Munck Abildgaard

Testhold uge 44

139 indlæg i dette emne

Jeg vil også gerne være med. Tester d. 3/11 hvis jeg da kan styre mig så længe. :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også gerne være med. Tester d. 3/11 hvis jeg da kan styre mig så længe. :bd

Du bliver hermed sat på!

Og hvis du kan holde til din test-dag, så er du lidt for sej! :gp

Det gør jeg bestemt ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha... Jeg synes bare tiden går ALT for langsomt... :unsure

Jeg har ingen symptomer overhovedet og er bare SÅ sikker på, at jeg bliver skuffet endnu engang.

Det er lidt træls, at det kan ødelægge mit humør så meget, som det gør.

Det burde være en lykkelig tid, når man har taget beslutningen om en lille baby, og prøver at blive gravid.

Herhjemme er det blevet til en besættelse for mig og det er kun 4 måned vi prøver.

Vi ER ovenikøbet beriget med den skønneste lille pige i forvejen! Så det er egentlig egoistisk at tænke så meget på sig selv. Men vi vil så gerne gøre hende til storesøster og helst inden hun bliver for stor! :blush

Jeg har taget en test i dag, som (SELVFØLGELIG) var negativ - ved ikke lige hvad jeg havde regnet med. :blink

Hmm... Nå... Men I må undskylde det kom til at "gå ud over" jer.. Havde vist lige brug for at få luft!

Synes jeg er enormt egoistisk og det gør mig ked af det :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha... Jeg synes bare tiden går ALT for langsomt... :unsure

Jeg har ingen symptomer overhovedet og er bare SÅ sikker på, at jeg bliver skuffet endnu engang.

Det er lidt træls, at det kan ødelægge mit humør så meget, som det gør.

Det burde være en lykkelig tid, når man har taget beslutningen om en lille baby, og prøver at blive gravid.

Herhjemme er det blevet til en besættelse for mig og det er kun 4 måned vi prøver.

Vi ER ovenikøbet beriget med den skønneste lille pige i forvejen! Så det er egentlig egoistisk at tænke så meget på sig selv. Men vi vil så gerne gøre hende til storesøster og helst inden hun bliver for stor! :blush

Jeg har taget en test i dag, som (SELVFØLGELIG) var negativ - ved ikke lige hvad jeg havde regnet med. :blink

Hmm... Nå... Men I må undskylde det kom til at "gå ud over" jer.. Havde vist lige brug for at få luft!

Synes jeg er enormt egoistisk og det gør mig ked af det :boo

Åh kan sagtens følge dig.. Synes også bare der er MEGA lang tid til test-dagen og jeg har slet heller ingen tegn :/ Lige bortset fra at jeg er begyndt at få noget blodigt/brunt udflåd (ja undskyld detaljerne) og jeg ved bare IKKE hvad det skyldes :( Jeg burde lige have ægløsning, men kan bare ikke forstå hvorfor jeg lige pludselig begynder at have det sån..

Er der nogen der ved det? Jeg har også en murren dernede og sån mens smerte agtigt..

Knus Lise

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh kan sagtens følge dig.. Synes også bare der er MEGA lang tid til test-dagen og jeg har slet heller ingen tegn :/ Lige bortset fra at jeg er begyndt at få noget blodigt/brunt udflåd (ja undskyld detaljerne) og jeg ved bare IKKE hvad det skyldes :( Jeg burde lige have ægløsning, men kan bare ikke forstå hvorfor jeg lige pludselig begynder at have det sån..

Er der nogen der ved det? Jeg har også en murren dernede og sån mens smerte agtigt..

Knus Lise

Ved du hvornår du havde ægløsning?

Du kan godt bløde lidt, ca en uge efter, når ægget sætter sig fast!

Så vi kan da håbe det er fordi der har sat sig et lille æg fast :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvornår du havde ægløsning?

Du kan godt bløde lidt, ca en uge efter, når ægget sætter sig fast!

Så vi kan da håbe det er fordi der har sat sig et lille æg fast :goodluck

Tak for du skriver tilbage :D

Ja, det skulle jeg ha haft her lørdag - søndag? Men ved selvfølgelig ikke om alt er reglmæssigt endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julie det du beskriver kunne være mig. Jeg tænker på en mulig graviditet hele tiden. Gennem analysere alle bitte små tegn. F.eks at jeg har til morgen vågnede med ondt over lænden hvilket jeg har haft ved de to andre og så har jeg en smule kvalme her til morgen.

Men Men Men skal jeg være ærlig over for mig selv så er der ikke rigtig nogen tegn på noget. Vil det bare så gerne, men kan også få mega dårlig samvittighed over at læse hvor lang tid andre herinde har kæmpet også selv være utålmodig efter kun 2 mrd.Samtidig med at jeg har to skønne skønne unger i forvejen. Men kan slet ikke tale fornuft til mig selv. :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste lørdag den 5. så vil da gerne være med her *S*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julie det du beskriver kunne være mig. Jeg tænker på en mulig graviditet hele tiden. Gennem analysere alle bitte små tegn. F.eks at jeg har til morgen vågnede med ondt over lænden hvilket jeg har haft ved de to andre og så har jeg en smule kvalme her til morgen.

Men Men Men skal jeg være ærlig over for mig selv så er der ikke rigtig nogen tegn på noget. Vil det bare så gerne, men kan også få mega dårlig samvittighed over at læse hvor lang tid andre herinde har kæmpet også selv være utålmodig efter kun 2 mrd.Samtidig med at jeg har to skønne skønne unger i forvejen. Men kan slet ikke tale fornuft til mig selv. :bask

Det er dejligt at vide at jeg ikke er den eneste! :unsure

Der er rigtig mange herinde, der har kæmpet i MANGE år og nogle helt forgæves. Derfor føler jeg ikke at jeg kan tillade mig at "brokke mig" når vi ikke har prøvet så længe endnu.

Men vi ønsker det jo bare SÅ meget!! Og det gør det ikke bedre at Victoria blev lavet i første forsøg :kuller

Vil jo bare så gerne :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste lørdag den 5. så vil da gerne være med her *S*

Du er hermed på listen!

:goodluck

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager chancen nu - og melder mig på som tester til på mandag :)

:goodluck tøser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager chancen nu - og melder mig på som tester til på mandag :)

:goodluck tøser

Yay!!! Jeg vil SÅ meget heppe på dig!!! :) (selvfølgelig også jer andre ;))

Der er ikke længe til vores testuge nu! Woop! Woop! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager chancen nu - og melder mig på som tester til på mandag :)

:goodluck tøser

Så kommer du på! Hvilken bryllupgave det ville være!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv.... Vi har ikke rigtig fået sexet omkring ægløsning denne gang, så tvivler på at der er gevinst her. Denne gang center jeg helt sikkert til testdag med at teste :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ikke engang gået ind i uge 44, men løbet er kørt her <_<

Mens viste sit grimme ansigt allerede i fredags :gal

Så du kan roligt sætte en :numse ud for mig :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ikke engang gået ind i uge 44, men løbet er kørt her <_<

Mens viste sit grimme ansigt allerede i fredags :gal

Så du kan roligt sætte en :numse ud for mig :angry

Øv :( Men heldigvis begynder du så på en ny cyklus tidligere og skal ikke gå og vente på afklaring - Nu når man skal se det positive i mens :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser :hurra

Jeg tør næsten ikke at skrive det, men jeg testede i morges, og den var positiv :loveshower

Jeg tog to forskellige tests af to forskellige mærker, og de blev begge positive, svag teststreg men den var der :)

Da jeg ikke troede mine egne øjne, sprang jeg ind i sengen kl. 6.30 til manden, der lå og sov, og holdt min test næsten oppe i næsen på ham :huh Han kunne også se to streger :kiss

Stregerne var ikke ligeså tydelige som kontrolstregen, men de var der. Håber den virkelig er der og bliver deroppe!! Tør næsten ikke at tro på det, men med to positive tests må den da næsten være der :gravid :glad :loveshower :yay :stork

:kram CC

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser :hurra

Jeg tør næsten ikke at skrive det, men jeg testede i morges, og den var positiv :loveshower

Jeg tog to forskellige tests af to forskellige mærker, og de blev begge positive, svag teststreg men den var der :)

Da jeg ikke troede mine egne øjne, sprang jeg ind i sengen kl. 6.30 til manden, der lå og sov, og holdt min test næsten oppe i næsen på ham :huh Han kunne også se to streger :kiss

Stregerne var ikke ligeså tydelige som kontrolstregen, men de var der. Håber den virkelig er der og bliver deroppe!! Tør næsten ikke at tro på det, men med to positive tests må den da næsten være der :gravid :glad :loveshower :yay :stork

:kram CC

Ihhh.... hvor dejligt. Mon ikke den er der. Kæmpe stort tillykke og :goodluck

Krydser selvfølgelig stadig fingre for at den bliver deropppe :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ikke engang gået ind i uge 44, men løbet er kørt her <_<

Mens viste sit grimme ansigt allerede i fredags :gal

Så du kan roligt sætte en :numse ud for mig :angry

:angry Argh... ØV! :angry

Håber det lykkedes meget snart!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser :hurra

Jeg tør næsten ikke at skrive det, men jeg testede i morges, og den var positiv :loveshower

Jeg tog to forskellige tests af to forskellige mærker, og de blev begge positive, svag teststreg men den var der :)

Da jeg ikke troede mine egne øjne, sprang jeg ind i sengen kl. 6.30 til manden, der lå og sov, og holdt min test næsten oppe i næsen på ham :huh Han kunne også se to streger :kiss

Stregerne var ikke ligeså tydelige som kontrolstregen, men de var der. Håber den virkelig er der og bliver deroppe!! Tør næsten ikke at tro på det, men med to positive tests må den da næsten være der :gravid :glad :loveshower :yay :stork

:kram CC

Hvor er det fantastisk!!! :loveshower :loveshower :loveshower

Stort tillykke! Selvfølgelig er den god nok, når du har 2 positive test og ovenikøbet af forskellige mærker!!

:stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ikke engang gået ind i uge 44, men løbet er kørt her <_<

Mens viste sit grimme ansigt allerede i fredags :gal

Så du kan roligt sætte en :numse ud for mig :angry

Jeg håber, det snart lykkes for jer. Det er så hårdt at gå og vente på, man må bare ikke miste modet, selvom det er så svært at lade være. :bd :bd :bd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh.... hvor dejligt. Mon ikke den er der. Kæmpe stort tillykke og :goodluck

Krydser selvfølgelig stadig fingre for at den bliver deropppe :7himmel

Tak :glad

Er selvfølgelig überlykkelig men trist på andres vegne, hvor det trækker ud desværre. Håber virkelig alle når deres drøm meget snart :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke vores test-hold allerede er skudt igang!

Ja, både positivt og negativt...

Jeg er helt på herrens mark.

Lidt baggrund: Jeg testede positivt med Victoria ret sent. Jeg fik min mens og troede spillet var kørt. Jeg testede derfor først positivt sent, men testede heller ikke i en uge. Så jeg ved ikke hvornår jeg evt. kan få en positiv test... <_<

Jeg har derfor sat min testdag 4 dage efter forventet mens, for at se om den kan blive positiv.

Jeg havde egentlig testdag i fredags!

Men er jeg er rundt på gulvet! Jeg har ikke skyggen af mens, selvom den har været ret stabil på 30 dage siden p-pille stop i april.

Så er er nu gået 2 dage over.

Men sidst fik jeg jo min mens.......

Jeg har SELVFØLGELIG testet og med forskellige mærker - de er total negative!

Ihh... Hvis jeg bare kunne få lidt afklaring, tak! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fantastisk!!! :loveshower :loveshower :loveshower

Stort tillykke! Selvfølgelig er den god nok, når du har 2 positive test og ovenikøbet af forskellige mærker!!

:stork

Tak :balloons

Jeg er kun 4+1 i dag, så måske bliver stregen ikke så tydelig endnu. Har bare læst om nogle hvor det går over hedder vist biokemisk .. øh et eller andet. Manden vil helst vente med at snakke om barnevogne, bleer etc., indtil det er helt sikkert, men hvornår er det det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke vores test-hold allerede er skudt igang!

Ja, både positivt og negativt...

Jeg er helt på herrens mark.

Lidt baggrund: Jeg testede positivt med Victoria ret sent. Jeg fik min mens og troede spillet var kørt. Jeg testede derfor først positivt sent, men testede heller ikke i en uge. Så jeg ved ikke hvornår jeg evt. kan få en positiv test... <_<

Jeg har derfor sat min testdag 4 dage efter forventet mens, for at se om den kan blive positiv.

Jeg havde egentlig testdag i fredags!

Men er jeg er rundt på gulvet! Jeg har ikke skyggen af mens, selvom den har været ret stabil på 30 dage siden p-pille stop i april.

Så er er nu gået 2 dage over.

Men sidst fik jeg jo min mens.......

Jeg har SELVFØLGELIG testet og med forskellige mærker - de er total negative!

Ihh... Hvis jeg bare kunne få lidt afklaring, tak! :whistling

Jeg krydser for en afklaring.... men mest for den gode :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER