Sarahb_dk

Er spændt og nervøs, men glæder mig :)

24 indlæg i dette emne

Hej alle :)

Min mand og jeg har forsøgt at få et barn i 2 år nu. Vi skal nu igang med behandling hos copenhagen fertility center og hvis alt går efter plan, så bliver det måske allerede i næste måned! Jeg er super spændt og alligevel ved at dø er nervøsitet.. Hvad nu hvis det ikke virker? Eller virker i første forsøg? :blink Det fylder rigtig meget, puha..

Jeg var til samtale i torsdags og har efterfølgende sendt alle vores blodprøvesvar videre til klinikken og hvis alt er som det skal være, ja så starter vi i næste cyklus med lavdosis pergotime og så inseminering. Jeg håber selvfølgelig at den er der i første forsøg, men for søren hvor er det spændende og skræmmende og det hele :o

Nå, det var et lille pip fra mig. God aften til jer alle :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, lige pludselig kommer det tæt på :)

Men jeg håber for jer, at det lykkedes i første forsøg :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh kan godt huske vores første gang/forsøg. Det var virkelig spændene mendte også uha da da.

Vil bare ønske jer held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det den klinik der ligger på Lygten på Nørrebro??? Der er vi nemlig osse lige startet :) starter osse fra næste cyklus dvs om under to uger :loveshower Opstarter pergotime om 7 dage hvis min cyklus arter sig. Er SÅ spændt.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres hilsner :) Håber også det lykkes i første forsøg, men ved godt at chancen ikke er så stor igen. Jeg er bare helt bange for at sætte forventningerne for højt op og så blive skuffet, det har man ligesom prøvet i over 2 år nu... SUK altså! Nå, ikke mere ynk herfra :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det den klinik der ligger på Lygten på Nørrebro??? Der er vi nemlig osse lige startet :) starter osse fra næste cyklus dvs om under to uger :loveshower Opstarter pergotime om 7 dage hvis min cyklus arter sig. Er SÅ spændt.....

Ja det er den :) Jeg var inde og snakke med Jan, han er bare den rareste mand. Jeg hilste lige kort på Svend også, de virker utroligt rare derinde. Hvem var du inde hos?

Jeg sagde ja til at medvirke i et forsøg som en kvindelig ph.d.-studerende kører derinde, noget med sammenhæng mellem barnløshed og astma/allergi. Det lyder meget spændende i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige ønske jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige ønske jer :goodluck

Tak for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er den :) Jeg var inde og snakke med Jan, han er bare den rareste mand. Jeg hilste lige kort på Svend også, de virker utroligt rare derinde. Hvem var du inde hos?

Jeg sagde ja til at medvirke i et forsøg som en kvindelig ph.d.-studerende kører derinde, noget med sammenhæng mellem barnløshed og astma/allergi. Det lyder meget spændende i hvert fald :)

Det er Jan der har undersøgt mig her i opstartsfasen, men mindes han sagde det var Svend der skulle insiminere mig?!?!? Synes osse de virker meget behagelige, søde og ikke mindst kompetente. Og sygeplejeskerne osse virkelig søde:)

Lyder spændende med det forsøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er Jan der har undersøgt mig her i opstartsfasen, men mindes han sagde det var Svend der skulle insiminere mig?!?!? Synes osse de virker meget behagelige, søde og ikke mindst kompetente. Og sygeplejeskerne osse virkelig søde:)

Lyder spændende med det forsøg :)

Jeg ved faktisk ikke hvem der skal inseminere mig, det tror jeg ikke vi fik snakket om? Nå det ser vi når vi kommer dertil.

Jeg var rigtig glad for at komme ind og snakke med Jan. Vi har tidligere været hos en anden klinik og jeg havde bare ikke en ret god kemi med den læge der. Vi talte om at min cyklus ligger mellem 28 og 30 dage og min ægløsning derfor nogen gange er omkring dag 16.. Hvorefter han siger at så er der nok noget galt med mig og mine hormoner, for det er da ikke normalt?? Tak for det <_< Der var flere ting som jeg ikke var helt glad for ved stedet, så jeg fik en ny henvisning fra min læge og prøver nu hos CFC :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sørme godt forstå din nervøsitet - det hele kommer pludselig så tæt på. Man er spændt men også lidt skræmt over, hvad der er i vente!

Held og lykke, håber I får hurtigt gevinst :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sørme godt forstå din nervøsitet - det hele kommer pludselig så tæt på. Man er spændt men også lidt skræmt over, hvad der er i vente!

Held og lykke, håber I får hurtigt gevinst :loveshower

Tak og i lige måde :) :bd

Ja man håber selvfølgelig på hurtigt resultat, men var godt nok helt rundt på gulvet da jeg gik derfra. En af mine kolleger blev gravid i første forsøg med tvillinger, så har jo set at det kan gå rigtig hurtigt. Jeg tror dog ikke vi er så heldige (eller jeg tør ikke tro på det). Nu venter jeg bare på svar fra CFC og ser hvad de siger.. og så glæder jeg mig næsten til næste mens kommer, så vi kan komme igang :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak og i lige måde :) :bd

Ja man håber selvfølgelig på hurtigt resultat, men var godt nok helt rundt på gulvet da jeg gik derfra. En af mine kolleger blev gravid i første forsøg med tvillinger, så har jo set at det kan gå rigtig hurtigt. Jeg tror dog ikke vi er så heldige (eller jeg tør ikke tro på det). Nu venter jeg bare på svar fra CFC og ser hvad de siger.. og så glæder jeg mig næsten til næste mens kommer, så vi kan komme igang :goodluck

Tror det er sundt ikke at sætte forhåbningerne op til, at der vil være gevinst i første forsøg :super Bare det at være kommet i gang, og når sker noget andet, er jo også en stor ting! Håber din krop tager godt imod hormonbehandlingen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved faktisk ikke hvem der skal inseminere mig, det tror jeg ikke vi fik snakket om? Nå det ser vi når vi kommer dertil.

Jeg var rigtig glad for at komme ind og snakke med Jan. Vi har tidligere været hos en anden klinik og jeg havde bare ikke en ret god kemi med den læge der. Vi talte om at min cyklus ligger mellem 28 og 30 dage og min ægløsning derfor nogen gange er omkring dag 16.. Hvorefter han siger at så er der nok noget galt med mig og mine hormoner, for det er da ikke normalt?? Tak for det <_< Der var flere ting som jeg ikke var helt glad for ved stedet, så jeg fik en ny henvisning fra min læge og prøver nu hos CFC :rolleyes

Ja - det er bare super vigtig med en god kemi. Man skal have en Gyn, man føler sig tryg ved. Og det gjorde jeg bestemt ved Jan. Synes osse han tager sig tiden til os. Han var god til at forklare både min mand og jeg om diverse. Både testresultater men osse hvad det var vi så på skærmen, da jeg blev scannet.

Det bliver spændende at føle dig. Tror vores historie ligner hinanden meget. Vi har været gift i 3,5 måneder og har været i gang med PB i 2 år og 3 måneder for at være helt præcis. Og så går vi så på samme klinik.. Sender masser af :bd :bd :bd :bd :bd afsted til os begge og krydser fingre og håber på at Jan og Co. kan hjælpe os begge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - det er bare super vigtig med en god kemi. Man skal have en Gyn, man føler sig tryg ved. Og det gjorde jeg bestemt ved Jan. Synes osse han tager sig tiden til os. Han var god til at forklare både min mand og jeg om diverse. Både testresultater men osse hvad det var vi så på skærmen, da jeg blev scannet.

Det bliver spændende at føle dig. Tror vores historie ligner hinanden meget. Vi har været gift i 3,5 måneder og har været i gang med PB i 2 år og 3 måneder for at være helt præcis. Og så går vi så på samme klinik.. Sender masser af :bd :bd :bd :bd :bd afsted til os begge og krydser fingre og håber på at Jan og Co. kan hjælpe os begge ;)

Ja han var nemlig rigtig god til at forklare.. Jeg har så godt nok et blåt mærke mit på min vom, da han stod og trykkede på min mave med en pegefinger, så jeg rigtigt kunne se det på skanningen.. Hahaha, det gjorde faktisk også lidt ondt :lol

Nå, skal vi ikke satse på at de kan noget derude på cfc, så 2012 bliver vores år? Det kunne være hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til behandlingsverdenen :)

Håber at det lykkes jer vha insemination - da det altså bare er nemt og hurtigt - så lige der har du ikke noget at frygte!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til behandlingsverdenen :)

Håber at det lykkes jer vha insemination - da det altså bare er nemt og hurtigt - så lige der har du ikke noget at frygte!

Tak for det :)

Ja, jeg kunne forstå at det ikke er den helt store tur med det. Men det er rart at høre fra nogen der har prøvet det selv, det hjælper altid lidt. Hvor er I i behandlingen nu? (håber det er ok at spørge, hvis ikke du lige har lyst til at svare er det helt ok.) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til behandlingsverden - og held og lykke med det hele!

Jeg kan huske da vi startede at man tænkte en masse over tingene, men kan også huske at det var en lettelse at komme igen med behandling - så er der nogle som har styr på tingene og jeg slappede faktisk mere af.

Det var så rart at komme igang, for kunne godt mærke at der skete lidt mere end når man bare selv prøvede....

Håber i kommer hurtigt videre i en terminsgruppe :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det :)

Ja, jeg kunne forstå at det ikke er den helt store tur med det. Men det er rart at høre fra nogen der har prøvet det selv, det hjælper altid lidt. Hvor er I i behandlingen nu? (håber det er ok at spørge, hvis ikke du lige har lyst til at svare er det helt ok.) :)

Nej, det er nemlig super-nemt at blive insemineret. Man bliver bare scannet 1-2 gange, så skal man tage æl sprøjten og derefter bliver man insemineret (som ikke gør ondt)!

Vi er gået i gang med prøverør nu, da IUI desværre ikke hjalp for os (prøvede 3 gange). Så vi skal i gang med første gang IVF her liiige om lidt - og selvom det er en noget større omgang end IUI så glæder vi os helt vildt til at prøve!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes vi skal satse på at der er rigtig meget babystøv i luften ude på Lygten her i januar :-)

Så længe i sørger for der er nok babystøv tilbage i Skejby også, så kan vi godt blive enige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til behandlingsverden - og held og lykke med det hele!

Jeg kan huske da vi startede at man tænkte en masse over tingene, men kan også huske at det var en lettelse at komme igen med behandling - så er der nogle som har styr på tingene og jeg slappede faktisk mere af.

Det var så rart at komme igang, for kunne godt mærke at der skete lidt mere end når man bare selv prøvede....

Håber i kommer hurtigt videre i en terminsgruppe :loveshower

Ja det er lige præcis sådan man har det :) Spændt og en masse tænken (hvad nu hvis det lykkes eller ikke gør, fremtiden og alt det der) og så lettelsen over at der nu rent faktisk sker noget :)

Det ville jo være skønt med et hurtigt resultat, men det tør jeg nu ikke håbe på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kone og jeg (begge kvinder ;-)) er også lige gået igang hos CFC. Synes også de er super søde derude. Min kone er blevet scannet af både Jan og Svend - begge søde og dygtige. Tror ikke det er fastlagt hvem der skal inseminere en, tror det er den person der har en ledig tid i kalenderen på det tidspunkt der passer med ægudviklingen og ÆL-sprøjte.

Jeg synes vi skal satse på at der er rigtig meget babystøv i luften ude på Lygten her i januar :-)

Ja det lyder meget sandsynligt at man kommer ind til den der lige har plads i kalenderen :) De virker begge meget rare, så det skal nok gå fint.

Og ja, skulle vi ikke satse på at der er babystøv i kæmpe mængder på lygten? :bd :bd :bd Det ville slet ikke være dårligt ;) Rigtig meget held og lykke til jer i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe i sørger for der er nok babystøv tilbage i Skejby også, så kan vi godt blive enige ;)

Hihi, vi sender lige en portion mod skejby også :bd :bd Jeg håber sådan at 2012 bliver et rigtig godt baby-år herinde, der er mange der fortjener at få deres ønske opfyldt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER