Lapooh

TESTHOLD UGE 33 (15-21)

145 indlæg i dette emne

:goodluck til jer alle tøser :goodluck

Lavede selv denne i morges som en snydetest :whistling

post-3333-082165400 1313351402_thumb.jpg

:7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhh... Nu har jeg med hjælp fra Morpige bakset med at få uploadet et billede - så nu håber jeg det lykkedes <_<

Lige som Ønskebaby, så har jeg snydtestet i dag :whistling

GTefter5.jpg[/img]

:loveshower :7himmel

Manden er ellevild og vil købe ny(e) tests i aften, når han kører fra job - bare så vi lige kan tjekke igen :rolleyes

Ih jeg kan ikke se billedet, men gætter på at der er en teststreg :loveshower Hvor er det fantastisk Louise :loveshower så kommer du i samme TG som mig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen for pokker Anita- jeg kan ikke få skidtet til at virker :whistling <_<

Forsøgte at slette mit svar, men du har så været hurtigt :P

Men ja- den var positiv, så hvis alt går vel, så skulle vi gerne følges over :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen for pokker Anita- jeg kan ikke få skidtet til at virker :whistling <_<

Forsøgte at slette mit svar, men du har så været hurtigt :P

Men ja- den var positiv, så hvis alt går vel, så skulle vi gerne følges over :yay

Har du uploadet till photobucket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du uploadet till photobucket?

Jeps - men den viser det så ikke alligevel :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps - men den viser det så ikke alligevel :(

Hvis billedet ligger derinde skal du klikke ud for den der hedder "Direct link" og så kopierer den automatisk, hvorefter du sætter den ind i billedfeltet herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. Når jeg ikke kan få det til at fungere på den ene måde- så må jeg bruge denne metode :rolleyes

Se hvad jeg kan:

post-3333-028582900 1313351574_thumb.jpg

Jeg tester igen i morgen - bare lige for en sikkerheds skyld, tror ikke rigtig på det :unsure :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis billedet ligger derinde skal du klikke ud for den der hedder "Direct link" og så kopierer den automatisk, hvorefter du sætter den ind i billedfeltet herinde

Den taktik prøver jeg lige i morgen - fik den klaret på anden vis i nu :whistling

Men det er nu dejligt med kyndig assistance :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. Når jeg ikke kan få det til at fungere på den ene måde- så må jeg bruge denne metode :rolleyes

Se hvad jeg kan:

post-3333-028582900 1313351574_thumb.jpg

Jeg tester igen i morgen - bare lige for en sikkerheds skyld, tror ikke rigtig på det :unsure :rolleyes

Der er da ingen tvivl der :loveshower du er :gravid :loveshower :loveshower :loveshower Stort tillykke Louise :loveshower og så lige som du har fået bestilt tid ved lægen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da ingen tvivl der :loveshower du er :gravid :loveshower :loveshower :loveshower Stort tillykke Louise :loveshower og så lige som du har fået bestilt tid ved lægen :loveshower

Tak Anita :glad Hehe.. Ja, jeg skulle vist bare have bestilt den tid forlængst :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Anita :glad Hehe.. Ja, jeg skulle vist bare have bestilt den tid forlængst :rolleyes

nej for så var du ikke kommet i samme TG som mig :P :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej for så var du ikke kommet i samme TG som mig :P :loveshower

:loveshower du siger noget der :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke ønskebebs :loveshower du skal være mor :glad

Hvor er det skønt med alle de positive i dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck til jer alle tøser :goodluck

Lavede selv denne i morges som en snydetest :whistling

post-3333-082165400 1313351402_thumb.jpg

:7himmel

Der er da vist ingen tvivl der.. Du skal være mor :loveshower

TILLYKKE :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor fedt! Det er først nu jeg ser det... mange gange tillykke med de flotte to streger! Og ret tydeligt allerede dagen inden testdag. Nogen gange kan det godt betales sig at snydeteste... :whistling

:balloon :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du testet i dag Louise?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt så meget der er sket i vores testgruppe allerede!! Stort tillykke med de to positive tests piger!

Håber det gode held bliver ved resten af ugen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-ja man skulle tror at det bringer lykke, når vi er så mange testere :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til de to nygravide :-) dejligt at der kommer flere i vores terminsgruppe... :goodluck og :bd til de manglende testere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med de positive tests.. håber at der kommer mange flere i løbet af den her uge.. jeg krydser ihvertfald fingre for jer allesammen.. :goodluck :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-3333-049875700 1313408478_thumb.jpg

Først vil jeg sige :tak til alle jer skønner Tøser for lykønskningerne :loveshower I er bare fantastiske :loveshower

Som i kan se, så har jeg testet med en Clearblue her til morgen - og den siger det samme :gravid

JEG SKAL VÆRE MOR :kuller

Manden har lige så svært ved at tro på det som jeg, så vi har også lige været omkring lægen, hvor de tog en test- og resultatet er det samme :biglove Så vi skal være forældre den 23./24. april :glad

Så der er allerede bestilt tid til graviditetsundersøgelse d. 15.9 2011 :7himmel

Nu skal den bare hænge i og bliver der - manden har beordret mig i fuldstændig ro (hvilket jeg synes er lidt at overreagere, men selvfølgelig skal jeg da nok lade ham svinge vaske gulv osv., nu hvor han insisterer :D

Nu hepper jeg så på, at der følger flere med II i løbet af ugen :yay

I får en masse :goodluck og :bd fra mig til jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-3333-049875700 1313408478_thumb.jpg

Først vil jeg sige :tak til alle jer skønner Tøser for lykønskningerne :loveshower I er bare fantastiske :loveshower

Som i kan se, så har jeg testet med en Clearblue her til morgen - og den siger det samme :gravid

JEG SKAL VÆRE MOR :kuller

Manden har lige så svært ved at tro på det som jeg, så vi har også lige været omkring lægen, hvor de tog en test- og resultatet er det samme :biglove Så vi skal være forældre den 23./24. april :glad

Så der er allerede bestilt tid til graviditetsundersøgelse d. 15.9 2011 :7himmel

Nu skal den bare hænge i og bliver der - manden har beordret mig i fuldstændig ro (hvilket jeg synes er lidt at overreagere, men selvfølgelig skal jeg da nok lade ham svinge vaske gulv osv., nu hvor han insisterer :D

Nu hepper jeg så på, at der følger flere med II i løbet af ugen :yay

I får en masse :goodluck og :bd fra mig til jer :kram2

FANTASTISK!!! Tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønskebebs... Stort tillykke med den fine test :) den er virkelig positiv :) tillykke med at du skal være mor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har nu købt en digital test og tog den her da jeg kom hjem fra skole og den så sådan her ud..

og jeg tør nu godt sige "JEG SKAL VÆRE MOR!!!!" :loveshower

jeg er virkelig lykkelig og er virkelig glad for at jeg kan sige "jeg er gravid"

jeg skal til lægen i morgen kl 14 og så er det jo helt sikkert :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT tillykke til jer nygravide - husk at nyde tiden :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER