tville1978

Endelig weekend

15 indlæg i dette emne

Så er det allerede igen fredag :balloon

Hvad skal i lave?

I dag skal manden og jeg til middag hos mine forældre uden børn.

I morgen skal vi nok pleje vores hoveder :lol og så måske en tur på biblioteket.

Søndag skal jeg hygge med børnene imens min mand er ude og hygge sig med en ven.

Hvad skal du lave?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Isaac skal hjem til sin far. M skal sammen med sine forældre og søster ind og opleve ørkens sønner. Så jeg er alene hjemme i weekend, hvor jeg skal have skrevet et afsnit på cirka 2-3 sider om 95 målsætning og om lovgivningen på egu området

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredag: når jeg får fri klokken 15, skal Mikkel og jeg på strøgtur uden børn og ud og spise :) drengene bliver passet af faster :) når vi kommer hjem står den på film og fredagshygge :D

Lørdag: jeg skal arbejde 7-14 :( lige når jeg kommer hjem tager Mikkel afsted ud og se fodbold og fulde sig :D overvejer en tur i skoven med drengene, om aften skal jeg ordne kontorarbejde for fodboldklubben :)

Søndag: ingen planer overhovedet andet end en middagslur når farmand har fået øjne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal sove..

lørdag skal jeg i byen med en masse veninder... planlagt inden graviditeten.. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har jeg fri, så ungerne og jeg skal rundt og handle en masse steder. Så det ender nok med at de heller ville have været i børnehave. Særligt Tobias, for vi skal kome tøj :D I eftermiddag skal jeg begynde og lave noget mand til i morgen.

Lørdag, kommer to fra min gamle folkskoleklasse og vi skal lave noget tapas til om aften, hvor vi skal holde klassefest.

Søndag, skal jeg om formiddagen gøre rent, der hvor vi har holdt klassefest og så ellers hjem og hygge med familien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leo skal til sin første rigtige børnefødselsdag i dag.

Alle institutionerne er lukkede i dag, så en af naboerne holder børnefødselsdag i dag for deres dreng, der blev 4 i går. Og han ville gerne have Leo med :loveshower

Så mellem 13-15 skal Leo være til fødselsdag alene.

I aften skal vi hjem og besøge nogle venner, der for en måned siden fik barn nr. 2, så den står på beundring af deres nye baby :rolleyes

I morgen skal vi hjem til Martin's forældre og hygge til frokost.

Søndag bliver nok bare lidt sjov og ballade herhjemme på vejen med de andre børn, vejret skulle jo blive godt i week-enden

:balloons

God week-end til jer allesammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have besøg af mine to søstre og niece hele weekenden.. Dog skal jeg lige ud i skoven imorgen et par timer og hygge med Mille´s mødregruppe.. Hyggeligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min weekend starter først i aften kl 22.30, men så har jeg tilgengæld også fri lørdag, søndag, mandag og tirsdag :glad

I morgen står den på 85 års fødselsdagen ved min bedstefar. De andre dage er uden planer, men regner med at vi når en tur ned over grænsen. Ellers står den vidst bare på afslapning :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen skal jeg mødes med min gamle folkeskole og i byen med dem.. Skal have så meget pynt i mine drinkt nu der ikke kommer alkohol i... Ellers skal jeg bare hygge med min mand, han har ikke været hjemme hele ugen, så glæder mig så meget til at se ham igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får min nevø på besøg - han skal overnatte til i morgen... og så har jeg en del forberedelsesarbejde jeg skal have lavet til næste uge... Manden skal arbejde hele weekenden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal bare pleje foden. Var uheldig igår og væltede en fyldt øl fustage ned over foden :oops (er frivillig på et musiksted i Kolding).

Så brugte 2½ time på skadestuen i aftes - resultat: en sesam knogle (ja det hedder den) som er flækket:-( Ikk noget de gør noget ved, bare op med foden og slap af...

Øvvvvvvvvvvvvvvvv og avvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv herfra samt god weekend

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag skal lillepigen og jeg finde ud af at bruge tiden fornuftigt. Jesper skal ud og spille i aften, så jeg er alene med bebs, hund og katte :s spændende om jeg kommer ud på den anden side som supermom..

I morgen skal vi gøre rent og ud og handle..

Søndag, ingen anelse.. Nyde hinanden inden Jesper starter på arbejde igen mandag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nårh nu skal jeg nok være hjemme i weekenden og passe sygt barn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nårh nu skal jeg nok være hjemme i weekenden og passe sygt barn

Arg øv altså :( Håber hun snart bliver frisk igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nårh nu skal jeg nok være hjemme i weekenden og passe sygt barn

God bedring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER