Guest

"hyggeven"

34 indlæg i dette emne

nåhh piger, jeg sidder og tænker efter at havde hsft en snak med en veninde om emnet. Hun er singel og har som hun selv siger alligevel et behov, som hun gerne vil have dækket. Derfor har hun fundet sig en hyggeven. Jeg er nok lidt sippet på det punkt, for for mig er sex noget der sker mellem to mennesker, som har følelser for hinanden. Jeg ville ikke kunne finde ud af at sexe med en jeg ikke var forelsket i. Og hvis jeg kunne, så tror jeg, at når man er så intime sammen, så tror jeg automatisk jeg ville udvikle følelser for fyren.

Tror i på, at man kan have en "hyggeven" uden at en af parterne udvilker følelser for den anden? for jeg tror simelthen ikke på, at det kan lade sig gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg kan sagtens følge dig, for nogle virker det forkert med for nogle er det okay. jeg havde i en periode en hyggeven som du kalder det, for at dække mine behov. der var ikke nogle følelser i det, men det var en jeg havde kendet noget tid så det var ikke en totalt fremmed.

vi lavede altså også andet end sex, vi så også film og lavede mad og snakkede, men uden at der var følelser i eller det var forholdsagtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SELVFØLGELIG kan man det.... sex med et andet mennesker behøver ikke at have noget med kærlighed at gøre... dette ment på flere måder.

MEN alle mennesker er selvfølgelige forskellige - så det er okay du ikke kan se det i din verden.. du skal bare huske at det os er okay at være i din venindes verden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super at i kommentere det. Og selvfølgelig er det okay, at hun vælger det, for bare hun er glad og godt tilfreds.

:-) men jeg er, som jeg også selv sagde nok noget sippet på det punkt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

alle har jo deres mening og det ville da også være kedeligt hvis vi synes det samme alle sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Self kan man have en hyggeven som man kan sexe med UDEN der kommer kærlighedsfølelser med ind i billedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skægt, der er et emne på et andet forum om det samme pt. (kan se, du har skrevet i tråden derinde) - er det hende, der er din ven?

Jeg er nok med på ikke-sippe-holdet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Skægt, der er et emne på et andet forum om det samme pt. (kan se, du har skrevet i tråden derinde) - er det hende, der er din ven?

Jeg er nok med på ikke-sippe-holdet :P

ja det er faktisk lidt pudsigt, fordi at det var faktisk igår ret kort tid efter, at jeg svarede tråden derinde, at jeg snakkede med min veninde om samme emne. Men tror bestemt ikke hende på det andet forum og min veninde er samme person :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg bestemt. Ellers har jeg været både døv og blind tidligere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan personligt ikke sexe uden følelser og af samme grund har jeg få engangsknald på samvittigheden for det har været med nogen som jeg troede der kunne komme mere med.

Men jeg tror det er godt for nogen at have sådan en hyggeven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan man så absolut.. jeg har selv haft flere af den type 'forhold' efter jeg blev skilt.. og inden jeg blev klar til det faste - med den rigtige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan personligt ikke sexe uden følelser og af samme grund har jeg få engangsknald på samvittigheden for det har været med nogen som jeg troede der kunne komme mere med. Men jeg tror det er godt for nogen at have sådan en hyggeven.

præsis sådan har jeg også haft det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg stemmer i koret for det kan man sagtens... sådan havde jeg da et par stykker af inden jeg mødte min mand.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan man godt i min verden :) Da jeg var ung, altså mellem 16 og 20 år havde jeg da nogle hyggevenner uden der var noget i det :rolleyes :rolleyes :rolleyes

Det var så kun nogle jeg havde kortvarigt og ikke i en længere periode..

Men jeg ved at mange andre tænker i dine tanker og det ser jeg slet ikke noget forkert i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

hvis begge parter er enige om at det ikke er mere end det, så tror jeg godt det kan lade sig gøre og jeg kender mange der har haft sådan en, da de var single. Jeg synes det er bedre end at de tager en tilfældig i byen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej jeg synes helt ærlig, at det er så fedt, at i deler jeres egen erfaringer omkring dette emne :respekt :respekt :respekt :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan man godt i min verden :) Da jeg var ung, altså mellem 16 og 20 år havde jeg da nogle hyggevenner uden der var noget i det :rolleyes :rolleyes :rolleyes

Det var så kun nogle jeg havde kortvarigt og ikke i en længere periode..

Men jeg ved at mange andre tænker i dine tanker og det ser jeg slet ikke noget forkert i :)

Kunne have skrevet det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personligt tror jeg at jeg vil ligge for mange følelser i det, men jeg har det fint med at andre har en "hyggeven" så længe man er glad så er det fint for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg trippet lidt omkring denne her tråd

Tidligere var "hyggevenner" mig meget imod, det var simpelthen ikke noget jeg kunne se mig selv i..

Men i 2001 møder jeg den her fyr som nogle dage senere skulle udsendes til Kosovo og vi aftaler at skrive sammen så han kan få lidt nyheder fra byen og generelt bare lidt post hjemmefra..

I løbet af den tid han er dernede skriver vi sammen hver uge og fra at være to mennesker som lige har mødt hinanden bliver vi venner og fortroelige.. Vi skriver om alt hvad der lige rør sig i os, sender gaver frem og tilbage og må tilsidst også erkende at den seksuelle tiltrækning mellem os var ret høj..

Da han er kommet hjem igen bliver vi "hyggevenner", men vi ser også film og snakker som vi hele tiden har gjort.. Han er slet ikke kæreste potentiale i min verden, dertil er vi alt for forskellige.. Men i sengen fungerede vi rigtig godt sammen..

Den seksuelle del af vores bekendtskab stod vel på i 2-3 måneder og så fik jeg en kæreste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg trippet lidt omkring denne her tråd

Tidligere var "hyggevenner" mig meget imod, det var simpelthen ikke noget jeg kunne se mig selv i..

Men i 2001 møder jeg den her fyr som nogle dage senere skulle udsendes til Kosovo og vi aftaler at skrive sammen så han kan få lidt nyheder fra byen og generelt bare lidt post hjemmefra..

I løbet af den tid han er dernede skriver vi sammen hver uge og fra at være to mennesker som lige har mødt hinanden bliver vi venner og fortroelige.. Vi skriver om alt hvad der lige rør sig i os, sender gaver frem og tilbage og må tilsidst også erkende at den seksuelle tiltrækning mellem os var ret høj..

Da han er kommet hjem igen bliver vi "hyggevenner", men vi ser også film og snakker som vi hele tiden har gjort.. Han er slet ikke kæreste potentiale i min verden, dertil er vi alt for forskellige.. Men i sengen fungerede vi rigtig godt sammen..

Den seksuelle del af vores bekendtskab stod vel på i 2-3 måneder og så fik jeg en kæreste...

Igen som vi har snakket om i en anden tråd, så er jeg jo en SIPPE og jeg er stolt af det...

Det er faktisk lidt sjovt, at jeg ikke mener, at jeg kunne have en hyggeven uden at ende med at få følelser for fyren, for min søster, er jo så af helt modsatte holdning, og har haft flere af slagsen inden hun mødte sin mand.... Så kan jo ikke ligge skylden på, at jeg er SIPPET over på min opdragelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sex med en man ikke har følelser kan være SÅÅÅ fedt... man er det jo netop for sexen .. såå oooh jo, det kan sagtens lade sig gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA det tror jeg sagtens man kan... Eller jeg ikek bare tror, jeg VED det kan lade sig gøre... har selv haft nogle stykker... har da været følelser med nogle af dem, men så har vi været enige om at stoppe det for det har ikke været noget vi har været interesserede i... Med andre er det bare gledet ud fordi vores behov ikke har været der... Synes det er dejligt for din veninde at hun får det hun har brug for lige her og nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man godt.. Jeg har en jeg ser..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER