Susanne

Væltet på cykel i morges

43 indlæg i dette emne

Aahr, det var godt at hoere :loveshower

Min mand sad med oejne saa store som thekopper og blev hurtigt enig med sig slev om at jeg saa ikke skal ud at cykle :D

Vi bor ogsaa i en lille italiensk bjerglandsby, sa ved ikke hvor jeg dog skulle cykle henne :unsure

Men godt at du lige er i trygge haender natten over - helt sikkert bedre end at bekymre sig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt med en opdatering fra dig :)

Fornuftigt at du har valgt at blive natten over. Det er også en fordel lige at se fødegangen. Det var jeg i hvert fald glad for, da jeg troppede op med voldsomme veer ;)

Håber I får en god nat :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg glad for at høre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SKØN OPDATERING :loveshower

Dejligt at det "blot" var en forskrækkelse og at de passer godt på jer. Jeg synes, det er meget fornuftigt at sige ja tak til at blive en nat, så I er på den helt sikre side :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor godt at høre at både du og Anna har det godt..

kan godt forstå at du valgte at blive derinde natten over..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I altså søde! :kiss

Søren har været her siden kl. 18 hvor vi spiste sammen. Han havde simpelthen købt sladderblad og slik og chokolade, havde taget en masse ekstra ting med jeg ikke havde bedt om fordi de jo ikke var strengt nødvendige, men som er rare at have og han havde slæbt en laptop med til mig fyldt med serier og film. Han er simpelthen verdens dejligste mand! :wub

Jeg deler stue med en der er tvunget sengeliggende. Hun har vist netop i dag fået af vide, at hun ikke får lov til at føde selv, men at det bliver kejsersnit indenfor de næste 4 uger :blink Så føler jeg mig godt nok heldig og enormt priviligeret!

Nu er Søren lige kørt hjem og jeg kan snart sove, så det kan blive i morgen. Jeg bliver forhåbentlig og sandsynligvis udskrevet i morgen formiddag, men jeg tager ikke på arbejde. Tager hjem i lejligheden og skal jo også til læge i morgen midt på eftermiddagen. Det var helt fint med chefen - han siger jeg bare skal få slappet af. Dejligt!

Nu vil jeg læse lidt i et blad og håber natten kommer til at forløbe uden for mange vågne stunder og toiletbesøg.

Godnat, piger! I er guld værd! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til en positiv opdatering i morgen :)

Sov godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej en dejlig update... Godt du har det godt. Dejligt at kunne se hvor godt man har det i forhold til andre, gør det da lidt lettere. Håber ikke natten bliver for lang for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh sikke en forskrækkelse med styrt på cyklen :o godt at alt ser ud til at være som det skal og at du og Anna er i gode hænder på sygehuset natten over :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NØJ hvor blev jeg forskrækket da jeg læste.. og hvor tog deet lang tid at finde din opdatering.. PUHA! Godt at I begge er okay! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at læse, at alt er ok med dig og lillepigen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at alt er ok med både dig og Anna :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi blevet udskrevet. Alt i alt en god oplevelse at blive der. Kun virkeligt sødt personale - glæder mig til at komme tilbage og føde om forhåbent 6-7 uger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi blevet udskrevet. Alt i alt en god oplevelse at blive der. Kun virkeligt sødt personale - glæder mig til at komme tilbage og føde om forhåbent 6-7 uger ;)

Dejligt at høre! Og så er det jo fedt, at det faktisk viste sig at være en god oplevelse, og at du fik et godt indtryk af afdelingen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alletiders, saa var det jo godt for noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en gang action bare fordi man er væk fra BK et par dage (Tossede arbejde, tager alt for meget af ens tid ;) ). Godt at både dig og Anna har det godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ring!!!!!!! man skal ikke være nervøs og hvis der skulle være noget galt ville man ikke tilgive sig selv for ik at reager! ring ring ring for at du fåe ro i sjælen og nej der er sikkert ikke noget galt men bare for en sikkerhedsskyld! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt i har det godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER