Christina&Laura

Jordemoderbesøg

15 indlæg i dette emne

Hej piger.

Var til mit 1. jordemoderbesøg idag. Det var nu meget spændende. Blev vejet og fik så ellers bare en MASSE informationer :blink

Næste gang skal der mærkes på mave og høres hjertelyd :loveshower

Er der andre der har været til jordemoderbesøg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal på tirsdag.....

trode at de mærkede på mave og lyttede hjerte lyd hver gang, også første gang.... ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal på tirsdag.....

trode at de mærkede på mave og lyttede hjerte lyd hver gang, også første gang.... ??

Ved ikke om det er forskelligt fra joremoder til jordemoder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til jordemoder d. 31 september, jeg fik kun en masse informationer. Blev faktisk lidt skuffet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til jordemoder d. 31 september, jeg fik kun en masse informationer. Blev faktisk lidt skuffet.

Sådan havde jeg det også efter min jdm besøg. Synes det var meget spild af tid, det eneste vi lavede var at jeg fik nogle brochure med hjem og så skulle hun udfylde en masse papirer. Det var det eneste der skete.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også været til jordemoder denne uge.. de fleste lytter ikke efter hjertelyd fordi den hos nogle kan være svær at finde, så for at undgå at gøre den gravide urolig. Men ja første besøg er blot en trivsels snak, urin prøve og masser af pjecer:) Bliver spændende næste gang. Syntes der er længe til man igen skal undersøges. Min misdannelses scanning er 28. dec. Glæder mig til at få kønnet at vide!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i dag :) synes det meget hyggeligt at hilse på sine jordemødre, blev heldigvis ikk vejet, og blev undersøgt og hørt hjertelyd :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg også været afsted. Og hun mærkede på maven og vi hørte hjertelyd :loveshower Og alt var bare fint.. Dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal man selv kontakte jordemoderen? Kan dælme ikke huske det fra sidst..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også lige været til jodemoder i dag. Det gik rigtig fint og fik også lov til at høre hjertely :loveshower

Men det meste af tiden gik med snak og informationer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal man selv kontakte jordemoderen? Kan dælme ikke huske det fra sidst..

Jeg fik indkaldelse til jordemoder ca. en uge efter jeg havde været til nf-scanning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal først til jordemoderen d. 8. december. Håber det bliver en positiv oplevelse, og kunne da være skønt at få lov at høre hjertelyd igen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til første jordemoder besøg. Det var godt nok skuffende.

Øv, der skete ingenting. Vi snakkede lidt og vi fik nogle papir. Så kunne vi gå hjem igen.

Det var heller ikke engang min rigtige jordemoder vi snakkede med. Hun havde ferie.

Øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til første jordemoder besøg. Det var godt nok skuffende.

Øv, der skete ingenting. Vi snakkede lidt og vi fik nogle papir. Så kunne vi gå hjem igen.

Det var heller ikke engang min rigtige jordemoder vi snakkede med. Hun havde ferie.

Øv.

Så havde vi nogenlunde samme oplevelse - min var bare syg :rolleyes

Er så glad for min mand ikke skippede skolen for det.. Håber det bliver den rigtige næste gang for os begge, og at det bliver noget mere udbytterigt! :goodluck Synes virkelig der er længe til MD scanning d. 5. januar!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så havde vi nogenlunde samme oplevelse - min var bare syg :rolleyes

Er så glad for min mand ikke skippede skolen for det.. Håber det bliver den rigtige næste gang for os begge, og at det bliver noget mere udbytterigt! :goodluck Synes virkelig der er længe til MD scanning d. 5. januar!!

5 januar, jeg skal først den 20. Men jeg har også lige set hende i fredags. Men glæder mig til at skal se hende igen.

Mht. Jordemoder, ja spild af tid. Min mand var blevet hjemme. Han er selvstændig, men alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER