Guest

Testhold uge 47..

129 indlæg i dette emne

Hvor skønt at dine blodprøver er normale! Det må være en lettelse! Du er på til mandag. Krydser fingre for dig! :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej..

Jeg vil gerne på til mandag :bd

Pøj pøj til jer alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er på Nica! :) :goodluck

Iiih hvor jeg håber på en masse :gravid i næste uge! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jev vil gerne med mandag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jev vil gerne med mandag :)

Du er på! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.... Jeg havde ellers lovet mig selv, at jeg ville på de her testhold. Men nu overgiver jeg mig alligevel efter kun en måneds afholdenhed... whistling.gif

Vil du sætte mig på til søndag d. 27.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.... Jeg havde ellers lovet mig selv, at jeg ville på de her testhold. Men nu overgiver jeg mig alligevel efter kun en måneds afholdenhed... whistling.gif

Vil du sætte mig på til søndag d. 27.?

Altså man har jo kun et standpunkt til man tager et nyt, så det er HELT lovligt! ;) Du kommer på! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har længe tænkt på, jeg skulle på listen, da jeg har testdag på tirsdag. Men var så bange for at blive skuffet, så har valgt det fra. Men jeg har dælme testet positiv. Vil egentlig bare ønske jer allesammen held og lykke, og håber, der vil komme en masse positive tests i løbet ugen :)

:goodluck til jer alle sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har længe tænkt på, jeg skulle på listen, da jeg har testdag på tirsdag. Men var så bange for at blive skuffet, så har valgt det fra. Men jeg har dælme testet positiv. Vil egentlig bare ønske jer allesammen held og lykke, og håber, der vil komme en masse positive tests i løbet ugen :)

:goodluck til jer alle sammen :)

Hvor er jeg glad på dine vegne!!! :D Kæmpe stort tillykke og knus til dig og barnefaderen! Håber at det betyder der er held ved uge 47 (selvom vi stadig har uge 46, men det taler vi ikke om.. ;) )..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe yeah synes også det tyder på held i uge 47 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii - så er det ved at være tid.

Jeg vil begynde at krydse fingre allerede nu for jer piger, der indleder ugen i morgen :goodluck

Glæder mig til at høre hvordan det går.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh, hvor er jeg også bare SPÆNDT! Selvfølgelig på egne vegne, men også MEGET på alle jer andres! Jeg håber at uge 47 byder på en hel masse streger, og selvfølgelig helst i par! ;) :goodluck you girls!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa. Masser af :goodluck til os alle.

Og :goodluck til mig mht at vente helt til torsdag uden at snydeteste <_< ... I can do it I can do it I can do it :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaa. Masser af :goodluck til os alle.

Og :goodluck til mig mht at vente helt til torsdag uden at snydeteste <_< ... I can do it I can do it I can do it :box

Hehe, jeg synes godt nok også at der er LÆÆÆÆNGE til SØNDAG! ;) Måske jeg snyder og tester lørdag. Min bror kommer på besøg, og vil da gerne vide og jeg kan drikke et par cidere eller om jeg skal købe en sixpack coca cola. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg trækker den til imorgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg trækker den til imorgen ;)

Ej... Har du glemt at teste :o Det er da helt umuligt at glemme :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej... Har du glemt at teste :o Det er da helt umuligt at glemme :P

Nej det kan man ikke glemme :) og det har jeg heller ikke - det er fuldt ud bevidst :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det kan man ikke glemme :) og det har jeg heller ikke - det er fuldt ud bevidst :rolleyes

Pyyh.. Troede lige ;) Vildt du kan nære dig- det havde jeg ikke kunne :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjae, her er ingen afklaring af nogen art... Ingen mens, og en negativ test... Og nu burde jeg så - hvis hr var gravid - være 5+2 så sandsynligheden er nok at min cyklus har sprunget en måned over?

Tak for lort, siger man lige :-(

øv øv øv <_< kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

krydser alt hvad jeg kan for alle os piger... For nu er det vores uge :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer.

Jeg testede her il morgen - og havde læst forkert i brugsanvisning - altså jeg troede jeg skulle læse svaret efter 3 min... og der var en meget svag teststreg.

Meeeeen det skulle være aflæst efter 1 min.. hvor dum har man lov at være.. så ingen afklaring endnu - andet en mens ikke er dukket op endnu. Jeg tester nok igen imorgen- hvis det ikke er dukket op inden..

Pøj pøj til jer alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj igen igen.

Kan i lige forklare mig:

på brugsanvisningen står følgende:

Et positivt resultat kan aflæses allerede efter 1 min. For at få bekræftet et negativt resultat, skal testen have den fulde reaktionstid og resultatet kan derfor aflæses efter 3 minutter. Efter 5 minutter er resultatet ugyldigt.

Jeg aflæste efter 3 min. og der var en svag streg.

Der burde være graviditetsteste for dummies....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj igen igen.

Kan i lige forklare mig:

på brugsanvisningen står følgende:

Et positivt resultat kan aflæses allerede efter 1 min. For at få bekræftet et negativt resultat, skal testen have den fulde reaktionstid og resultatet kan derfor aflæses efter 3 minutter. Efter 5 minutter er resultatet ugyldigt.

Jeg aflæste efter 3 min. og der var en svag streg.

Der burde være graviditetsteste for dummies....

Jeg ville teste igen på onsdag, hvis jeg var dig- så HCG har tid til at blive højere :) Umiddelbart tolker jeg det som at et positivt svar KAN ses efter 1 min.. Men at du først er sikker på negativ svar efter 3 min, altså fuld trækketid :) Jeg tør ikke give dig falske forventninger- men håber det er positivt, og bliver det mere tydeligt om et par dage :) :goodluck og :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville teste igen på onsdag, hvis jeg var dig- så HCG har tid til at blive højere :) Umiddelbart tolker jeg det som at et positivt svar KAN ses efter 1 min.. Men at du først er sikker på negativ svar efter 3 min, altså fuld trækketid :) Jeg tør ikke give dig falske forventninger- men håber det er positivt, og bliver det mere tydeligt om et par dage :) :goodluck og :bd

Det er lige før at mine indlæg begynder at minde om spam men... nu ved jeg hvorfor jeg først har testet efter 3 minutter... tadaaaa..

For på forsiden af æsken står der:

Hurtig - resultat efter 3 minutter.. (derfor aflæste jeg testen efter 3 min)

Jeg kunne derfor ikke dy mig - og har taget endnu en test.. og sørme om der ikke kom en svag teststreg frem igen.. Har lidt sommerfugle i maven - men vil teste igen om et par dage.

Vi har forsøgt i 1,5 år og har haft en SA i marts.. så det ville være SÅ fedt hvis den var i hus...

Hvordan går det med resten af mandagstesterne???

Kh Nica.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige før at mine indlæg begynder at minde om spam men... nu ved jeg hvorfor jeg først har testet efter 3 minutter... tadaaaa..

For på forsiden af æsken står der:

Hurtig - resultat efter 3 minutter.. (derfor aflæste jeg testen efter 3 min)

Jeg kunne derfor ikke dy mig - og har taget endnu en test.. og sørme om der ikke kom en svag teststreg frem igen.. Har lidt sommerfugle i maven - men vil teste igen om et par dage.

Vi har forsøgt i 1,5 år og har haft en SA i marts.. så det ville være SÅ fedt hvis den var i hus...

Hvordan går det med resten af mandagstesterne???

Kh Nica.

Det lyder da rigtig lovende så :glad Det vil da også være fuldt fortjent efter SA og lang ventetid :)

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER