Carcassonne

Hvor gamle er I og hvor længe har I prøvet?

44 indlæg i dette emne

Jeg er 22 og manden er 21.

Vi prøvede i 3 mdr, men ingen to streger. Nu er det dog sat på pause indtil vores bryllup er ovre - så jeg er på p-piller i 3 mdr (startet fra idag).

Og så prøver igen, dvs. fra februar måned :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er 31 og min mand er 35. Vi er lige blevet gift og er her i Oktober 2011 gået i gang med Projekt Baby :seng

Så nu venter vi i spænding... Selvom jeg nu ikke tror at vi skulle være heldige allerede i første forsøg - det tror min mand dog.... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg er 33 år og det samme er min mand. jeg er i anden cyklus og skal teste på torsdag.

Vi har to skønne unger i forvejen på 3 og 6 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HEI

min mand og jeg er begge 23, første cyklus, og jeg har selvfølgelig allerede "graviditetssymptomer" .. dumme bedrageriske hjerne! men hvem ved? måske er vi meget heldige at have gevinst i første forsøg med første barn! ;D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 24, og manden er 29.. prøvet i 3 år. vores første barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg 27 år i morgen :loveshower og kæresten er 29. Vi har forsøgt siden juni 2010 - endnu uden held :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begge 33 år, og det er vores første barn, som prøver at lave :)

Har prøvet i ca 6 mdr, men er stadig i min første cyklus, hvis man kalde det det, da jeg ikke haft mens, siden jeg stoppede på p-piller. Har endometriose, og skal på fredag have afklaret, om jeg skal i behandling eller om vi fortsat selv skal prøve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 27 år, og han er 36 år. Det er mit det første "barn" og det er anden gang for ham. Han har en søn på 5 år. Vi har forsøgt at blive gravide siden August i år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 21, min mand er 26. Vi er i første cyklus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 21 og min mand er 27. Vi har prøvet i ca. to måneder, og når det lykkes vil det være vores første barn. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er 37 og jeg er 32. Vi har prøvet siden december 2009 med en pause på et par måneder omkring nytår sidste år.

Det vil blive vores første barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 år og min forlovede er 26, jeg stoppede med p-pillen i oktobter, så når det lykkes er det vores første barn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er 27 og min mand er 33. vi har en datter på 2 ½, der lykkedes det i 2. forsøg. vi er i 5. cyklus nu og har lige fået mens øv. men sådan er det jo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er 32 og min mand fylder 37 til April.

Vi har forsøgt at få ønskebarn nr. 3 siden Juli 2011, men baby lader vente på sig ... Suk

Vi har 2 skønne piger på 6 og snart 4 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fylder 25 år i næste måned, min forlovede fylder 30 måneden efter. Vi bliver gift om en måneds tid...

Vi har forsøgt ca. 1 år uden held - og med et par bump på vejen.

Nu har jeg så for første gang testet positiv og været hos lægen - så der skulle være gode chancer. Så det er sådan set lykkedes os indenfor et år.

Det er vores første barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nu 24 og min mand 29.. (været sammen i 8 år)

V har prøvet i 3 laaaaaange år uden held.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er 23 (24 i april) og manden er 26..

Vi har været sammen i 8 år og snart gift i 2..

Vi har prøvet selv siden sommer 2010..

Fik i starten af 2011 konstateret PCOS så har prøvet med insemination siden september 2011..

Testede positivt her i januar 2012 efter en insemination i december 2011 men graviditeten sluttede her den 8/2 da den sad udenfor livmoderen og nu mangler jeg så en æggeleder, så vi skal i gang i det offentlige lige så snart vi får vores indkaldelse..

Det er vores første vi kæmper så hårdt for..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 25 og det er min mand også. Vi har prøvet i 1 år. :boo :boo :boo :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 25 og manden 29 :) vi venter på min ÆL i første cyklus og håber på at vores første barn snart bider sig fast :)

*BABYSTØV TIL ALLE*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER