MLM

Jeg er og bliver en klovn

35 indlæg i dette emne

Hmmmm da jeg var gravid med Astrid havde jeg så meget vand i kroppen at jeg tog mine ringe af.

Det eneste jeg husker var jeg tænkte det her sted er for dumt det glemmer jeg. Men på den anden side er det et rigtig godt sted. Men nu har jeg ledt og ledt efter dem og kan sgu ikke huske hvor de ligger.

Ja der er så ringe for ca 10.000kr æv æv..

Kan i ikke lige komm med de vildeste gæt hvor i overhovedet ikke ville gemme noget :whistling :whistling

Og i må gern grine :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg trækker på smilebåndet af din tankegang da du skulle ligge dem fra dig, men jeg griner aldeles ikke af dig! Det er da vildt ærgeligt! :(

I er ikke flyttet i mellemtiden, vel? For så må de jo være der et sted... Har ikke lige umiddelbart nogen bud :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg trækker på smilebåndet af din tankegang da du skulle ligge dem fra dig, men jeg griner aldeles ikke af dig! Det er da vildt ærgeligt! :(

I er ikke flyttet i mellemtiden, vel? For så må de jo være der et sted... Har ikke lige umiddelbart nogen bud :unsure

Det er sgu typisk mig, og jeg havde totalt glemt alt om ringene før min spurgte og jeg måtte fortælle sandheden. Han begyndte at grine og sagde at den havde han regnet ud for længst :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH hvor øv... :/

Herhjemme skal vi så bruge weekenden med en metal-detektor - fordi manden smed sin væk ude på græsplænen mens han kalkede den for nogle uger siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sgu typisk mig, og jeg havde totalt glemt alt om ringene før min spurgte og jeg måtte fortælle sandheden. Han begyndte at grine og sagde at den havde han regnet ud for længst :whistling

Hov og nej vi er ikke flyttet og der må dælme gerne grines, for jeg er sgu så skide struktureret med mine systemer og oprydnings ideer hele tiden at jeg så laver den her det er sgu or griner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH hvor øv... :/

Herhjemme skal vi så bruge weekenden med en metal-detektor - fordi manden smed sin væk ude på græsplænen mens han kalkede den for nogle uger siden

Hé hé jeg er ikke alene :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH hvor øv... :/

Herhjemme skal vi så bruge weekenden med en metal-detektor - fordi manden smed sin væk ude på græsplænen mens han kalkede den for nogle uger siden

Hehe - kalkede han græsplænen? :lol :D (undskyld - kom bare sådan til at smile ;)) Håber I finder den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hé hé jeg er ikke alene :-)

NOPE du er ikke alene... ;) (Han gjorde det samme for nogle år siden... bare hvor der lå 1 meter sne... OG han opdagede det EFTER han havde skrabet 200kvm gårdsplads/parkeringsplads.... :o Dog lå den lige rundt om vores egen bil - hvor jeg gravede da jeg kom hjem!)

Hehe - kalkede han græsplænen? :lol :D (undskyld - kom bare sådan til at smile ;)) Håber I finder den!

Ja han kalkede græsplænen ;) (Det er for at undgå mos i den!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fnis, jeg synes det er lidt komisk :lohit Og den skal jo nok dukke op :)

Jamen vilde gæt:

I melet, i sukkeret, i en pose ris, i fryseren, i nogle sokker, i en æske sammen med August hengemte tøj/tegninger/legetøj, I en DVD-boks med en dødsyg film, i en kop, i en pyntegenstand i vitrineskabet, bag en ramme, i en gryde... Hm, det var vist lige hvad jeg kunne komme på :)

Held og lykke! :goodluck Man kan jo næsten kalde det en skattejagt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe - kalkede han græsplænen? :lol :D (undskyld - kom bare sådan til at smile ;)) Håber I finder den!

Ej Susanne men næste år er det dig som kalker græs og tromler. Ja ja det er en helt ny verden for en byboer :whistling :balloons :balloons

Og Stinna min mand skal kalke idag :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej Susanne men næste år er det dig som kalker græs og tromler. Ja ja det er en helt ny verden for en byboer :whistling :balloons :balloons

Og Stinna min mand skal kalke idag :balloons

Ja græsplænen skal jo holdes pæn ;)

(Her skal der graves - så der bliver klar til roser... - og ja, manden giver græsplænen, bedene mv. mange sjove ting... han sælger jo ikke haveartikler MV. for ingenting ;) LOL)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han kalkede græsplænen ;) (Det er for at undgå mos i den!)

:blink Oh dear - så har jeg også lært noget i dag! :whistling Favre nye husejer-verden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit Hehe det er lidt komisk, men håber da virkelig du finder dem!

Er helt blank mht forslag til hvor de kan være

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I en toilettaske? Eller måske nede i et par sko? Hmm. I en plante?

Håber du finder dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I førstehjælpskassen, vaser, rodeskuffen, sengebordsskuffen, smykkeskrinet, tasker, punge, etc.. Der er mange muligheder.. Har selv haft en bilnøgle der har været væk i et halvt år, så fandt jeg den i en vinterjakke i inderlommen! Suk... Nogle gange er man simpelthen håbløs..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sukkerskålen fra mormor/farmor, i undertøjs skuffen, sokkeskuffen, tandkruset???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender godt det med at man syntes, at det bare er en fantastisk ide :D Er de stadig ikke fundet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Biksen biksen men har desværre heller ikke ledt pga. AM har været doseret forkert i hendes medicin så hun har ligget på vores arm og vi har jo haft banditten hjemme med idag skal det hele vendes igennem :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne have været mig.. JEg går heller ikke med mine ringe.. (forlovelse + vielses) et værste er jeg pt har gemt dem 2 forskellige steder, men jeg tror jeg ved hvor den ene er ;)

Håber du snart finder dem, det giver en grå hår .. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne have været mig.. JEg går heller ikke med mine ringe.. (forlovelse + vielses) et værste er jeg pt har gemt dem 2 forskellige steder, men jeg tror jeg ved hvor den ene er ;)

Håber du snart finder dem, det giver en grå hår .. :kram

Jeps de gør det nemlig :-) men min mand sagde at hvis jeg ikke snart fandt min vielsesring ville han få en tatovør til at lave en ring om min finger, :whistling Og nu tåler jeg ikke nåle såååå det er en stor trussel fo mig :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv, det er bare træls når ens ring bliver væk.

Jeg griner ihvertfald ikke. Har nemlig gjort det samme. :whistling Har dog lige fundet den igen i weekenden. Den lå oven på vores emhætte :lolhit

Håber snart du finder den :goodluck

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kækken skabe, -skuffer, -hylder, -krukker er et oplagt sted, det er der jeg altid ligger mine når jeg skal bage eller vaske op,

Og det er aldrig det samme sted. oven på spejle og billedrammer er også et fint sted at lede.

Håber du finder dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja et eller andet sted må de jo være.. Jeg tænker også et sted man kigger sidst er i smykkeskrinet :P Evt ellers i/på natbordet, ved fotoalbums, ved bryllupstingene (hvis du gemmer sådan noget af sentimentale årsager som undertegnede :whistling )osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bag reolen, kommoden, sengebordet? Generelt synes jeg ting har det med at blive væk når man skal bruge dem eller leder efter dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Status er jeg har ryddet op i skabene i soveværelset badeværelse stue køkken August og Astrids værelser samt baggang nu mangler jeg kontoret.

Og stadig intet syn af ringene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER