Guest Flyttekassen

UPDATE...

21 indlæg i dette emne

Først og fremmest skal i have et kæmpe :kram , det lyder som en helt forfærdelig svigermor. Jeg har læst dine problemer med hende før, men har vidst aldrig fået svaret.

Men hvor er det dejligt at læse at manden har konfronteret sin mor, så det kan blive gjort noget ved problemerne. at din svigermor svarer som hun gør og ikke kan se at hun med hendes opførsel skubber jer længere og længere fra sig, kommer desværre ikke bag på mig. men jeg håber at når hun først har haft et par dage til at fordøje din mands ord, at hun så vil tage dem til sig, og ændre på det.

Du skal nok ikke forvente at der sker mirakler med det samme, men jeg håber for jeg at hun begynder at ændre sin væremåde og holdninger over for jer.

Jeg synes i hvertfald i har gjort hvad i kunne, og jeg håber at din svigermor er voksen nok til at tage ansvar og ændre sig, så i og Milla kan få et godt forhold til hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt din mand har taget en snak med hende. Jeg kan godt forstå du er skide sur.

Jeg håber at hun tager det til sig, så hun kan få et forhold til jeres datter :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total :respekt til din mand for at tage snakke med sin mor. Håber hun tager det til eftertanke nu.

Hvad havde din svigerfar at sige til det hele?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun lyder altså fuldkommen vanvittig.

Godt at han fik sagt det hele til hende. Er spændt på hvad der kommer til at ske nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total :respekt til din mand for at tage snakke med sin mor. Håber hun tager det til eftertanke nu.

Hvad havde din svigerfar at sige til det hele?

Svigerfar siger ikke så meget. Hun behandler jo ham lige sådan. Og ham har vi slet ikke noget problem med. Han er så fantastisk! :) Det er kun hende der er sindsyg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigerfar siger ikke så meget. Hun behandler jo ham lige sådan. Og ham har vi slet ikke noget problem med. Han er så fantastisk! :) Det er kun hende der er sindsyg..

Mærkeligt at han kan holde ud at være sammen med hende så. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mærkeligt at han kan holde ud at være sammen med hende så. :rolleyes

MEGET! Men hvis man har levet sammen i 25 år, og det måske ikke altid har været sådan, så er det måske svært.. Men det er så SYND for ham.

Han forældre ville ikke have ham da han var ½ år gammel og han kom derfor på børnehjem, hvor han boede til han var 18... (Han kommer fra serbien,(han mor var vidst serbisk og hans far var tysk) men har boet i Danmark siden han var 19 år) Så han har ikke rigtig andre en hendes/vores familie. Så jeg tror det handler om tryghed??? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt at din mand har taget affærde, nu er jeg jo så bare spændt på, om hun så har tænkt sig at ændre sin opførsel, eller om i i den nærmeste fremtid kun skal holde jul og fødselsdage med farfar, mens farmor går rundt udenfor huset, og skuler ind til jeres hyggelige komsammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke fremover! :goodluck jeg håber at det kommer til at ændre på nogle af tingene (til det bedre).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha sikke en omgang!!! :o

Håber virkelig at det hjælper!!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold kæft din svigermor er da uden for rækkevidne...

Godt at din mand har fået sagt fra og sagt alt hvad der ku siges.. Håber at hun fatter det ellers er det jo desværre hendes tab.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jesus en svigermor. Håber I snart får noget afklaring mht. om hun vil ændre sig eller ej. Du må være vildt stolt af din mand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er da godt nok ikke frisk, hende din svigermor.

puha, hvor er hun da frygtelig.

Det er lige til at kaste op over, sådan som hun peger fingre og siger at i gør det forkert.

Nøj, hvor skulle hun skamme sig.

sådan siger man bare ikke til nogen.

Det skal hun bare holde helt for sig selv og lade jer være forældre...

og jo, Milla er jeres og kun jeres datter.

Det skal hun overhovedet ikke prøve på at tage fra jer.

Sejt af din mand at han fik sat hende på plads, håber virkelig for jer at hun tager tingene

til sig og begynder at opføre sig normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din svigermor er da godt nok et dårligt frispark uden lige.. hold op hvor havde jeg allerede haft mange skænderiger med trunten, for hun skulle da bare 1 gang ikke respektere mine regler og fortælle mig at jeg er en dårlig mor - jeg var tændt fuldstændig af!!

Godt din mand sagde noget til hende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thumbs up for din mand fordi han tør sige fra. For hold da op for et svigermonster. Hvis min svigermor var sådan ville jeg også gå amok... Håber at hun får tænkt sig godt om og ændrer sig så i og Milla kan få et godt forhold til hende.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får altså lige lidt :sc for det indlæg! Eller måske skal du give dem videre til din mand - godt gået af ham!

Håber virkelig at hun har hørt hvad han har sagt og I får et godt forhold. Jeg er hel vild forbløffet over sætningen "hun er jo ikke kun jeres!" - hvad sker der lige inde i hendes hoved?!?!?

Nå, tak fordi du deler dine oplevelser med os - glæder mig til en positiv update efter næste gang I har set hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal :gal øj altså.... :huh Jeg kan til stadighed ikke forsåt der eksistere mennesker i verdenen der opføre sig sådan, og ikke selv kan se det..!

Men godt manden fik snakket med hende! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stor :respekt til din mand for at tage snakken med sin mor!

Jeg er målløs over hendes opførsel - tænk at man tillader sig at opføre sig sådan? :wacko

Jeg håber, at hun har hørt efter, ellers må hun jo mærke det på den hårde måde ved ikke at se sit barnebarn!

:goodluck fremover!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da helt op for en historie! :blabla

Super sejt af din mand at tage konfrontationen med hende, men hvor er hun da godt nok helt ude i hampen at reagere sådan! Hvis min svigermor bare nærmer sig halvdelen af den der opførsel tror jeg godt nok jeg ville være knust. Håber det virker med snakken!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med den skrækkelige svigermor? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER