My-Moren

Tørst

21 indlæg i dette emne

Oplever i at være mere tørstige end før i var gravide?

Jeg er noget så tørstig det meste af dagen. Dette oplevede jeg ikke før jeg blev gravid! Henover julen var jeg også ret så tørstig hele tiden, dengang var jeg bare ikke klar over at jeg er gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er tørstig hele tiden. Har faktisk ikke tænkt over det før jeg så hvad du skrev.

Tørstig tisse tørstig tisse tørstig tisse.... hele tiden :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drikker nærmest alt (alkoholfrit) jeg kan komme i nærheden af når jeg er gravid :D

Så ja, det kender jeg udemærket.... Fx. hvis vi spiser ude, kan jeg normalt sagtens nøjes med en lille sodavand til maden, mens jeg, når jeg er gravid, næsten ikke kan klare mig med en stor sodavand/vand :blush

Vi køber også 5-6 liter minimælk, og 4 liter appelsinjuice bare til mig hver uge :whistling Derudover drikker jeg masser af light saft og vand.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heheh!!! Er glad for at se, at det er ikke er mig der er unormal ;)

Jeg er simpelthen så møg tørstig det meste af dagen, synes jeg står med en kop et eller andet i hånden det meste af tiden!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg led meget af tørst første trimester og det kom igen i 3 trimester... Jeg har simpelthen en uslukkelig tørst, jeg kan drikke og drikke og synes ikke engang jeg render meget på toilet og har stadig mørkt urin...

Har fået tjekket blodsukker og der er intet galt.

Det mest trælse er bare at min tørst især kommer til udtryk om natten, så vågner mange gange og drikker let en halv liter bare om natten :( Tører helt ind..

Så ja det er vidst bare en gene nogen af os må døje med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg melder mig i klubben... Er også tørstig hele tiden! (Og hvis jeg på en eller anden måde glemmer min tørst, så føler jeg virkelig at jeg mangler det væske...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det lidt i perioder, kun nogle dage... Det er en helt ny fornemmelse for mig, er eller normalt aldrig tørstig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde nogle uger i 1. trimester hvor jeg døjede med tørst - især om natten <_< Det er vendt lidt tilbage igen men det er værst lige omkring sengetid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24-7 ;) Troede det var pga. Dehydrering og :puke Det har særligt været slemt fra omkring uge 10-11 stykker- og er der stadig :) Det har været der hele tiden, men det tog som sagt et spring pludseligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker også at jeg er mere tørstig.

Specielt appelsin juice og vand. Passion sodavand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også konstant tørstig og vågner et par gange om natten og skal have noget vand.

Sådan har det også været i mine tidligere graviditeter, men ikke lige så slemt som denne gang.

De to sidste gange jeg var gravid forsatte tørsten også efter jeg havde født, og hver gang jeg ammede blev jeg tør i munden og MÅTTE bare have vand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo tak det kender jeg også til. Har juicebrikker i bilen for at klare turen til og fra arbejde. Kører vel og mærke kun 25 min hver vej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep jep, mere tørst! Jeg tror kroppen ved hvad den vil, når man er gravid! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes. Det er godt nok mange år siden, jeg har haft behov for at have et stort glas vand til rådighed ved min side om natten, men kan slet ikke klare mig uden nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er tørstig hele tiden. Har faktisk ikke tænkt over det før jeg så hvad du skrev.

Tørstig tisse tørstig tisse tørstig tisse.... hele tiden :lolhit

skriver du om mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh det kender jeg sørme alt til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også meget tørstig da jeg var gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er konstant tørstig, selv mens jeg drikker vand ;) Inden jeg blev gravid havde jeg også en stor tørst, men den har virkelig taget til inden for de sidste par uger, jeg kan føle mig helt udtørret hvis ikke jeg får noget at drikke. Jeg har 20 minutter på arbejde, og hvis jeg en sjælden gang glemmer at få vand med i bilen, så skal der 2-3 store glas vand til når jeg kommer frem før kroppen er normal igen.

Ulempen er så at jeg skal tisse konstant, er oftes oppe 2-4 gange i løbet af natten, og maven er snart ved at være så stor at det er temmelig besværligt at komme op af sengen, og jeg sover i forvejen dårligt. Tænder aldrig lyset om natten, og forsøger at lade være med at åbne øjenene alt for meget :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet at vågne med sprukne læber og blærer på tungen fordi jeg var så udtørret og tørstig... Det er helt tosset.. Har en mistanke om at jeg også sover med munden åben, det hjælper jo nok ikke på verdenssituationen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ditto her!

Er gået fra at skylle min vitaminer ned med et halvt glas vand til nu at bruge en god litter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha, ja jeg er også tørstig hele tiden.Drikker helt vildt meget vand, og gør jeg det ikke, føles det som om, jeg ikke har drukket noget hele dagen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER