Guest

"hyggeven"

34 indlæg i dette emne

Jeg vil også mene at det kan man sagtens... jeg har ihvertfald haft... Hyggeven, BV'er, sutteklud eller rebounder - kært barn har mange navne..

Men det kan være ret så fedt - For en periode :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også med på holdet der mener at det kan man godt. Jeg har selv haft flere der kun var sex, men også en jeg fik følelser for. Vi så hinanden gennem flere år imellem diverse kærester, og indimellem ville den ene mere end den anden. Men aldrig på samme tidspunkt, så kærester blev vi aldrig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Ja, jeg har da hørt om folk det fungerer for :). Og jeg synes absolut det er helt fint!

Men jeg kan slet ikke se det ske for mig (nu har jeg også en mand, så han ville nok heller ikke være vild med idéen :>).

Men nej. Jeg tror ikke jeg kan have sex med et menneske jeg ikke har følelser for. Eller have sex uden at FÅ følelser..

Jeg har kun været sammen med min mand, og den kæreste jeg havde før ham. Jeg er et meget fysisk menneske og sætter utrolig stor pris på sex. Men sex med et menneske jeg ikke kender og elsker... Det tror jeg ikke jeg ville kunne.

Luna

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo det kan man godt, men ikke hvis det er med en eks (bitter erfaring)...

Har også prøvet med en fra gymnasiet - hvor det bare var sex...Det fungerede fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det mener jeg helt bestemt godt, at man kan. :)

Jeg tror på:

Forhold, hvor man elsker hinanden inderligt, men ikke har sex

Forhold, hvor man har masser af sex men slet ikke følelser for hinanden

Forhold, hvor man elsker hinanden og har sex

Forhold, hvor man elsker hinanden og har sex med både hinanden og andre

Alt er muligt i min verden. Så er det bare op til de enkelte at finde ud af (og aftale!) hvad der passer for dem. :)

Selv foretrækker jeg klart varianten hvor man har sex med den man elsker og KUN den man elsker. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SELVFØLGELIG kan man det.... sex med et andet mennesker behøver ikke at have noget med kærlighed at gøre... dette ment på flere måder.

MEN alle mennesker er selvfølgelige forskellige - så det er okay du ikke kan se det i din verden.. du skal bare huske at det os er okay at være i din venindes verden.

Jeg mener heller ikke man behøver have et forhold for at sexe, men det gør det selvfølgelig mere intimt, efter min mening :loveshower

- men det er jo helt op til parret, hvilken "regler" de lever efter :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det fedt, at i vil dele erfaring og holdning med mig og andre herinde...

For mit vedkomne, så tror jeg altså ikke, at jeg kunne sexe uden at have følelserne med i det. I mine øjne er det at have sex noget meget meget intimt, og noget som sker mellem to som elsker hinanden. Men jeg er også meget sippet lige på det punkt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sagtens følge din veninde. Da jeg var sinkel i meget lang tid, der havde jeg da også hyggevenner (flertal fordi de tiltider fandt kærester eller vi blev enige om at vi ikke længere skulle være hyggevenner)

Jeg syntes det er bedre at have en fast hyggeven end en masse engangs knald.

Og sexen kan jo stadig være god selv om man ikke er forelsket i pratneren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en gang sådan en hyggeven og vi er stadig venner i dag uden at det nogensinde er blevet til mere :) Vi havde det skide sjovt og han var SÅ fræk og fantastisk at være sammen med, men den der gnist, den var der bare ikke, vi ville aldrig kunne have elsket hinanden rigtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER