MLM

Jeg er og bliver en klovn

35 indlæg i dette emne

Status er jeg har ryddet op i skabene i soveværelset badeværelse stue køkken August og Astrids værelser samt baggang nu mangler jeg kontoret.

Og stadig intet syn af ringene

Du kan få nummeret til min mor..

Da jeg var lille, og jeg manglede noget sagde min mor altid.. "har du ledt grundigt" og jeg sagde "JA"...

"Hvis jeg kommer op og finder det med det samme, så bliver jeg sur...".. Det tog hende aldrig mere end 4 sekunder at finde det.... Hun må have en eller anden form for overnaturlig evne til at finde forsvinde ting!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan få nummeret til min mor..

Da jeg var lille, og jeg manglede noget sagde min mor altid.. "har du ledt grundigt" og jeg sagde "JA"...

"Hvis jeg kommer op og finder det med det samme, så bliver jeg sur...".. Det tog hende aldrig mere end 4 sekunder at finde det.... Hun må have en eller anden form for overnaturlig evne til at finde forsvinde ting!!!!

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan få nummeret til min mor..

Da jeg var lille, og jeg manglede noget sagde min mor altid.. "har du ledt grundigt" og jeg sagde "JA"...

"Hvis jeg kommer op og finder det med det samme, så bliver jeg sur...".. Det tog hende aldrig mere end 4 sekunder at finde det.... Hun må have en eller anden form for overnaturlig evne til at finde forsvinde ting!!!!

Det gjorde min mor også! Og nu kan jeg gøre nøjagtig det samme med min mand - han er nok verdens dårligste til at lede og finde ting :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm dvs i samligner mig altså med et BARN OG EN MAND ej pænt gjort :whistling

Missionen skal nok lykkes på et tidspunkt :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm dvs i samligner mig altså med et BARN OG EN MAND ej pænt gjort :whistling

Missionen skal nok lykkes på et tidspunkt :balloons

:whistling :whistling No commet..

Håber du finder den!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeah yeah så lykkes det sgu at finde mine ringe.

Jeg havde taget en lidt større taske med i kirken igår så der var plads til vores ting.

Imorges da jeg tog Astrid s billede op at tasken fik jeg mine fingre i en lille lomme og vupti vapti så dukkede de op.

Det har taget mig 8 mdr at finde dem. Og min mand og jeg kiggede faktisk på ny ring til mig for et par dage siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, soedeste, det var dejligt!

Det er bare typisk at finde alt for smarte gemmesteder til vigtige ting. Har engang gemt noegle og adgangsbrik til depotrum saa godt, altsaa, at de ikke var at finde paa mine 14 km2 i kollektiv. Aldrig fundet og det blev lige 250, et braekjern og en ny haengelaas lol_hitting.gif

Vi leder saa stadig efter min mands vielsesring...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at de dukkede op! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor godt! Et lille lyspunkt i mørket :kram

Men undskyld mig, i lommen på en taske? Det var da også et godt gemmested! :lolhit :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da en dejlig opdatering. Ens vielsesring er bare noget helt specielt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER