var jeg meget taknemlig for. Savner min livlige dreng :( men heldigvis er han i bedring, heldigvis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han blev indlagt i tirsdags med dehydrering pga opkast, han var helt væk og total askegrå, han slap for drop fordi han havde tisset ganske lidt inden vi kom, det var jeg meget taknemlig for. Savner min livlige dreng :( men heldigvis er han i bedring, heldigvis :)

Dejligt, forsat god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ligger på sofaen og har monster ondt i min arm. faldt da jeg var ude og gå med hunden, skal vist forbi skadestuen, når manden er færdig med badet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pisse fryser, ventende på en bus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ligger på sofaen og har monster ondt i min arm. faldt da jeg var ude og gå med hunden, skal vist forbi skadestuen, når manden er færdig med badet :(

AVS, god bedring håber ikke det alvorligt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på arbejdet og halvsover og spiser kiks.. har ligget vågen de meste af natten med kvalme og har aftalt med chefen jeg er her i dag fordi der ikke er andre, men jeg laver kun det nødvendige arbejde - intet mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ligger på sofaen og har monster ondt i min arm. faldt da jeg var ude og gå med hunden, skal vist forbi skadestuen, når manden er færdig med badet :(

Av da :( Håber den er ok :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noooooget ;)

Aiiii! Jeg bliver SÅ nysgerrig! ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder med datteren i sofaen og ser tegnefilm.. Det bliver vist til en dag hjemme igen Idag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Gør klar til fastelavsfest i legestuen :)

Hvor hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal snart til at have noget morgenmad og slappe lidt af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og skal skrive nogle oplysninger ind på nettet på en uddannsele og det går bare LANGSOMT :gal

tror bare jeg gør det senere , så kører det nok bedre til den tid !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor spændende :glad

Spændende :)

:bunny :yay :kiss

:glad :glad :glad

:whistling Og så opstod der lige en situation, hvor det var oplagt at bringe det op :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hyggeligt :)

Det var også rigtig hyggeligt - lige bortset fra, at vi var udenfor og var stivfrosne i løbet af kort tid :wacko

Men børnene styrtede rundt og havde det rigtig sjovt ;) Så betyder kolder fødder ikke sååååå meget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøver at tage mig sammen til at komme i gang med gøremålene i dag <_< Burde tage mig sammen til at komme til træning :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:whistling Og så opstod der lige en situation, hvor det var oplagt at bringe det op :D

FORTÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:whistling Og så opstod der lige en situation, hvor det var oplagt at bringe det op :D

Hov hov, er der allerede bid??? Fortæl fortæl :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leger med M på gulvet.

Overvejer at få gjort rent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder alene hjemme ved mine forældre og venter på Erica vågner, så vi kan tage hen og besøge hendes oldemor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drikker kakao og fryser! Vil gerne snart hjem fra det her lortejob :( Men har først fri om lidt over 3 timer.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hænger tøj til tørre, høre radio og skal tømme opvasker bagefter... gad vide om jeg så skal støvsuge bagefter og så tage overetagen når M sover? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tænker på om de der chokolade-bacon som gnd lavede igår ikke lige kom til Thorsø

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FORTÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL :glad :glad

Jamen vi kom bare til at snakke om min jobsøgning og så kom jeg med argumenterne for, at vi lige så godt kan starte 'projekt numme 2' op nu ;) Han har været meget afvisende fordi jeg ikke har job, så regnede med at det næsten var umuligt at tale om, men han sagde meget hurtigt okay :glad

Men det er tys tys så det skal ikke nævnes andre steder end her på BK ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov hov, er der allerede bid??? Fortæl fortæl :loveshower

Nej nej ikke endnu, men vi starter projekt 'Tilde skal være storesøster' nu :loveshower

Men shhh andre steder, end her på BK ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER