Myliona

Skal I have fint tøj på i aften?

24 indlæg i dette emne

Jeg skal lufte min fødselsdagskjole :)

Den er ikke noget særligt, men fik den af min kæreste, og kan kun lige klemme mig i den nu, så den skal bare bruge så meget som muligt :whistling

HEr får i lige et billede (Undskyld for rodet, det er taget på lageret på mit arbejde - og ja, jeg keder mig grusomt ;))

post-3938-087068100 1325324917_thumb.jpg

Skal I være fine i aften? :) Må vi se billeder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha ja jeg skal være fin, hvis jeg da kan klemme mig i noget fint... Maven er gigantisk her efterhånden (99 cm mod normalt ca. 65), så er spændt på hvad det ender med af tøj :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lufte min fødselsdagskjole :)

Den er ikke noget særligt, men fik den af min kæreste, og kan kun lige klemme mig i den nu, så den skal bare bruge så meget som muligt :whistling

HEr får i lige et billede (Undskyld for rodet, det er taget på lageret på mit arbejde - og ja, jeg keder mig grusomt ;))

post-3938-087068100 1325324917_thumb.jpg

Skal I være fine i aften? :) Må vi se billeder?

sikke en fin kjole :balloon

jeg skal ikke ha noget særligt på, skal være sammen med mine 3 nevøer (på 14 dage, 2 år og 4 år) så der skal kunne kravles rundt på gulvet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke en fin kjole :balloon

jeg skal ikke ha noget særligt på, skal være sammen med mine 3 nevøer (på 14 dage, 2 år og 4 år) så der skal kunne kravles rundt på gulvet :)

Tvang min kæreste til at give mig den i fødselsdagsgave.. Den er vist fra KVICKLY :whistling Og var vildt billig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps! Elsker kjoler :) Fik 2 med posten i går og 2 i dag. Og så ligger der vist også en på posthuset :badgirl Ved dog endnu ikke hvilken en det ender ud i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lufte min fødselsdagskjole :)

Den er ikke noget særligt, men fik den af min kæreste, og kan kun lige klemme mig i den nu, så den skal bare bruge så meget som muligt :whistling

HEr får i lige et billede (Undskyld for rodet, det er taget på lageret på mit arbejde - og ja, jeg keder mig grusomt ;))

post-3938-087068100 1325324917_thumb.jpg

Skal I være fine i aften? :) Må vi se billeder?

Hmm frøken - vil du lige lade være med at kalde dig selv flæske-fed?!!!!!! :klap

Hvor ser det MEGA godt ud!!!!!

Er ikke helt sikker endnu hvad det ender ud i.. men skal da nok smide et billede...

Min lækre mand skal have jakkesæt på... men nok med anden skjorte end først beregnet.. da hans hvide bælte er gået i stykker og snørrebåndenei de hvide sko ligeså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tvang min kæreste til at give mig den i fødselsdagsgave.. Den er vist fra KVICKLY :whistling Og var vildt billig :)

man kan finde mange gode ting i dagligvarer butikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps! Elsker kjoler :) Fik 2 med posten i går og 2 i dag. Og så ligger der vist også en på posthuset :badgirl Ved dog endnu ikke hvilken en det ender ud i...

så er du vist også sikker på at have nok :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver helt almindeligt tøj her, da vi skal være sammen med et vennepar og deres 3-årlige + vores egen på 1/2 år, så der skal ligesom Cirkeline88 være mulighed for behagelig væren på gulvet. Plus dem vi skal være sammen med sagde fri dresscode = afslappet.

Gad godt have fin kjole på, men det passer ikke lige ind i planerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja da... skal være sammen med et vennepar og giver den da fuld gas ;)

Regner med at have den kjole med de sko på, så en lidt større halskæde, og en sjov hårbøjle :)

post-294-069717400 1325327744_thumb.jpg

post-294-082264700 1325327756_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal have en sort blondekjole på, den er købt specielt til i aften så det glæder jeg mig til :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm frøken - vil du lige lade være med at kalde dig selv flæske-fed?!!!!!! :klap

Hvor ser det MEGA godt ud!!!!!

Er ikke helt sikker endnu hvad det ender ud i.. men skal da nok smide et billede...

Min lækre mand skal have jakkesæt på... men nok med anden skjorte end først beregnet.. da hans hvide bælte er gået i stykker og snørrebåndenei de hvide sko ligeså :(

:unsure Skal nok.. Tror det hænger meget sammen med at jeg nok føler mig en del større end jeg egentlig er - også hænger jeg mig meget i at min bmi faktisk siger jeg er overvægtig - på grænsen til svært-overvægtig!!!!

Hvor er det en fin kjole Trine :D

Kan godt se at "gallakjolerne" ikke helt egner sig til en "kravlerundt på gulvet nytårsaften".. På den anden side - gjorde vi alle alle det som helt unge, i det fine tøj som helt unge - eller var det bare mig, der blev så fuld :lolhit :btopic

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nopes.. intet fint, da det bare er familien :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må hellere få luftet en af mine kjoler så længe jeg kan passe dem. Tror jeg tager min sorte på, den matcher mine seabands :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den BMI er da vist rundt på gulvet - du ser rigtig godt ud :biglove

Ja, vi skal have finere tøj på i aften - havde også valgt kjolen, en ny der bare hang i skabet. Ud tog jeg den for lidt siden og opdager flere huller, som jeg ikke før har set <_< Så den skal bare ud. Jeg havde købt en kjole i føtex i går, men det ryger retur da jeg virkelig er flæske fed i den.

Derfor ved jeg ikke lige nu hvilken kjole det ender med herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en sort kjole i julegave af min kæreste så hvis jeg har noget der passer til den så blir det self. den jeg vælger i aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal have en sort blondekjole på, den er købt specielt til i aften så det glæder jeg mig til :loveshower

piiiiift :whistling

Fik ikke selv bestilt min ellers saa oenskede venteblondekjole, saa er naturligvis dybt misundelig :rolleyes

Jeg skal selv smy mig i en af mine smaa sorte. Mindst 2 kan jeg passe, men skal lige se, hvordan maven ser flottest ud og hvortil mine blondeventestroemper passer bedst :7himmel

SKal helt sikkert have mine laksko paa til :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal have en sort strikkjole på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have en sort nederdel og en hvid skjortebluse på. Og på fødderne et par sorte stiletter. Klassisk, men fint :D

Og så skal jeg bare gå amok med de lange øjenvipper og knaldrøde læber.

Ah_nycbCQAACKrE.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde købt en sort tylkjole med rygsnører fra den skønne Miss Lena, der huserer på søster-BK med planen, at uanset hvad skulle den bruges nytårsaften.

post-2598-064994200 1325337121_thumb.jpg

Men som min mave opspiles nu i løbet af dagen, kan jeg nu se det umulige i dette projekt.

Det bliver sikkert bare en eller anden tunikakjole med god plads til maven nu <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja da... skal være sammen med et vennepar og giver den da fuld gas ;)

Regner med at have den kjole med de sko på, så en lidt større halskæde, og en sjov hårbøjle :)

Hvor er jeg bare vild med de sko! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde det sæt tøj på, som jeg havde fået i julegave, pæne bukser og en tunikabluse til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Utroligt nok så fik jeg klemt min uge 37+3 mave ned i en af mine kjoler :) Det var en af de mere elastiske kjoler men på kom den og synes selv jeg så ganske fin ud i betragtning af jeg efterhånden føler mig som en hval :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde købt en sort tylkjole med rygsnører fra den skønne Miss Lena, der huserer på søster-BK med planen, at uanset hvad skulle den bruges nytårsaften.post-2598-064994200 1325337121_thumb.jpgMen som min mave opspiles nu i løbet af dagen, kan jeg nu se det umulige i dette projekt.Det bliver sikkert bare en eller anden tunikakjole med god plads til maven nu <_<

wooooow hvor er en fed... hva måtte du give for sådan en sag ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER