Munck Abildgaard

Testhold uge 44

139 indlæg i dette emne

Jeg har testet positiv i dag, men da jeg kun er 3+4 efter egne beregninger, så vil jeg gerne lige vente med at få mave på ;) Tester igen torsdag :)

:glad HVOR ER DET FEDT :glad Så skal torsdag bare komme nu :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak :balloons og selv tillykke :hurra

Jeg skal lige love for, det er nervepirrende ja. Tiden går så langsomt. Lige nu er første mål lægen på fredag, for jeg har det egentlig meget godt. ingen større symptomer endnu. Det er ikke fordi jeg ønsker mig kvalme osv., men det er bare rart at blive bekræftet i, at testen nu også er rigtig :rolleyes

Hvad med dig, kan du mærke noget?

Jeg er 4+5 :loveshower

Den tid, den tid :P

Jeg har haft spændt og oppustet mave siden d. 20. oktober - altså 3 dage efter befrugtningen :o Det er lidt vildt, men det giver mig en fornemmelse af, at alt er som det skal være, nu hvor jeg har fået det HØJT ønskede streger :kuller Her i dag er jeg også begyndt at få ondt i lænden, men det kan selvfølgelig også skyldes, at jeg har siddet dårligt på arbejde ;) Jeg har lidt kvalme den første halve times tid om morgenen, men når jeg har fået noget at drikke, så går det heldigvis i sig selv :) Jeg har det sådan, at jeg på mange måde næsten ønsker mig noget kvalme - netop fordi det så viser, at alt er godt :) Bliver spændende med lægen på fredag - der er ikke længe til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til alle med positive teste :-) ihhhhh synes pludselig at der er uendelig lang tid til min testdag. Har bare Så meget lyst til at teste hver morgen.

Jane Doe> må jeg måske se et billede af din tidlige test?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige starte med at sige tillykke med alle de fine streger der bliver produceret i denne uge :balloons

Men er også ked af, at ikke alle har fået ønsket opfyldt- der skal nok komme en bebser til jer også :kram

Jeg vil lige dele dagens testbillede med jer - også tør jeg godt få sat en :gravid på nu :loveshower

Er spændt på at følge alle til ende :goodluck

post-3333-069065500 1320171363_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige starte med at sige tillykke med alle de fine streger der bliver produceret i denne uge :balloons

Men er også ked af, at ikke alle har fået ønsket opfyldt- der skal nok komme en bebser til jer også :kram

Jeg vil lige dele dagens testbillede med jer - også tør jeg godt få sat en :gravid på nu :loveshower

Er spændt på at følge alle til ende :goodluck

Den kan vist ikke blive meget mere positiv :-) :-) stort tillykke!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skulle have været tester i denne uge, I kaster jo om jer med streger! Jeg er meget glad på jeres vegne alle sammen, STORT tillykke hele vejen rundt!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til alle med positive teste :-) ihhhhh synes pludselig at der er uendelig lang tid til min testdag. Har bare Så meget lyst til at teste hver morgen.

Jane Doe> må jeg måske se et billede af din tidlige test?

Jeg er på fra mobilen, så kan ikke sætte det ind. Men du kan se det i min prøver-at-blive-gravid-tråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet positiv i dag, men da jeg kun er 3+4 efter egne beregninger, så vil jeg gerne lige vente med at få mave på ;) Tester igen torsdag :)

Stort tillykke! Hvor er det skønt! :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige starte med at sige tillykke med alle de fine streger der bliver produceret i denne uge :balloons

Men er også ked af, at ikke alle har fået ønsket opfyldt- der skal nok komme en bebser til jer også :kram

Jeg vil lige dele dagens testbillede med jer - også tør jeg godt få sat en :gravid på nu :loveshower

Er spændt på at følge alle til ende :goodluck

Hold da op, en flot test! Den kan da ikke være mere positiv!

Du får hermed en :gravid

Og endnu et stort tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! Hvor er det skønt! :loveshower :loveshower

Mange tak :) Men hey, du har jo selv testet positiv! Skal du ikke have en "mave"? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :) Men hey, du har jo selv testet positiv! Skal du ikke have en "mave"? ;)

Jeg tør næsten ikke - hvis nu det er falsk...

Men efter denne test idag, skal jeg da også have en :gravid

post-2127-010478000 1320220591_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør næsten ikke - hvis nu det er falsk...

Men efter denne test idag, skal jeg da også have en :gravid

Ja, du skal!!! :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tør næsten ikke - hvis nu det er falsk...

Men efter denne test idag, skal jeg da også have en :gravid

Så er den vidst bekræftet 100 % med morgenens test. :glad

STORT tillykke med det :7himmel

Ihh altså en god testuge i har haft, og så er ugen kun lige begyndt :loveshower Hvor skønt alle jer der kan sætte :gravid på. Det bliver spændende at følge jer på jeres vej :rolleyes

Og :goodluck til jer, der var knap så heldige. Vi må klø på og håbe vi også kan levere ll streger.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er den vidst bekræftet 100 % med morgenens test. :glad

STORT tillykke med det :7himmel

Ihh altså en god testuge i har haft, og så er ugen kun lige begyndt :loveshower Hvor skønt alle jer der kan sætte :gravid på. Det bliver spændende at følge jer på jeres vej :rolleyes

Og :goodluck til jer, der var knap så heldige. Vi må klø på og håbe vi også kan levere ll streger.. :loveshower

Testugen er jo kun halvvejs, så forhåbentligt kommer der flere positive test :-) jeg har ikke opgivet håbet endnu i hvert fald!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Har nu fire positive test i skabet så tror nu at jeg godt vil have en :gravid på selvom det jo egenligt først var imorgen jeg havde testdag.

Det er bare så vildt at jeg næsten ikke tør tro på det.

Hvornår er det man går til læge? har helt glemt det de sidst 3 år.

Krydser fingere for alle jer som endnu ikke har de to streger :bd og til at jer der er lige så heldig som mig selv tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Har nu fire positive test i skabet så tror nu at jeg godt vil have en :gravid på selvom det jo egenligt først var imorgen jeg havde testdag.

Det er bare så vildt at jeg næsten ikke tør tro på det.

Hvornår er det man går til læge? har helt glemt det de sidst 3 år.

Krydser fingere for alle jer som endnu ikke har de to streger :bd og til at jer der er lige så heldig som mig selv tillykke :hurra

Hvor er det bare skønt med alle de gravide! :loveshower

Du får nu en :gravid

Endnu engang tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :) Men hey, du har jo selv testet positiv! Skal du ikke have en "mave"? ;)

Hey!

Har du testet igen?

Må jeg snart putte en fin :gravid ved dit navn?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm har snydt lidt - testede i dag, har egentlig testdag i morgen, men den vidste negativ :-( Er gået 5 dage over tid, og synes ikke der er noget som tegner på at jeg skal have mens - hmmm er meget fortvivlet.

Hej hej.

Hvordan står det til ved dig? Stadig ingen positiv test eller mens?

Det må være udholdeligt! Det synes jeg selv det var...

Håber det er tegn på en graviditet og du bare udvikler HCG meget sent. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej hej.

Hvordan står det til ved dig? Stadig ingen positiv test eller mens?

Det må være udholdeligt! Det synes jeg selv det var...

Håber det er tegn på en graviditet og du bare udvikler HCG meget sent. :goodluck

Nope ikke noget - jeg tror muligvis at jeg så en skyggestreg i går, men er ikke er bange for at mine øjne spiller mig et puds.

Men jeg skulle alligevel til lægen i dag, så jeg fik ham til at tage en blodprøve, så jeg venter i spænding til i morgen med at få svar på denne.

men FUCK det er frustrerende. Hvis jeg alligevel ikke er gravid, så kom dog :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey!

Har du testet igen?

Må jeg snart putte en fin :gravid ved dit navn?? :)

Jeg har testet igen i dag, ja. Det ene mærke viste stadig svag positiv, men det andet mærke viste negativ - sidstnævnte var dog ikke med morgenurin. Ingen mens endnu. Så jeg ved hverken fra eller til lige nu, men "maven" venter jeg i hvert fald med ;) Skal nok sige til når jeg får mens eller en bragende positiv test i løbet af ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testugen er jo kun halvvejs, så forhåbentligt kommer der flere positive test :-) jeg har ikke opgivet håbet endnu i hvert fald!

Det var bestemt ikke negativ ment, syntes det er vildt sejt, der er så mange positive og krydser da også finger for resten af jer i testugen. :unsure

Man skal ikke opgive håbet på nogen måde.... er ked af hvis du blev fornærmet. :(

Krydser også fingre for jer alle og sender en masse :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope ikke noget - jeg tror muligvis at jeg så en skyggestreg i går, men er ikke er bange for at mine øjne spiller mig et puds.

Men jeg skulle alligevel til lægen i dag, så jeg fik ham til at tage en blodprøve, så jeg venter i spænding til i morgen med at få svar på denne.

men FUCK det er frustrerende. Hvis jeg alligevel ikke er gravid, så kom dog :-(

Ihh... Hvor spændende! Jeg håber virkelig at blodprøven viser positiv!

Eller at du i det mindste får vished snart :)

Hold os endelig opdateret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet igen i dag, ja. Det ene mærke viste stadig svag positiv, men det andet mærke viste negativ - sidstnævnte var dog ikke med morgenurin. Ingen mens endnu. Så jeg ved hverken fra eller til lige nu, men "maven" venter jeg i hvert fald med ;) Skal nok sige til når jeg får mens eller en bragende positiv test i løbet af ugen.

Det lyder da træls!

Men håber da at den bliver bragende positiv snart, så du ikke er i tvivl...

Mine er stadig meget svage, så jeg tvivler også!

Men den digitale test skrev jo "gravid" så har et inderligt håb om at testene bliver bragende positive snart! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke Julie, hvor er det skønt at V skal være storesøster .....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er det hårdt at vente på test-dag, når der er så mange med positive tests lige nu :/

Tror desværre ikke jeg får en :gravid bagved mit navn. Har SLET ingen symptomer, men jeg havde jo også en blødning lige efter ægløsning:(

STORT tillykke til alle med en positiv test :D :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER