tville1978

Arbejde mellem jul og nytår

31 indlæg i dette emne

Skal du arbejde mellemn jul og nytår og hvordan?

Jeg har fået fri den 23 dec. og 27 dec. Skal på arb. tirsdag den 28 og onsdag den 29 dec. Fredag den 30 har jeg alm. fri.

Vores institution har lukket fra den 23 dec. og åbner igen den 2 jan.

Så der har været gang i planlægningen herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, det skal jeg ikke. Min arbejdsplads arbejder tæt sammen med folkeskolerne i kommunen, så vi holder altid ferie sammen med dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sosu-hjælper, så jeps det skal jeg, og nytårsaften med - men det er nu egentlig fint nok, er glad for mit job, så det er ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skal også arbejde imellem jul og nytår. Det er nok de færreste som ikke vil have gjort rent

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid fri mellem jul og nytår :) Og i år har jeg også fået fri d. 23. dec og d. 2. januar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De eneste fridage jeg har i december er den 24.,25.,26.,27. :) den 22. Og 23. Skal jeg arbejde 6-23 :( gab!!

Resten af måneden skal jeg arbejde i døgndrift, julen er der vi har mest travlt og omsætter for mest :)

Da min mand skriver speciale er vI nok desværre nd til at sende børnene i pasning :( :( mellem jul og nytår :( det har de aldrig prøvet før, men kan ikke se hvordan det ellers skal gå op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i og med at jeg er i gang med at tage sosa uddannelsen, så har jeg fri mellem jul og nytår, men håber på, at der er arbejde til mig der hvor jeg har nogle afløsertimer :). Jeg vil gerne arbejde mellem jul og nytår, for vi har ingen børn, og min mand har fri der, da hans arbejde holder lukket. Så når vi får børn, så er han hjemme, mens jeg arbejder. Men ellers har jeg også nogle forældre, som gerne vil passe, hvis det var, og de får ikke lov det første år, mens jeg er på barsel (eller min mand er) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I udgangspunktet har jeg fri, men er vikaransat, så kan godt komme til at arbejde. Det vil dog ikke gøre noget hvis det er mellem jul og nytår, vil gerne arbejde så mange timer i mit fantastiske fag som muligt (siger dog ikke ja til vagter juleaften og nytårsaften, lidt privilegier må man dog have som vikar :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber at kunne få fri d. 22 og 23, mod at jeg så vil arbejde d. 30 og 31 :)

Jeg skal nemlig helst til Århus d. 22.. Hvor i mod jeg holder jul herhjemme, så der gør de intet. Butikken er ret fleksibel, så kan lukke ved 14 tiden nytårsaften - senest lukker den kl 16 alt efter om der er gang i den :)

Jeg skal også arbejde d. 27.. D. 26 er en helligdag ikke? Jeg arbejder normalt hver mandag og tirsdag og hver anden fredag og lørdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal arbejde d. 23. og har så fri d. 24-25-26-27. Og så holder min mand og jeg fri d. 2. og 3. januar, så vi får en dejlig lang nytårsweekend hvor vi bare kan slappe aaaaaf...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er en fordel at være studerende nu :)

Officielt har jeg egentlig ikke ferie da vi skal aflevere projekt d. 4. januar, men vi har aftalt at være færdige d. 20. december. Så skal "ferien" bare bruges til at læse til eksamen :)

Er dejligt at have lidt mere frihed til at vælge selv som studerende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I år har skal jeg selvfølgelig ikke arbejde pga min barsel, men normalt arbejder jeg mellem jul og nytår og også på helligdagene for det meste... Det værste er at have vagt juleaften. Men det skiftes vi heldigvis til, så man ikke skal afsted under julemiddagen hvert år :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget fri 23-30 december grundet lukkedage i dagplejen. Min mand arbejder alle dagene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J og jeg er frivillige medhjælpere til Bording Julecup (håndbold stævne), så ja har fri fra arbejde, men skal sidde og kukkelurer i en hal i Herning i 3 dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går ud fra at jeg har fri alle dagene. Er dagplejemor, og ved endnu ikke hvor mange børn der skal passes her. Men håber ikke det er mig, der skal have "vagten" For min mand kan ikke få alle dage, men børnehaven har jo lukket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De eneste fridage jeg har i december er den 24.,25.,26.,27. :) den 22. Og 23. Skal jeg arbejde 6-23 :( gab!!

Resten af måneden skal jeg arbejde i døgndrift, julen er der vi har mest travlt og omsætter for mest :)

Da min mand skriver speciale er vI nok desværre nd til at sende børnene i pasning :( :( mellem jul og nytår :( det har de aldrig prøvet før, men kan ikke se hvordan det ellers skal gå op.

Hvad arbejder du mon med?? Det var da en helt vil arbejdstid. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg tjekket min arbejdsplan, og jeg har fri fra d. 21 til og med d. 26.

Har også fri d. 28-29, men vil tilbyde at arbejde der - da jeg skal have fri hele uge 8.. Så kan hende jeg arbejder med få lidt fri i julen :)

Jeg har lige skrevet hele min arbejdsplan ind (Den skal mig og den anden faste her, som går på barsel næste måned) lave sammen.. Hun er fuldstændig ligeglad, så nu har jeg fået det til at passe med at jeg fx i den uge jeg skal have fri, egentlig kun skulle have arbejdet 3 af dagene - så jeg ikke behøver få fri i 4 dage :P

Håber så bare hende der bliver barselsvikar, er frisk på at arbejde der :) Men er hun ikke, så skal hun bestemt heller ikke regne med at jeg overhovedet er flexibel i forhold til hende.. Medmindre hun selvfølgelig også allerede har bestilt hendes vinterferie :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal arbejde lillejuleaften 08:00-17:00, juleaftensdag 09:00-16:00 og resten af juledagene bliver det med arbejdstiden 09:00-16:00.

Jeg har absolut intet imod det og bad selv om det. Elsker at arbejde i butik i juledagene, for folk er altid så dejlig glade og vil altid lige sludre lidt. Det er så hyggeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er dagplejer, så jeg har fri mellem jul og nytår. Jeg har taget fri den 23. pga mine børns børnehave har lukket, det har dagplejen ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får juleferie d. 22. December kl. 14.30 også skal jeg Først møde igen d. 29. Og 30. December- også er der weekend indtil mandag morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I år skal jeg ikke arbejde, da jeg er gået på barsel, men ellers plejer jeg at arbejde i mellem jul og nytår, da jeg er pædagog på en døgninstitution.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser, så jeg skal "bare" læse til eksamen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes Jeg ska på arbejde d. 24/12 og får først fri kl 17.45 - arbejder i sundhedssektoren. Men ellers har jeg så også ferie mellem jul og nytår, så den ene vagt gør mig ikke så meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fri fra og med d. 23. til og med d. 27. december, resten af hverdagene skal jeg på arbejde.

Jeg har i mange år arbejdet på døgninstitution og været på arbejde jul og nytår, så blot at skulle arbejde et par dage mellem jul og nytår er luksus ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har umiddelbart fri mellem jul og nytår, men eftersom jeg er vikar, kan jeg godt blive tilbudt en vagt. Jeg kan så altid sig nejtak til sådan en vagt (men tager dem generelt gerne, hvis det ikke faldet sammen med en af vores tre faste julefrokoster). :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER