Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

WOW jamen sødeste ven da du har da slet ikke tid til at sidde her så :(

Ej når man bare kommer i gang tager ting faktisk ikke så lang tid - det er tiden før man går i gang der er lang :)

Du har helt ret.. har slet ikke tid til bk... MEN den dumme ryg - gør desværre jeg sidder her... og når det nu ikke kan være anerledes - så er det jo os det bedste sted og fordrive tiden - hos jer skønne piger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du har helt ret.. har slet ikke tid til bk... MEN den dumme ryg - gør desværre jeg sidder her... og når det nu ikke kan være anerledes - så er det jo os det bedste sted og fordrive tiden - hos jer skønne piger :loveshower

Vi er bestemt også glad for du er her :kiss

Hvad er der med den dumme ryg??? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er bestemt også glad for du er her :kiss

Hvad er der med den dumme ryg??? :(

:blush TAK søde..

Åhh fik konstateret scoliose (skæv ryg) allerede da jeg gik i de "små klasser"... og ja siden hen konstaterede først en kiropraktor og derefter lægerne, at jeg har rygsygdommen Scheuermann... Og jeg har den i sådan en dur at jeg har voldsomme smerter :(

Kort fortalt så mangler jeg noget af de brusk der skal ligge mellem ryghvirvlerne - og så ligner det at mus har spist af mine hvirvler...

At jeg så faldt direkte på r*ven på et beton gulv for nogle år siden - har overhovedet ikke gjort noget godt for mine smerter :(

Og desværre så har min bror nu også fået konstateret det - og han er kommet direkte på morfin lignende piller... (jeg NÆGTER at skal fylde min krop med morfin eller lignende - da jeg syntes jeg udsætter den for nok med alle de hormoner...) -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blush TAK søde..

Åhh fik konstateret scoliose (skæv ryg) allerede da jeg gik i de "små klasser"... og ja siden hen konstaterede først en kiropraktor og derefter lægerne, at jeg har rygsygdommen Scheuermann... Og jeg har den i sådan en dur at jeg har voldsomme smerter :(

Kort fortalt så mangler jeg noget af de brusk der skal ligge mellem ryghvirvlerne - og så ligner det at mus har spist af mine hvirvler...

At jeg så faldt direkte på r*ven på et beton gulv for nogle år siden - har overhovedet ikke gjort noget godt for mine smerter :(

Og desværre så har min bror nu også fået konstateret det - og han er kommet direkte på morfin lignende piller... (jeg NÆGTER at skal fylde min krop med morfin eller lignende - da jeg syntes jeg udsætter den for nok med alle de hormoner...) -_-

Åhh nej da :(

Ja så kan jeg da godt forstå du går og døjer :( Håber da ikke alle dage er lige slemme, for så må det da være total ulideligt :( Hvor er det bare øv øv øv at din bror nu også har fået det, det er da for uheldigt :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej da :(

Ja så kan jeg da godt forstå du går og døjer :( Håber da ikke alle dage er lige slemme, for så må det da være total ulideligt :( Hvor er det bare øv øv øv at din bror nu også har fået det, det er da for uheldigt :kram :kram

Tja har jo levet med det siden jeg var et barn... husker tydeligt den eneste gang jeg har set min mor græde - sådan for alvor (dagen de på sygehuset stod og sagde jeg ALDRIG ville kunne blive til noget - jeg kunne kun ligge på en sofa og få kontanthjælp <_< ) - hun blev så vred at hun græd.

Jeg er jo så heldig at have et job hvor jeg kan møde lidt senere de dage det er helt slemt og komme op... og tage hjem når det trænger...

Og ellers er ELSKER jeg min kiropraktor... ;)

TAK for krammene søde... men ja - det er ikke rart det også har ramt ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja har jo levet med det siden jeg var et barn... husker tydeligt den eneste gang jeg har set min mor græde - sådan for alvor (dagen de på sygehuset stod og sagde jeg ALDRIG ville kunne blive til noget - jeg kunne kun ligge på en sofa og få kontanthjælp <_< ) - hun blev så vred at hun græd.

Jeg er jo så heldig at have et job hvor jeg kan møde lidt senere de dage det er helt slemt og komme op... og tage hjem når det trænger...

Og ellers er ELSKER jeg min kiropraktor... ;)

TAK for krammene søde... men ja - det er ikke rart det også har ramt ham...

Det er selvfølgelig rigtig, man lære at leve med sine skavanker, men det må godt nok ikke være sjovt :kiss

Men er glad for at du er så positiv trods alt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drikker kaffe og venter på at kl blir 8, så jeg kan ringe til lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder og venter på at kan få svar fra chefen så brochuren kan laves færdig og kan sende den i trykken.... gab det tager lang tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er selvfølgelig rigtig, man lære at leve med sine skavanker, men det må godt nok ikke være sjovt :kiss

Men er glad for at du er så positiv trods alt :)

Nej skavankerne er aldrig sjove... MEN overlever det jo...

Og hvis ikke jeg sørger for og holde mit hoved højt og være positiv.. ja hvem skulle så? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og venter på at mine bukser bliver tørre (manden havde glemt og tømme tørretumbleren for vand inden han satte den igang igår aftes... så der var våde bukser her til morgen :( )

Kører til KBH så snart de er tørre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg er næsten lige kommet hjem fra at havde besøgt farmor, og nu sidder jeg og slapper lidt af og tjekker op på, hvad jeg er gået glip af herinde siden igår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige hygget med B&J Baked Alaska.. :P Og resten af B&J Toffee Crunch fra igår...

Slapper af i min ryg efter en gå tur i Tivoli..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at gå i seng eller om jeg skal tage det sidste rødvin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige bagt småkager til i morgen - skal have med på job fordi jeg har fødselsdag :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige bagt småkager til i morgen - skal have med på job fordi jeg har fødselsdag :balloon

Tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige bagt:

Pølsehorn (til madpakken i morgen)

Citron-specier

Lavet dej til brunkager

Lavet bounty-kugler

Lavet Pebermynte-dimser

Derudover har jeg "for"malet to bogstaver i 3...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsøger at opdatere mig på BK efter et par dage hos mormor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsøger at opdatere mig på BK efter et par dage hos mormor :)

Du har os været saaaaaaaavnet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har os været saaaaaaaavnet :loveshower

Århh tak søde :kram2 Har også savnet jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i fængsel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige om kigger lidt på Bk inden jeg har fri fra arbejdet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spiser karameller... kan slet ikk stoppe igen.. men de tog kvalmen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slapper af mens tøsen sover og manden ligger og sover på sofaen, han er blevet syg det stakkes pus :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spiser karameller... kan slet ikk stoppe igen.. men de tog kvalmen ;)

Der kan du selv se- du ER gravid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER