Jeanette

Hvor mange børn har I?

45 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger.... Hvor mange børn har I? Eller drømmer I om at få?

Vi har 3 og skal ikke have flere. Var pengene og pladsen i huset til det (og mandes alder knap så høj), ville jeg gerne have én mere - men det er de ikke. Synes ellers 4 unger ville passe mig :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

2 - og vi skal ikke have flere :) :biglove

Vi kan sleeet ikke rumme så meget kærlighed :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har to men vil da gerne have mindst en mere og gerne to mere men den sidste må vi lige se på når nummer 3 engang her kommet til verden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen.. endnu..

Som jeg har det pt. Skulle det gerne blive til en 3 stykker med tiden.. Men det kan Jo ændre sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre ingen.. ha en hjemmeboende Bonussøn... Vil dog gerne ha en selv... ville egentlig gerne ha 2-3 stykker selv, men er nød tila t tage højde for at ham vi har herhjemme har adhd m.m. så det vil ikke være i hans bedste interesse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har 4 drenge og skal ikke have flere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen børn endnu, men håber på snart at komme på venteliste til at adoptere et barn fra udlandet.

Mit store ønske er at få 3 børn, men jeg tror ikke pengene til at skulle adoptere 3 gange er der, så håber på at vi får råd til 2 stk og at vi bliver godkendt begge gange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2, ved ikke holt om vi vil ha fler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nummer 1 på vej.... Og vil gerne have en stor flok... 4 er drømmen, men nu må vi tage en ad gangen og se hvad hjertet (og pengepungen) fortæller efterhånden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har tre og skal ikke have flere........

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 drenge og 1 pige så 3 styks til os :)

Jeg ville meget gerne have en til, men vi har simpelthen ikke plads + aldersforskellen på min mand og jeg gør at det må være nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har enkelt og skal min. have en mere.... Men højst 3!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid ønsket mig en stor børneflok, gerne 5 børn :)

Men efter nr 1 blev jeg singel, og Lars var 3 år om at dukke op og 4 år om at blive overtalt til en 2'er...og Emilie tog 2 år at producere, og som jeg har det nu psykisk magter jeg ikke flere, synes det er smart med to børn med så mange år imellem dem, at det næsten er 2 enebørn :)

Så jeg tror vi holder her....men mit hoved er på det sidste begyndt at skrige efter en mere....men naii det er upraktisk!!

Gå væk skrukhøne!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har 4, 2 piger og 2 drenge samt 2 bonus børn (drenge), de bor alle hos os, så der er fyldt godt op, skal ikke have flere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh efter jeg er blevet gravid skal vi have mange - jeg ELSKER ELSKER ELSKER at være gravid!!!! Nu skal jeg så se hvordan det er når først han er ude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt I gider svare... synes altid det er spændende at høre, hvor mange man 'regner med at få :)

Vi har 2 drenge og 1 pige så 3 styks til os :)

Jeg ville meget gerne have en til, men vi har simpelthen ikke plads + aldersforskellen på min mand og jeg gør at det må være nok :)

Her er det nøjagtig det samme: antal, køn, plads og aldersforskel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så jeg tror vi holder her....men mit hoved er på det sidste begyndt at skrige efter en mere....men naii det er upraktisk!!

Upraktiske? Jamen er børn i det hele taget ikke det ;) Uanset om der er 1 eller flere :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har halvanden :D Ej om ikke så længe har vi to og vi ønsker ikke flere børn biologisk, men vi drømmer begge om et plejebarn en dag senere i vores liv :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 og vil da gerne have 1 mere, men er endnu ikke 100 % afklaret omkring det.

Desværre så er min alder nok den værste hindring.

Vi er ikke i gang med at prøve!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har 1 barn og får ikke flere. Men jeg ville gerne have 1 mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt I gider svare... synes altid det er spændende at høre, hvor mange man 'regner med at få :)

Her er det nøjagtig det samme: antal, køn, plads og aldersforskel :)

Ja det er ikke nemt med de mænd :)

Hvor mange år ældre er din mand da??? Jørn er 11 1/2 år ældre end mig, jeg er 27 og han er 39 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 1 dreng på snart 3 år og regner med at gå igang med næste babyprojekt om 5 mdr.

Vi regner med at skulle have 2 børn.

Jeg kunne godt tænke mig flere, men havde en hård graviditet og min mand er, som det ser ud til lige nu ikke til mere end 2. Meéeen vi er ikke 100 % afvisende overfor en 3'er men jeg tror kun det bliver ved en lille snert af lyst. Rent økonomisk og pladsmæssigt er det mest praktisk med 2 og jeg kan da også godt mærke at jeg nyder at have fået lidt af min frihed tilbage nu hvor Sebastian er blevet så stor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Upraktiske? Jamen er børn i det hele taget ikke det ;) Uanset om der er 1 eller flere :whistling

Jo de er!! ;) :D De sover aldrig når man vil, skider når de HAR fået flyverdragt på og man allerede er for sent på den...osv :D

Ej det jeg mente var bare at det ER (i min forestilling) så nemt med et enebarn, som hun næsten er :)

Men bliver jeg gravid en dag så skal vi have barnet selvom det ikke er planlagt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 4 skønne unger - lige som jeg ønskede mig det :loveshower

Min mand ville kun have 3, så jeg lavede en dobbelt op på 3'eren :ba ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 børn og skal ikke have flere, MEN skulle en 3´er en dag komme så er den mere end velkommen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER