Forunderligt

To streger

29 indlæg i dette emne

Hej Piger. Jeg har været lidt stille her inde, for vi havde jo egentlig sat PB på pause. Så sent som i aftes talte vi om at begynde at prøve lige så stille efter nytår. Men vi har været "uforsigtige" de sidste mdr, og her til morgen har jeg testet, selv om jeg er uregelmæssig og egtl havde regnet mig frem til at testdag "kunne" ha været på mandag. Der var sør'me to streger! Det er en test fra billige-teste, dem jeg har taget før har ikke vist så meget som en snydeskygge men her er en fin lyserød godt noget ultra svag test streg, men den er der! (indrømmer jeg har stirret på den en 20 mins tid og det er den ikke forsvundet af, føler mig sgu lidt morgen-bims) :D

Altså kan man være mere heldig, at prøve uden rigtig at prøve og så er den der allerede, efter 4 mdrs "uforsigtighed", det har været ren romantik og ingen stress over det. Men altså hvis man tror at bare man har de to streger er man lykkelig såååå.... nu melder sig jo netop en million nye tanker. Så I her blir lige de første der får det at vide. Det er så overvældende og fantastisk :glad

Min kæreste ved det ikke endnu, den væsentligste grund til at vente er netop, at han er væk i flere uger ad gangen (i udlandet) med nuværende job, vi skal først ses igen 17. dec, selv om jeg helst ville sige sådan noget her når vi er sammen er det helt udelukket jeg kan holde mund så længe, vi taler på skype dagligt. Syns lige nu det er svært hvordan jeg skal få det sagt, jeg kommer nok til at tude pga afstanden... men mon ikke jeg bare ryger ud med det i aften, håber lidt vi kan få et romantisk øjeblik trods alt. Pyha er nok lidt bange for han stresser over det pga vi sku ha ventet. Selv om det bare er min bekymring for hans første reaktion, for jeg ved han elsker mig højt og ønsker at få børn med mig. Altså de tanker som sagt :P

Melder mig forsigtigt :gravid 3+4 i dag og håber på en tydeligere test eller to senere/i morgen. Hvor vildt... :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine tests startede også med sådan en meget utydelig skygge, og efter nogle dage blev den altså meget mere tydelig :)

Har bestemt hørt om mange historier om par det stopper med at prøve, og så er den der :)

Er sikker på din kæreste vil blive ovenud LYKKELIG! tror bare han bliver ærgelig over han ikke er hjemme hos dig :)

STORT tillykke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt! Stort tilykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak piger.

Nå, så var jeg lige pludselig ved at eksplodere, så jeg ringede alligevel til manden og fangede ham på sengekanten. Søvnig og mistroisk og forvirret, han præsterede at sige noget i retning af "hvordan ku det ske" men jeg nænnede ikke at forklare. :P Men jeg er rigtig glad nu og det er han også, dog med de for mænd åbenbart sædvanlige forbehold "lad os nu se..." og jaja - vi skal lige ha en tydeligere test eller to. Men jeg har nedstirret de to streger lidt igen og de er altså ikke til at komme uden om.

Bonusinfo: symptomer er der ik rigtig så meget at bemærke ifht en normal cyklus, jeg har mere eller mindre ømme bryster fra et par dage efter ÆL, hvis jeg tænker lidt over det måske et par gram kvalme, tissetrang og træthed. Men jeg har virkelig gået og sagt til mig selv jeg IKKE ville fokusere på det når vi nu ik rigtig prøvede og det er egentlig gået meget godt. Så jeg har ikke haft noget på fornemmelsen denne gang. Det kommer måske senere...?

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke hvor dejligt :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt :) Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak! Jeg går stadig rundt med sådan en totalt uvirkeligheds følelse. Er hjemme i dag med (bestemt ikke ret) sygt barn, så tankerne har frit løb. Tog en ny test her lidt i 11 (den første var i morges kl 6) og tænk - der er to streger på! Weeee :glad Den er stadig meget bleg men trods alt tydeligere end den fra i morges. Glæder mig til at ku ta en knald positiv test om forhåbentlig kun et par dage. Syns jo lige så godt jeg kan fyre de der tests af jeg har liggende. :P Og prøver stadig at fatte at jeg åbenbart er gravid. GODT der er lang leveringstid, så sku både jeg og den stadig overraskede fader ku blive klar.

Phew godt at ha Babyklar at læsse af på. :loveshower Tak for tillykkerne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgen update: Ny test har også to streger og lidt tydeligere end i går :yay Tog også en test fra Lidl, positiv, det har de aldrig været før. Så den ER der denne gang! :glad

:gravid 3+5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu engang tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke :loveshower Hvor er det bare dejligt! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE!! :loveshower

Ej jeg har også testet som en gal denne uge for at se min skyggestreg blive tydeligere og tydeligere. Dejligt at høre vi er flere test maniacs :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!! :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er I altså bare søde :glad Jeg føler mig næsten normal her inde med min testomani :D rart at være blandt nogen som forstår.

PS: en hel dag i selskab med familie og ikke et ord om det jeg tænkte mest på... pyh den her hemmelighed blir svær at holde. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er I altså bare søde :glad Jeg føler mig næsten normal her inde med min testomani :D rart at være blandt nogen som forstår.

PS: en hel dag i selskab med familie og ikke et ord om det jeg tænkte mest på... pyh den her hemmelighed blir svær at holde. :7himmel

Haha ja bliver jeg også bekræftet i, at jeg er helt normal med min besættelse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER