Posted July 10, 2015 Her er der kommet en Taylor siden sidst :wub Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 10, 2015 Agnes og Frederik. Vi har brugt 11 år på at blive en familie på 4 - så vi har haft overvejet maaaaaaange navne :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 10, 2015 Vi har Clare og så Cara, som vi må undvære, og så venter vi på Aedan :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 10, 2015 Her er der kommet en Malou siden sidst :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 10, 2015 Vi har en Adam - hvis næste barn bliver en dreng er det allerede besluttet at han bliver en David :wub Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 10, 2015 Vi har en Mie ❤️ Vi er ret enige om en lillebror er en Mads og en lillesøster er vidst en Ida Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 10, 2015 her er det også en Mie (Mie Andrea) og så er det hemmeligt hvad Micromoysen skal hedde men hendes mellemnavn bliver Maj. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2015 Vi har Simon og så Tobias og Mads. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2015 Her har jeg Camille Pixie og Leah Filucca :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2015 Vi har en Ida. Og kan ikke blive enige om et navn til lillebror. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2015 Vi har en Freja og så venter vi utålmodigt på at der kommer en lille Mikkel til august Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2015 Vi har en Leonora, som kun er i vores tanker og hjerter (født 24+2) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2015 Vi har en Konrad Augustin. Augustin kom af, at min mand ville have han skulle hedde August og jeg så foreslog Augustin i stedet (han fortsatte med Augustinus og så sagde jeg holdt). Vi var uenige om dåb og min mand kunne overhovedet ikke lide Augustin. Så jeg troede 'sejren' var hjemme da jeg sagde at, hvis han måtte hedde Konrad Augustin så måtte han få sin dåb. Min mand var dog hurtig og sagde top ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2015 Vi har en Charlie og lige om lidt (forhåbentlig) en Martha Elvira :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2015 Ja, Lauge er på listen, men det er Magne ikke da han ikke var kommet til endnu :) Nu venter vi os en lillesøster Fenja ❤ Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2015 Vi har Kristian og venter (sq nok) en Sigrid. Share this post Link to post Share on other sites