Guest

Testhold uge 47..

129 indlæg i dette emne

Jeg trækker den til imorgen ;)

Jeg rykker dig til i morgen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er lige før at mine indlæg begynder at minde om spam men... nu ved jeg hvorfor jeg først har testet efter 3 minutter... tadaaaa..

For på forsiden af æsken står der:

Hurtig - resultat efter 3 minutter.. (derfor aflæste jeg testen efter 3 min)

Jeg kunne derfor ikke dy mig - og har taget endnu en test.. og sørme om der ikke kom en svag teststreg frem igen.. Har lidt sommerfugle i maven - men vil teste igen om et par dage.

Vi har forsøgt i 1,5 år og har haft en SA i marts.. så det ville være SÅ fedt hvis den var i hus...

Hvordan går det med resten af mandagstesterne???

Kh Nica.

Skal jeg vente med at sætte en lille forsigtig :gravid på hos dig? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjae, her er ingen afklaring af nogen art... Ingen mens, og en negativ test... Og nu burde jeg så - hvis hr var gravid - være 5+2 så sandsynligheden er nok at min cyklus har sprunget en måned over?

Tak for lort, siger man lige :-(

ØV hvor nederen! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg rykker dig til i morgen! :)

Super duper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal jeg vente med at sætte en lille forsigtig :gravid på hos dig? :)

Ja du må godt lige vente.

Jeg har lige købt 2 ekstra test, hvor jeg nok vil prøve en imorgen tidlig igen. Men nøøøøjj hvor kunne det være fedt hvis den virkelig er der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja du må godt lige vente.

Jeg har lige købt 2 ekstra test, hvor jeg nok vil prøve en imorgen tidlig igen. Men nøøøøjj hvor kunne det være fedt hvis den virkelig er der...

Det kunne være SÅ fedt! :D En fantastisk start på vores testuge og fuldstændig FÆNOMENALT fantastisk for dig og din bedre halvdel! Jeg krydser alt hvad jeg kan, både for dig og for måske MOR! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjae, her er ingen afklaring af nogen art... Ingen mens, og en negativ test... Og nu burde jeg så - hvis hr var gravid - være 5+2 så sandsynligheden er nok at min cyklus har sprunget en måned over?

Tak for lort, siger man lige :-(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er MEGET stolt af at kunne fortælle Jer, at jeg skal have sådan en her :gravid :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er MEGET stolt af at kunne fortælle Jer, at jeg skal have sådan en her :gravid :7himmel

Tillykke balloons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er MEGET stolt af at kunne fortælle Jer, at jeg skal have sådan en her :gravid :7himmel

Stort Tillykke :glad for er det fantastisk :loveshower Så følger du også trop :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er MEGET stolt af at kunne fortælle Jer, at jeg skal have sådan en her :gravid :7himmel

Nej hvor fantastisk :balloon

Stort tillykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storaqt tillykke... Krydser fingre for at qavi får flere af dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er MEGET stolt af at kunne fortælle Jer, at jeg skal have sådan en her :gravid :7himmel

Hvor er det bare fantastisk! STORT tillykke!!! :D Et stk. :gravid coming up! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :) er da virkelig dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tilladt mig at rykke mig selv til lørdag. Min bror kommer opå besøg og han vil stensikkert lugte lunten hvis ikke jeg drikker, så vil lissom gerne have noget at fortælle ham hvis det er tilfældet. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er MEGET stolt af at kunne fortælle Jer, at jeg skal have sådan en her :gravid :7himmel

Weeeeee...:yiepie Hvor er det fantastisk. STORT STORT tillykke med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille update:

jeg har testet både igen her til morgen og eftermiddag.

Det er stadig det samme - en svag streg i testfeltet men efter de 3 min.. ringede til kundeservice hvor produktet er fra (Valmed)

Hun mente at den var der - men som naturligvis anbefalede at teste igen om 1 uge..

Jeg har endnu ikke fået mens - har i perioder murren i undeliv og ømme bryster.. Tror ikke på det før 2 tydelige streger dukker op promte.

Pøj pøj til jer andre skønne testere.

kh nica

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sætter en lille skeptiker på hos dig.. :) Sig endelig til hvis den skal ændres! Jeg krydser fingre for dig!!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hrmpf... Synes jeg har mendtruationsmurren i maven i dag. Dog føler jeg mig ikke så oppustet som normalt før mens, så håbet lever endnu! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille update:

jeg har testet både igen her til morgen og eftermiddag.

Det er stadig det samme - en svag streg i testfeltet men efter de 3 min.. ringede til kundeservice hvor produktet er fra (Valmed)

Hun mente at den var der - men som naturligvis anbefalede at teste igen om 1 uge..

Jeg har endnu ikke fået mens - har i perioder murren i undeliv og ømme bryster.. Tror ikke på det før 2 tydelige streger dukker op promte.

Pøj pøj til jer andre skønne testere.

kh nica

Altså mine tests med valmed har altid kun vist svage streger.. Hvis du vil være helt sikker, så snup en clear blue imorgen.. Meen, det tyder nu på den er der good20luck.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck

Hrmpf... Synes jeg har mendtruationsmurren i maven i dag. Dog føler jeg mig ikke så oppustet som normalt før mens, så håbet lever endnu! :)

Krydser fingre for dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hrmpf... Synes jeg har mendtruationsmurren i maven i dag. Dog føler jeg mig ikke så oppustet som normalt før mens, så håbet lever endnu! :)

Det er ca. det samme her.. Har lidt optræk til noget der kunne minde om mensturationssmerter, men syntes stadigvæk der er noget der er lidt anderledes, så krydser fingre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså mine tests med valmed har altid kun vist svage streger.. Hvis du vil være helt sikker, så snup en clear blue imorgen.. Meen, det tyder nu på den er der good20luck.gif

Jeg bliver bare total ordkløver, når jeg læser vejledningen.. og føler mig slet ikke sikker på at den er der...

For der står jo at et positivt resultat kan aflæses efter 1 minut, og at et negativt resultat skal have fuld reaktionstid på 3 min. Efter 5 minutter er testen ugyldig. længere inde i teksten står der at et negativt resultat kan ændres til et falsk positivt resultat, når der gået nogle minutter efter at resultatet skal være aflæst.. betyder det så nogle minutter efter 1 minut eller 3 efter minutter???? Sorry men jeg er forvirret og tør bare ikke glæde mig for hurtigt.. For min test er først blevet positiv efter de 3 minutter og inden 5 minutter.

Jeg har bestilt nogle nye tests på nettet og forventer at få dem i morgen.. jeg er vist ved at blive testo-man selvom jeg havde lovet mig selv at lade være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver bare total ordkløver, når jeg læser vejledningen.. og føler mig slet ikke sikker på at den er der...

For der står jo at et positivt resultat kan aflæses efter 1 minut, og at et negativt resultat skal have fuld reaktionstid på 3 min. Efter 5 minutter er testen ugyldig. længere inde i teksten står der at et negativt resultat kan ændres til et falsk positivt resultat, når der gået nogle minutter efter at resultatet skal være aflæst.. betyder det så nogle minutter efter 1 minut eller 3 efter minutter???? Sorry men jeg er forvirret og tør bare ikke glæde mig for hurtigt.. For min test er først blevet positiv efter de 3 minutter og inden 5 minutter.

Jeg har bestilt nogle nye tests på nettet og forventer at få dem i morgen.. jeg er vist ved at blive testo-man selvom jeg havde lovet mig selv at lade være...

Det må være efter 3 minutter (altså ved 4 eller 5 minutter) at den evt. kan vise en falsk positiv. Svaret skal aflæses ved 3 minutter, derefter kan den vise forkert. Det er i hvert fald sådan jeg har forstået det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk altså... Så kom mens. Men okay, det positive er da at min cyklus holder sig pænt inde dor normalen, denne gang på 28 dage. Og så skal jeg ikke finde på historier til mine kollegaer til julefrokosten i næste uge. Og det er da positivt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER