Morpige

Der er kommet en pakke - NISSE FUNDET

71 indlæg i dette emne

og der står "MÅ ÅBNES 1. DEC"

Skal jeg vente? eller skal jeg åbne nu? Jeg har ingen idé om hvad det er? Det ser ikke ud som om jeg har bestilt noget fra den butik (aura4laura.dk)

og manden hævder at han intet kender til det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvis du er med i nogle nisserier så ville jeg vente

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Veeeeeeeeeent... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal vente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og der står "MÅ ÅBNES 1. DEC"

Skal jeg vente? eller skal jeg åbne nu? Jeg har ingen idé om hvad det er? Det ser ikke ud som om jeg har bestilt noget fra den butik (aura4laura.dk)

og manden hævder at han intet kender til det!

ha ha ha havde det været mig, så var pakken åbnet for længst, jeg er virkelig som et lille barn på det punkt... Jeg hopper og danser og ser åben åben åben

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke med i nisserier. Og jeg er en dårlig venter. for pokker jeg er nysgerrig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder lidt som et spil, når man ryster den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder lidt som et spil, når man ryster den

Mon ikke det er manden der har været på spil ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke det er manden der har været på spil ;)

han siger det ikke er. Meeennn måske løj han. Jeg synes der var sådan et "glimt i øjet" - men vi har jo fælles konti, så det ville han ikke kunne skjule når det er en internetbutik....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

han siger det ikke er. Meeennn måske løj han. Jeg synes der var sådan et "glimt i øjet" - men vi har jo fælles konti, så det ville han ikke kunne skjule når det er en internetbutik....

Min mand låner hans kammerats dk kort hvis jeg ikke skal opdage det, det kan jo lade sig gøre.

Du må endelig gi en opdatering i morgen- hvis du kan vente :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand låner hans kammerats dk kort hvis jeg ikke skal opdage det, det kan jo lade sig gøre.

Du må endelig gi en opdatering i morgen- hvis du kan vente :P

:gp naturligvis skal jeg nok vente :) og jeg skal nok give opdatering.

Men er så bange for at jeg er kommet til at bestille noget selv, og har glemt alt om det. Men det tror jeg ikke jeg har. Så ville jeg da have en bestillingsseddel.!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg brokkede mig selvfølgelig over at jeg aldrig fik adventsgaver, host host

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg brokkede mig selvfølgelig over at jeg aldrig fik adventsgaver, host host

hihi mon ikke han så har været hurtig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hihi mon ikke han så har været hurtig...

jo det kan være. Han var også så spøgefuld igår og ville have mig til at gå i bad for 2. gang (og nej jeg lugtede ikke) Men jeg har også rund fødselsdag om 16 dage :) og det er jo jul osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende.. Glæder mig til at høre hvad der er i.. I morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ellers spændende Pernille - ser frem til en update når papiret er flået af ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal nok opdatere jer piger (Efter jeg har været på sygehuset om morgenen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde sten sikkert ikke kunne vente :unsure :unsure :unsure

Men glæder mig til update..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde sten sikkert ikke kunne vente :unsure :unsure :unsure

Men glæder mig til update..

hihi tak det hjalp meget. Men jeg må og skal styre mig! (også fordi det jo kan være manden der har givet mig noget og han sidder her ved siden af)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hihi tak det hjalp meget. Men jeg må og skal styre mig! (også fordi det jo kan være manden der har givet mig noget og han sidder her ved siden af)

når han er på wc ville jeg skynde mig at bare åbne for et hjørne, så jeg kunne se, hvad er der i den passe, kan slet ikke styre min nysgerrighed, når det gælder gaver...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

når han er på wc ville jeg skynde mig at bare åbne for et hjørne, så jeg kunne se, hvad er der i den passe, kan slet ikke styre min nysgerrighed, når det gælder gaver...

suk, jamen der er stor tyk tape omkring det hele. Jeg kan slet ikke åbne en flip eller noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

suk, jamen der er stor tyk tape omkring det hele. Jeg kan slet ikke åbne en flip eller noget

jeg er ked af at sige det, men jeg havde nok bare valgt at flå den op :-) og så pakke den pænt ind i noget andet papir bagefter :-), og så sagt, at jeg synes den skulle pakkes pænere ind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende hvad det kan være. Du skal dog kun vente en dag med at åbne den. Min mand købte for 4 år siden min julegave i midt november, og da han kom hjem med den stillede han på ovenpå fjernsynet. Så måtte jeg selv bestemme om jeg ville pakke op eller vente til juleaften :angry Jeg ventede helt til juleaften, men det holdt hårdt ;) Og den stod ovenpå fjernsynet helt end til juleaften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende hvad det kan være. Du skal dog kun vente en dag med at åbne den. Min mand købte for 4 år siden min julegave i midt november, og da han kom hjem med den stillede han på ovenpå fjernsynet. Så måtte jeg selv bestemme om jeg ville pakke op eller vente til juleaften :angry Jeg ventede helt til juleaften, men det holdt hårdt ;) Og den stod ovenpå fjernsynet helt end til juleaften.

ej hvor ondt :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er ked af at sige det, men jeg havde nok bare valgt at flå den op :-) og så pakke den pænt ind i noget andet papir bagefter :-), og så sagt, at jeg synes den skulle pakkes pænere ind

hihi ikke friste mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER