Munck Abildgaard

Testhold uge 44

139 indlæg i dette emne

Tak :balloons

Jeg er kun 4+1 i dag, så måske bliver stregen ikke så tydelig endnu. Har bare læst om nogle hvor det går over hedder vist biokemisk .. øh et eller andet. Manden vil helst vente med at snakke om barnevogne, bleer etc., indtil det er helt sikkert, men hvornår er det det??

Det hedder sig jo egentlig at man skal være 12 uger henne, før risikoen for abort aftager?

Med biokemisk ved jeg ikke så meget om... Det er noget med, efter hvad jeg kan læse, at når du tester positiv EFTER din mens skulle være kommet, så er den mere sikker...

Det er for dig, i morgen. Så mon ikke den bliver derinde... Jeg håber hverfaldet inderligt for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det hedder sig jo egentlig at man skal være 12 uger henne, før risikoen for abort aftager?

Med biokemisk ved jeg ikke så meget om... Det er noget med, efter hvad jeg kan læse, at når du tester positiv EFTER din mens skulle være kommet, så er den mere sikker...

Det er for dig, i morgen. Så mon ikke den bliver derinde... Jeg håber hverfaldet inderligt for dig!

Tak. Jeg har en lidt uregelmæssig menstruation, så det er måske lidt svært med at teste efter mens skulle være kommet. De sidste tre måneder har den dog ligget med 30 dage ca. Det er sådan jeg er nået frem til i morgen som testdag, men den snyder mig måske. Jeg ved det ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Jeg har en lidt uregelmæssig menstruation, så det er måske lidt svært med at teste efter mens skulle være kommet. De sidste tre måneder har den dog ligget med 30 dage ca. Det er sådan jeg er nået frem til i morgen som testdag, men den snyder mig måske. Jeg ved det ikke!

Hvis jeg var dig, ville jeg teste de næste par dage - og nyde at se testen blive mere og mere tydelig! :loveshower

Du må ikke male fanden på væggen, før det er aktuelt! For selvfølgelig passer testen og jeg er sikker på at den lille spire bliver derinde indtil juli :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg var dig, ville jeg teste de næste par dage - og nyde at se testen blive mere og mere tydelig! :loveshower

Du må ikke male fanden på væggen, før det er aktuelt! For selvfølgelig passer testen og jeg er sikker på at den lille spire bliver derinde indtil juli :kuller

Du har ret! Jeg tester nok alligevel de næste par dage :whistling Det er bare for vildt at den endelig er hjemme :loveshower

Tak for din optimisme :kiss

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser :hurra

Jeg tør næsten ikke at skrive det, men jeg testede i morges, og den var positiv :loveshower

Jeg tog to forskellige tests af to forskellige mærker, og de blev begge positive, svag teststreg men den var der :)

Da jeg ikke troede mine egne øjne, sprang jeg ind i sengen kl. 6.30 til manden, der lå og sov, og holdt min test næsten oppe i næsen på ham :huh Han kunne også se to streger :kiss

Stregerne var ikke ligeså tydelige som kontrolstregen, men de var der. Håber den virkelig er der og bliver deroppe!! Tør næsten ikke at tro på det, men med to positive tests må den da næsten være der :gravid :glad :loveshower :yay :stork

:kram CC

Kæmpe tillykke - hvor er det dejligt :glad

Håber den bliver det - det SKAL den :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en synder melder sig på banen :whistling

Dem der følger med i "Vejen til graviditetstråde" ved, at jeg allerede i torsdags kunne teste med en svag positiv streg (første billede), testede fredag morgen med en Clearblue som viste "gravid" - i går morges testede jeg med en ny GT (billede 2) som også viste tydelige streger :loveshower

Jeg er dog fortsat lidt skeptisk - og glæder mig til at teste i morgen, håber der er sket endnu en udvikling :bd

Vi har også bryllupsdag i dag, så det er en fantastisk gave vi har givet hinanden, nu skal den bare hænge i denne gang :biglove

Jeg kommer med en ny opdatering i morgen - og vil gerne vente med at få sat en :gravid på, indtil jeg lige har testet i morgen i hvert fald ;)

Masser af :bd og :goodluck tøser vores uge er endelig kommet :yay

post-3333-072547500 1319993223_thumb.jpg

post-3333-018656700 1319993286_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke ønskebebs og ccbabyklar!!!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :balloons

Jeg er kun 4+1 i dag, så måske bliver stregen ikke så tydelig endnu. Har bare læst om nogle hvor det går over hedder vist biokemisk .. øh et eller andet. Manden vil helst vente med at snakke om barnevogne, bleer etc., indtil det er helt sikkert, men hvornår er det det??

Biokemisk graviditet er hvis man testet før forventet mens (som jeg gjorde :badgirl) Der er en risiko for, at ægget er blevet befrugtet, men ikke har sat sig fast - det er en biokemisk graviditet (bio) :)

Er selv hunderæd for, at min mens kan nå at komme i morgen, men det håber og regner jeg bestemt ikke med - og vil overhovedet ikke se noget rødt i mine trusser før om en 8 måneders tid :P

Den skal nok hænge i CC :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en synder melder sig på banen :whistling

Dem der følger med i "Vejen til graviditetstråde" ved, at jeg allerede i torsdags kunne teste med en svag positiv streg (første billede), testede fredag morgen med en Clearblue som viste "gravid" - i går morges testede jeg med en ny GT (billede 2) som også viste tydelige streger :loveshower

Jeg er dog fortsat lidt skeptisk - og glæder mig til at teste i morgen, håber der er sket endnu en udvikling :bd

Vi har også bryllupsdag i dag, så det er en fantastisk gave vi har givet hinanden, nu skal den bare hænge i denne gang :biglove

Jeg kommer med en ny opdatering i morgen - og vil gerne vente med at få sat en :gravid på, indtil jeg lige har testet i morgen i hvert fald ;)

Masser af :bd og :goodluck tøser vores uge er endelig kommet :yay

Ja, jeg havde jo luret den :)

Men hvor er det fantastisk! Jeg er sikker på den er der, når du stadig tester så flot positiv! :loveshower

Du siger bare til når du vil have en :gravid

STORT STORT TILLYKKE! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser :hurra

Jeg tør næsten ikke at skrive det, men jeg testede i morges, og den var positiv :loveshower

Jeg tog to forskellige tests af to forskellige mærker, og de blev begge positive, svag teststreg men den var der :)

Da jeg ikke troede mine egne øjne, sprang jeg ind i sengen kl. 6.30 til manden, der lå og sov, og holdt min test næsten oppe i næsen på ham :huh Han kunne også se to streger :kiss

Stregerne var ikke ligeså tydelige som kontrolstregen, men de var der. Håber den virkelig er der og bliver deroppe!! Tør næsten ikke at tro på det, men med to positive tests må den da næsten være der :gravid :glad :loveshower :yay :stork

:kram CC

Tillykke med den positive test! Er sikker på at bebs nok skal hænge ved :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres søde svar tøser :kram

Jeg testede igen i morges, og den var stadig positiv dog ikke mere tydelig end i går :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en synder melder sig på banen :whistling

Dem der følger med i "Vejen til graviditetstråde" ved, at jeg allerede i torsdags kunne teste med en svag positiv streg (første billede), testede fredag morgen med en Clearblue som viste "gravid" - i går morges testede jeg med en ny GT (billede 2) som også viste tydelige streger :loveshower

Jeg er dog fortsat lidt skeptisk - og glæder mig til at teste i morgen, håber der er sket endnu en udvikling :bd

Vi har også bryllupsdag i dag, så det er en fantastisk gave vi har givet hinanden, nu skal den bare hænge i denne gang :biglove

Jeg kommer med en ny opdatering i morgen - og vil gerne vente med at få sat en :gravid på, indtil jeg lige har testet i morgen i hvert fald ;)

Masser af :bd og :goodluck tøser vores uge er endelig kommet :yay

Tillykke :loveshower Sikke en fantastisk bryllupsgave :loveyou

Hvor langt er du så henne nu??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres søde svar tøser :kram

Jeg testede igen i morges, og den var stadig positiv dog ikke mere tydelig end i går :(

Fordobler man ikke også kun HCG hvert andet/tredje døgn? Det kan jo være forklaringen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordobler man ikke også kun HCG hvert andet/tredje døgn? Det kan jo være forklaringen :)

Det håber jeg!! :kuller Har ringet til lægen og fået tid til den første samtale :yay

Sekretæren sagde, at der kan ske så meget de første 12 uger, og at jeg bare skal slappe af og se, hvad der sker ;)

Det prøver jeg så på :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg!! :kuller Har ringet til lægen og fået tid til den første samtale :yay

Sekretæren sagde, at der kan ske så meget de første 12 uger, og at jeg bare skal slappe af og se, hvad der sker ;)

Det prøver jeg så på :blush

Hehe, det lyder som en god ide ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm har snydt lidt - testede i dag, har egentlig testdag i morgen, men den vidste negativ :-( Er gået 5 dage over tid, og synes ikke der er noget som tegner på at jeg skal have mens - hmmm er meget fortvivlet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare spændende at det nu er vores testuge :-)

Glæder mig til søndag selvom jeg intet forventer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower Sikke en fantastisk bryllupsgave :loveyou

Hvor langt er du så henne nu??

Og tillykke til dig også CC :balloon Vi har en nervepirrende tid i vente :blush Den må gerne gå megetstærkt ;)

Jeg 4+0 i dag - hvad med dig? Vi burde være omtrent lige langt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres søde svar tøser :kram

Jeg testede igen i morges, og den var stadig positiv dog ikke mere tydelig end i går :(

Forresten så forsøg KUN at teste her 2. dag - HCG fordobler sig hver 2.-3. dag :) Jeg har kun testet hver anden dag af samme grund ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg må melde mig i klubben for test syndere. :whistling

Jeg kom til at teste her til morgen og der kom S.. to fine streger endda tre dage før testdag :yay

Håber det er rigtig og at det bliver ved. Synes jeg har en del symptomer bla kvalme og ondt i lænden og lidt ømme bryster.

Jeg tester igen på torsdag og giver et endeligt svar herinde så jeg venter også lige et par dage med at få sat :gravid på.

Sender lige lidt :bd :bd afsted til os alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg må melde mig i klubben for test syndere. :whistling

Jeg kom til at teste her til morgen og der kom S.. to fine streger endda tre dage før testdag :yay

Håber det er rigtig og at det bliver ved. Synes jeg har en del symptomer bla kvalme og ondt i lænden og lidt ømme bryster.

Jeg tester igen på torsdag og giver et endeligt svar herinde så jeg venter også lige et par dage med at få sat :gravid på.

Sender lige lidt :bd :bd afsted til os alle

Tillykke!!! :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg må melde mig i klubben for test syndere. :whistling

Jeg kom til at teste her til morgen og der kom S.. to fine streger endda tre dage før testdag :yay

Håber det er rigtig og at det bliver ved. Synes jeg har en del symptomer bla kvalme og ondt i lænden og lidt ømme bryster.

Jeg tester igen på torsdag og giver et endeligt svar herinde så jeg venter også lige et par dage med at få sat :gravid på.

Sender lige lidt :bd :bd afsted til os alle

Ej hvor fedt! Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg må melde mig i klubben for test syndere. :whistling

Jeg kom til at teste her til morgen og der kom S.. to fine streger endda tre dage før testdag :yay

Håber det er rigtig og at det bliver ved. Synes jeg har en del symptomer bla kvalme og ondt i lænden og lidt ømme bryster.

Jeg tester igen på torsdag og giver et endeligt svar herinde så jeg venter også lige et par dage med at få sat :gravid på.

Sender lige lidt :bd :bd afsted til os alle

Hu-Hej, hvor det går!

STORT TILLYKKE!!! :loveshower

Du siger til når du vil have en :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet positiv i dag, men da jeg kun er 3+4 efter egne beregninger, så vil jeg gerne lige vente med at få mave på ;) Tester igen torsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tillykke til dig også CC :balloon Vi har en nervepirrende tid i vente :blush Den må gerne gå megetstærkt ;)

Jeg 4+0 i dag - hvad med dig? Vi burde være omtrent lige langt :)

Tak :balloons og selv tillykke :hurra

Jeg skal lige love for, det er nervepirrende ja. Tiden går så langsomt. Lige nu er første mål lægen på fredag, for jeg har det egentlig meget godt. ingen større symptomer endnu. Det er ikke fordi jeg ønsker mig kvalme osv., men det er bare rart at blive bekræftet i, at testen nu også er rigtig :rolleyes

Hvad med dig, kan du mærke noget?

Jeg er 4+5 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER