Posted November 10, 2011 Noget nyt? :whistling Stadig negativ test :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2011 Noget nyt? :whistling Stadig negativ test :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 10, 2011 Stadig negativ test :( Ihh... Hvor frustrerende!! <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 14, 2011 Ja her er der stadig ikke sket noget... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 14, 2011 Ja her er der stadig ikke sket noget... Det var da utroligt!!! <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 21, 2011 Hmmmmmm, der er stadig ikke sket noget her :(.. Har godt nok heller ikke taget nogen test i over 1½ uge, men har SLET ingen symptomer... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 21, 2011 Ja her er der stadig ikke sket noget... Er der sket noget hos dig? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 22, 2011 Ja jeg fik mens i fredags.... hva med dig? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 22, 2011 Ja jeg fik mens i fredags.... hva med dig? ØV! :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 22, 2011 Ja jeg fik mens i fredags.... hva med dig? Æv æv :( Nej der er ikke sket noget her.. Testede negativ imorges, så ved ikke lige hvad der sker med min krop.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 27, 2011 Så fik jeg mens :) Det var da på tide! Så kan I da i det mindste komme videre med at prøve :balloons Share this post Link to post Share on other sites