Guest

Testhold uge 47..

129 indlæg i dette emne

det var da synd..... men det er da godt du kender din cyklus... så skal det nok lykkedes inden længe..... tror på det.... en masse :kram til dig.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

kan i ikk lige hjælpe mig....

Jeg havde sidste mens første dag d. 5... det sluttede d. 9....

D. 10 havde jeg min ægløsning..

Mit spørgsmål er....

Hvor langt henne er jeg hvis jeg er gravid...?

Er jeg 2+4 eller 3+6....?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan i ikk lige hjælpe mig....

Jeg havde sidste mens første dag d. 5... det sluttede d. 9....

D. 10 havde jeg min ægløsning..

Mit spørgsmål er....

Hvor langt henne er jeg hvis jeg er gravid...?

Er jeg 2+4 eller 3+6....?

Når du har ÆL starter du altid ved 2+0 den dag du har ÆL- altså er du 3+6 i dag :) Du kan altså prøve at læse forskellige tråde igennem- man kan ofte hente lidt assistance derfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har prøvet at de alle siderne igennem men der var ikk rigtig noget der kunne hjælpe mig.... men så har jeg fået sat det fast.... er 3+6 idag..... så må jeg jo se imorgen hva testen siger....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk altså... Så kom mens. Men okay, det positive er da at min cyklus holder sig pænt inde dor normalen, denne gang på 28 dage. Og så skal jeg ikke finde på historier til mine kollegaer til julefrokosten i næste uge. Og det er da positivt! :D

Super at du kan se noget positivt i det.. det gør det langt lettere at komme videre. Pøj pøj fremover :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:gal tror sørme mens kom igår. Når jeg skriver tror er fordi, der kun var helt klart blod på papiret da jeg tørrede mig i går aftes men der har ikke været noget siden. Men mon ikke den er i gang. Har svært ved at forestille mig andet.

Nårh - skidt pyt. Vi har fået en tid til fertilitetsbehandling, så nu er det jo bare at øve os indtil vi kan få hjælp. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sætter en lille skeptiker på hos dig.. :) Sig endelig til hvis den skal ændres! Jeg krydser fingre for dig!!! :goodluck

Det sør´me, det sandt...... :loveshower Jeg tror at det lykkedes..

Tjek lige billedet piger.

Jeg skal da vidst have en :gravid. Så må vi håbe at den lille spire bliver hvor den skal denne gang..

post-3480-017226000 1322140726_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sør´me, det sandt...... :loveshower Jeg tror at det lykkedes..

Tjek lige billedet piger.

Jeg skal da vidst have en :gravid. Så må vi håbe at den lille spire bliver hvor den skal denne gang..

Den er der da! :D Hvor er jeg glad på dine (jeres!) vegne! :kram Du får fluks en :gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal tror sørme mens kom igår. Når jeg skriver tror er fordi, der kun var helt klart blod på papiret da jeg tørrede mig i går aftes men der har ikke været noget siden. Men mon ikke den er i gang. Har svært ved at forestille mig andet.

Nårh - skidt pyt. Vi har fået en tid til fertilitetsbehandling, så nu er det jo bare at øve os indtil vi kan få hjælp. :yay

Du får en :gal sammen med mig. :) Og mon ikke du får en fin :gravid så snart I kommer i gang med behandlingen. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er der da! :D Hvor er jeg glad på dine (jeres!) vegne! :kram Du får fluks en :gravid!

Tak.. ja det er så skønt - men venter med at glæde mig alt for meget - den skulle jo helst blive derinde.. Så det er en tidlig men meget god julegave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke Nica..... håber at min får 2 shttp://www.babyklar.dk/forum/public/style_images/master/rte_icons/email.pngtreger også.... nok bare ikk denne uge.... desværre....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih, stort tillykke Nica:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Fik testet positiv onsdag morgen

Føler mig utrolig heldig, når jeg læser om så mange der forsøger længe, så tør ikke helt tro på det endnu (første forsøg).

:gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min GT var negativ men ingen mens....

Du får en lille skeptiker, ig så håber jeg på snarlige II hos dig! :) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Fik testet positiv onsdag morgen

Føler mig utrolig heldig, når jeg læser om så mange der forsøger længe, så tør ikke helt tro på det endnu (første forsøg).

:gravid

Hvor fantastisk. STORT tillykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih, stort tillykke Nica:-)

Tusind tak.. det er en ret fed følelse :0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak.. det er en ret fed følelse :0)

Helt vildt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min testdag er ankommet (ikke at det har afholdt mig fra at teste alle andre af ugens dage - for sammenligningsgrund kun haha).

Dagens test, som ligner den fra i går med den svageste lyserøde skygge.

post-2598-027903100 1322151099_thumb.jpg

Jeg ved ikke helt, hvor meget jeg selv tror på det endnu. Ønsker mig en stor, fed streg! Tør i hvert fald endnu ikke få en :gravid ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sør´me, det sandt...... :loveshower Jeg tror at det lykkedes..

Tjek lige billedet piger.

Jeg skal da vidst have en :gravid. Så må vi håbe at den lille spire bliver hvor den skal denne gang..

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min testdag er ankommet (ikke at det har afholdt mig fra at teste alle andre af ugens dage - for sammenligningsgrund kun haha).

Dagens test, som ligner den fra i går med den svageste lyserøde skygge.

post-2598-027903100 1322151099_thumb.jpg

Jeg ved ikke helt, hvor meget jeg selv tror på det endnu. Ønsker mig en stor, fed streg! Tør i hvert fald endnu ikke få en :gravid ...

Ved det er møg-tisse-hunde-svært- men forsøg at vente med at teste til lørdag- så skulle den gerne have udviklet sig :) :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min testdag er ankommet (ikke at det har afholdt mig fra at teste alle andre af ugens dage - for sammenligningsgrund kun haha).

Dagens test, som ligner den fra i går med den svageste lyserøde skygge.

post-2598-027903100 1322151099_thumb.jpg

Jeg ved ikke helt, hvor meget jeg selv tror på det endnu. Ønsker mig en stor, fed streg! Tør i hvert fald endnu ikke få en :gravid ...

Kan godt forstå du ikke helt tør tro på det, men sådan startede mine tests altså også :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mange tak..... tester først i næste uge igen... men følger med i denne gruppe resten af ugen.... men en masse :goodluck til jer alle....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved det er møg-tisse-hunde-svært- men forsøg at vente med at teste til lørdag- så skulle den gerne have udviklet sig :) :bd :bd

Haha mission impossible :D Men vi kan sige, at jeg også tester på lørdag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER