tazdiginez

Hvad har fået dig til at smile i dag?

39 indlæg i dette emne

Ja, kort og godt som overskriften siger, "Hvad har fået dig til at smile i dag?"

Det der har fået mig til at smile i dag er min fantastiske datter og kæreste som bare har kunne bringe det gode humør frem i mig i dag :loveshower

- hvad med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

- Det fik mig til at smile, at moede den nye, lille hundehvalp ude ved troeffelhundende :)

- Saa fik det mig til at smile, at min dejlige mand vil bruge eftermiddagen paa at saette et skrivebord i stand til mig :)

- Jeg smiler lige nu over min egen produktivitet i dag - jeg er naaet et godt stykke i mit projekt :)

- Det fik mig ogsaa til at smile at laegge mine haender paa min mave og skabe den dejlige varme, mens jeg lige blundede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min skønne datter - som er grunden til langt de fæeste smil :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste og min søn, der sad og grinede sammen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine fantastiske kollegaer, og selvfølgelig min famile. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille Hannah prutmås, som lystigt sang med på DEN HER! Den er hun nemlig blevet helt pjattet med.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg fik at vide at det supermarked, som jeg har ansøgt om at blive kasseassistent i, gerne vil have mig til samtale :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg fik at vide at det supermarked, som jeg har ansøgt om at blive kasseassistent i, gerne vil have mig til samtale :loveshower

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brunkager!!! :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

  • Min dejlige lille hund, der stod og sparkede fornøjet i en lille bunke visne blade :loveshower
  • At fortælle min elskede om økologiske stofbleer! Et must have :loveshower
  • Min skønne kollegas smittende grin :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn - helt uden tvivl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille dreng på mit arbejde, der tillidsfuldt tog mig i hånden, og gerne ville have mig med til at bygge sandslot med ham :7himmel

Mit mindste marsvin, der stormede hen til tremmerne på buret og duttede mig velkommen, da jeg kom hjem :biglove

Min søde mand, der sagde "Hvor ser du godt ud", selvom jeg egentlig selv synes at det hele hang lidt :loveshower

Da et cool tangotrin lykkedes (nogenlunde) for os :bunny

Tanken om at vi har aftalt video-aften på lørdag sammen. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da æ Emilie kravlede under mit tæppe og puttede sig ind til mig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- MARLON :wub

- At mormor og morfar kunne passe på fredag, så vi kan se om det kan lykkedes med spisning og film i 3. forsøg (nu med penge der ikke ligger hjemme, og uden aftenen ender med hospitalsindlæggelse tak :rolleyes )

- At svigermor ringede, i fulde alvor, for at høre om min mand mon ville have nogle smertestillende stikpiller ned til os (som hun åbenbart havde til overs), når nu han ikke er så glad for at sluge piller........ :D :D :lolhit .......... Han takkede pænt nej :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- MARLON :wub

- At mormor og morfar kunne passe på fredag, så vi kan se om det kan lykkedes med spisning og film i 3. forsøg (nu med penge der ikke ligger hjemme, og uden aftenen ender med hospitalsindlæggelse tak :rolleyes )

- At svigermor ringede, i fulde alvor, for at høre om min mand mon ville have nogle smertestillende stikpiller ned til os (som hun åbenbart havde til overs), når nu han ikke er så glad for at sluge piller........ :D :D :lolhit .......... Han takkede pænt nej :P

Det der kom JEG til at smile over :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da jeg kom ud i køkkenet og mine to katte havd flyttet deres vandskål gennem hele køkkenet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mylionas tråd om hendes søde kæreste :biglove

25 min. preview på Take Thats live DVD der kommer på mandag :loveshower

Ekspedienten i Kvickly, der var så sød overfor den ældre dame der stod foran mig i køen :kram2

Min mand, der lignede en der var i himlen da aftensmaden blev serveret :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der kom JEG til at smile over :lol

Det gjorde jeg også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dejlige datter! elsker hendes "godmorgen mor, endelig er du vågen og gider lege med mig-smil" :loveshower

Og lidt senere, da jeg snakker i tlf med min mand og hun ligger på min mave og er dybt interesseret i samtalen/telefonen - så kært!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der kom JEG til at smile over :lol

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermors små udbrud i Føtex, da hun så en lille skøn ulddragt i striber.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kaffe-date med en skøn veninde :) og den helt specielle duft af nyfaldne efterårsblade...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit nye fine sengesæt, da jeg redte seng :)

In_Arto_senges%C3%A6t_140x200_cm____Carlos_12.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

August og L besøg på sygehuset. Det første August gør er at kysse Astrid og sige du er så sød Astrid jeg savner dig.

Jorden bedste sygeplejersker som ved hvilken situation vi står i beder mig ringe hjem og sige til August at han skal tage en syg bamse med. Da de kommer med bamse er der en sygeplejerske som står med seng diverse plastre og udstyr til bamse. Helt igennem fantastiske sygeplejersker. Efter det kommer der to syghusklovne spm leger med os og to andre børn i en times tid i legerummet.

At opleve mennesker på det plan vi har gjort idag er helt fantastisk og de kan ikke takkes nok for deres hårde arbejde men alligevel uendelig af tid og omsorg for mig og min familie. Det kan få mig til at smile hver gang der kommer en sort sky

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde jeg også

Oh me too - maend og deres moedre :D

August og L besøg på sygehuset. Det første August gør er at kysse Astrid og sige du er så sød Astrid jeg savner dig. Jorden bedste sygeplejersker som ved hvilken situation vi står i beder mig ringe hjem og sige til August at han skal tage en syg bamse med. Da de kommer med bamse er der en sygeplejerske som står med seng diverse plastre og udstyr til bamse. Helt igennem fantastiske sygeplejersker. Efter det kommer der to syghusklovne spm leger med os og to andre børn i en times tid i legerummet. At opleve mennesker på det plan vi har gjort idag er helt fantastisk og de kan ikke takkes nok for deres hårde arbejde men alligevel uendelig af tid og omsorg for mig og min familie. Det kan få mig til at smile hver gang der kommer en sort sky

I love it :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER