Morpige

Der er kommet en pakke - NISSE FUNDET

71 indlæg i dette emne

Du SKAL vente... det sjovest.. ellers ærgre du dig i morgen.. givers intuition er jo den skal åbnes d. 1 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej hvor ondt :lolhit :lolhit

Jeg var også pænt sur på ham, men sagde ikke noget, for nu havde han jo for en gangs skyld købt en gave i god tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du SKAL vente... det sjovest.. ellers ærgre du dig i morgen.. givers intuition er jo den skal åbnes d. 1 :)

Jeg skal nok styre mig :) ja nemlig. Intentionen er at det er imorgen :) Så det holder jeg. Men det er bare træls at vente. Vil jo gerne se hvad det er nu.

Tænker lidt at den er lidt let. Det kunne måske være chokolade... hmmm.. elsker chokolade, kunne godt spise det nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg lige sige, at hos os må manden købe min julegave og så have den liggende hos sin mor, for ellers har jeg været i den. Men jeg er så ligesådan, når jeg har købt hans gave, så er jeg lige ved at give den, når jeg kommer hjem, fordi jeg er så spændt på, hvad han synes....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg lige sige, at hos os må manden købe min julegave og så have den liggende hos sin mor, for ellers har jeg været i den. Men jeg er så ligesådan, når jeg har købt hans gave, så er jeg lige ved at give den, når jeg kommer hjem, fordi jeg er så spændt på, hvad han synes....

Det kender jeg godt :) Man bliver ligesom et lille barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da rigtig hyggeligt, men du må pændt vente til i morgne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så er det jo 1. december i dag, så vi venter spændt på at få at vide, hvad der var i pakken :jul8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad fik du....? uuuh det jo godt vi har en morgenspænding her ;)

:balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa åbn den nuuuu, jeg er nysgerrig :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åben åben åben åben den :) Jubiiiiiiiiiiiii :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se du skriver.. F5 F5 F5 F5 F5 F5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad var der i????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kom nu med det, hvad var der i pakken????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen piger, ja gæt lige engang og jeg aner stadig ikke hvem det var fra. Der står :Hej Pernille. En lille ting til din julesok i december måned fra din helt egen julenisse:

Manden fortrækker ikke en mine og nej jeg har ikke meldt mig til noget.

MEN jeg har fået gode gaver :)

Her er et billede: (tørklæde, duftkugler, chokolade, bolcher og en chokoladekalender :)

IMG_1727.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjj en lækker pakke at modtage, hvem mon nissen er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det da bare spændende.. Hvem mon ku finde på at sende dig en gave???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjj en lækker pakke at modtage, hvem mon nissen er?

Jeg har ingen idé, overhovedet og manden hævder at han intet kender til det. Men han fortrækker slet ikke en mine når jeg spørger ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eij hvor lækkert...:)

skørt du ikke ved hvem sender.. jeg fik engang en buket blomster da jeg var syg.. var 3 mdr om at finde ud af afsender... håber du finder giver før ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eij hvor lækkert...:)

skørt du ikke ved hvem sender.. jeg fik engang en buket blomster da jeg var syg.. var 3 mdr om at finde ud af afsender... håber du finder giver før ;)

hhaah ja det mindede mig om en pinlig hændelse. Der var engang jeg fik en buket blomster fra en hemmelig beundrer. Og jeg fandt aldrig ud af hvem det var. jeg spurgte alle de drenge jeg kendte. 2 blev sure over at jeg ikke vidste om det "ham" eller en anden. Hvem af de to, eller om det var en 3. aner jeg ikke. Men blomsterne var smukke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spurgt min mor og det er ikke hende!

Jeg tror jeg ved hvem det er . jeg har nemlig sendt en julekalender til min svigermor og jeg tror næsten det må være hende... Men jeg kan jo ikke konfrontere hende med det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej sikke en dejlig pakke :super

Og så er der også lidt træning til hjernen med at finde ud af hvem den er fra :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej sikke en dejlig pakke :super

Og så er der også lidt træning til hjernen med at finde ud af hvem den er fra :D

ja og chokoladen gav den nødvendige energi til at tænke :) mums!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spurgt min mor og det er ikke hende!

Jeg tror jeg ved hvem det er . jeg har nemlig sendt en julekalender til min svigermor og jeg tror næsten det må være hende... Men jeg kan jo ikke konfrontere hende med det

Det lyder da sandsynligt, når manden ikke trækker en mine, så ved han garanteret godt, hvem der står bag, for hanhar talt med sin mor omkring det :rolleyes

Men det er en sød tanke uanset hvem der står bag - tænk at du har en hemmelig julenisse :jul12:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det bare hyggeligt, sådan med en nisse gave med lækre ting i :jul11:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER