Nitzen1987

Bogen "Far på færde"

14 indlæg i dette emne

Det er jo faktisk 4. gang min mand skal være far, da han har 2 biologiske børn + 1 gul-plade barn fra et tidligere ægteskab... så det er ikke noget nyt for ham... Har hørt en masse positiv omtale af "Far på færde" og tænker om det kunne være noget som en lille ekstra gave til min mand i julegave? Eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg har forskellige steder læst at folk synes den er god, og at selv kvinderne vil læse den.

Jeg har købt den til min kæreste. Han skal være far for første gang, og tænker han nok vil synes den er meget god..

Dog har jeg en lille bekymring. Han er ikke den store læsehest og foretrækker lydbøger. Men så må jeg jo læse den højt for ham ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt den til min mand.. Selvom vi ikke er begyndt endnu :whistling

Jeg har selv læst den, og jeg synes den er rigtig god. Den er meget humoristisk og det virker som om forfatteren er hudløs ærlig. Jeg kan kun anbefale den :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gav Søren den efter vi fandt ud af jeg var gravid. Han har læst den med største fornøjelse og det har jeg også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gav Søren den efter vi fandt ud af jeg var gravid. Han har læst den med største fornøjelse og det har jeg også ;)

Ditto bare til Leif istedet for :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kun hørt godt om den og har tænkt mig at købe den til Anders, når vi finder ud af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke læst den, men det har min mand - og han var ikke synderlig imponeret. Altså han læste den da færdig, men han er glad for vi bare lånte den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gav min mand den, det var måden jeg fortalte at vi ventede os. Han var meget imponeret af den og sad i flere dage og skreg af grin.. Og det er på trods af at han ikke er den store læsehest til daglig. Men han syntes virkelig han lærte noget og det på en sjov måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan også give ham DVD'en med "Sådan er fædre". Den har jeg tænkt mig at købe til Anders :) Måske til jul, hvis vi er så heldige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også overvejet, om manden skulle have den i julegave. Men han er ikke den store læsehest, så ved ikke helt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har kigget lidt i den... Han var ikke helt vildt imponeret over den. Men det er nok også fordi han forventede noget lidt mere sagligt og specifikt. Men han syntes vist at den var meget sjov at læse i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand kluk-lo da han læste den. Vi har den endnu, så hvis du vil købe den så smid en PM.

Knus Pippi75

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg faldt over den i Netto i en rodekasse, hvor den var sat ned til 30 kr.. og tænke at kunne da ligeså godt købe den til de penge.. :)

Hvis jeg mistede den, vil jeg heller end gerne, gå ud og give fuld pris for den, Han er genial til at skrive ham Lars.

Jeg stor grinede, og kunne slet ikke lægge bogen fra mig :P

Min kæreste er også vil med den.. vi har godt nok ikke børn endnu, men nu er vi da lidt forberedt..

Skal også siges at nogengange fik jeg tårer i øjne.. ;) Nok er han sjov og joker meget i sin bog, men nogengange kom der lige et sentimetal øjeblik :) især den sidste sætning i bogen fik klemt et par tårer ud af mig ;)

Så jeg vil helt sikker rose den fuldt ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt denne i julegave til min kæreste, da vi nu venter vores første barn. Jeg er glad for at høre, at de fleste synes, at den er så suveræn god.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER