Lapooh

TESTHOLD UGE 33 (15-21)

145 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne med søndag :blush

hvor dejligt ;)

så er du også med på listen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det godt at du har fået startet den her tråd op - :super

Og vi er godt nok allerede en del...det skal nok blive spændende at se hvad der kommer ud af det... :lovebk

Hold da op- har ikke været herinde siden torsdag- også kan jeg se, at vi er et KÆMPE hold :glad

Kom så piger, det må bringe held at være så mange på et hold :gp

:bd :bd :bd :bd

og

:goodluck :goodluck

Til jer alle :glad

:kram til Gitte111

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm.. Har tænkt lidt over det- og jeg havde ÆL lørdag-søndag for præcis 2 uger siden i dag -

så jeg vil gerne sættes på mandag istedet for tirsdag :rolleyes

Det kan vist god forsvares :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm.. Har tænkt lidt over det- og jeg havde ÆL lørdag-søndag for præcis 2 uger siden i dag -

så jeg vil gerne sættes på mandag istedet for tirsdag :rolleyes

Det kan vist god forsvares :badgirl

Sådan ;) så klarede vi også det..

Jeg tror også det bringer held, jo flere vi er (man må gerne håbe) :rolleyes Og hvor vild så mange der er kommet til på så kort tid :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var et godt initiativ :loveshower :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var et godt initiativ :loveshower :whistling

:loveshower Tak :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Jeg er helt sikker på at det bringer held at vi er så mange :glad

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til at snydeteste idag. :klap

jeg forventede at der ikke var noget da jeg jo først skulle teste på fredag. men da jeg har haft noget kvalme og sådan i nogle dage så ville jeg lige tjekke. :D

og denne test kom frem.

hvad siger i til den???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til at snydeteste idag. :klap

jeg forventede at der ikke var noget da jeg jo først skulle teste på fredag. men da jeg har haft noget kvalme og sådan i nogle dage så ville jeg lige tjekke. :D

og denne test kom frem.

hvad siger i til den???

Den er da klart positiv.... men det er godt nok tidligt at du kan teste så positivt :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til at snydeteste idag. :klap

jeg forventede at der ikke var noget da jeg jo først skulle teste på fredag. men da jeg har haft noget kvalme og sådan i nogle dage så ville jeg lige tjekke. :D

og denne test kom frem.

hvad siger i til den???

Jeg siger den er positiv! :glad

Og Jeg sidder endda med mobilen og ser en tydelig streg. Stort tillykke :hurra :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa for mig ser du ud som om du skal være MOR:0)))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja men har så uregelmæssige cyklusser så har ingen ide om hvornår jeg har ægløsning. så måske er jeg længere henne men ved det ikke må teste igen om nogle dage og se om den er stærkere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja men har så uregelmæssige cyklusser så har ingen ide om hvornår jeg har ægløsning. så måske er jeg længere henne men ved det ikke må teste igen om nogle dage og se om den er stærkere.

Den ligner rigtig meget mine tests fra begge piger i starten :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej jeg håber virkelig den er der :) det ville bare være så stort. :loveshower

og tak for at i gider kigge om den er der :) for skulle jo lige tjekke om det bare var mig der så den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger tillykke;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej jeg håber virkelig den er der :) det ville bare være så stort. :loveshower

og tak for at i gider kigge om den er der :) for skulle jo lige tjekke om det bare var mig der så den :)

Jeg sad også med mobilen da jeg så dit billede og kunne TYDELIG se stregen :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej jeg håber virkelig den er der :) det ville bare være så stort. :loveshower

og tak for at i gider kigge om den er der :) for skulle jo lige tjekke om det bare var mig der så den :)

Du skal være MOAR :loveshower

Så var det da dejligt du testede så tidligt..

Så selvfølgelig er den der ;) -men hvis du vil, så kan jeg godt vente med at anføre dig som :gravid hvis du vil ha en test mere..

Men der er ingen tvivl.. Du er så meget gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønskebaby den er da såå positiv :yay

Du skal være mor :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil gerne lige vente til tirsdag hvis det er okay. for hvis den er blevet tydeligere på tirsdag så tror jeg nok lidt mere på det hehe. :D

det virker stadig rigtigt uvirkeligt for det er 1 cyklus og vi har egentlig ikke haft så meget sex som jeg troede ville være nødvendigt for os.

det er bare uvirkeligt. men jeg er super lykkelig. :7himmel men tror ikke helt jeg tør tro på det endnu. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil gerne lige vente til tirsdag hvis det er okay. for hvis den er blevet tydeligere på tirsdag så tror jeg nok lidt mere på det hehe. :D

det virker stadig rigtigt uvirkeligt for det er 1 cyklus og vi har egentlig ikke haft så meget sex som jeg troede ville være nødvendigt for os.

det er bare uvirkeligt. men jeg er super lykkelig. :7himmel men tror ikke helt jeg tør tro på det endnu. :unsure

det kan jeg godt forstå ;)

ja det er vel lidt uvirkelig stadigvæk, men hvor er det godt for jer.. lille mor :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloon Stort tillykke ønskebaby :balloon

Der er da slet ingen tvivl :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AW altså Ønskebaby... Bliver helt rørt :loveshower :loveshower Nu kan du følges med de andre :) STORT TILLYKKE med det. Blev bare så glad på dine vegne. Du har også bare ventet og ventet på at kunne komme i gang så du fortjener at det skulle lykkedes så hurtigt :kram2 :kram2

:goodluck :goodluck :goodluck Til alle Jer andre. Kan vi så få en masse positive teste :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AW altså Ønskebaby... Bliver helt rørt :loveshower :loveshower Nu kan du følges med de andre :) STORT TILLYKKE med det. Blev bare så glad på dine vegne. Du har også bare ventet og ventet på at kunne komme i gang så du fortjener at det skulle lykkedes så hurtigt :kram2 :kram2

:goodluck :goodluck :goodluck Til alle Jer andre. Kan vi så få en masse positive teste :glad :glad

Hehe, vi prøver, vi prøver.. :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AW altså Ønskebaby... Bliver helt rørt :loveshower :loveshower Nu kan du følges med de andre :) STORT TILLYKKE med det. Blev bare så glad på dine vegne. Du har også bare ventet og ventet på at kunne komme i gang så du fortjener at det skulle lykkedes så hurtigt :kram2 :kram2

:goodluck :goodluck :goodluck Til alle Jer andre. Kan vi så få en masse positive teste :glad :glad

:biglove ej hvor er du bare sød. jeg fik lige en lille knude i maven da jeg læste det du havde skrevet. mange tak :kram2

Jeg håber virkelig at den er der og bliver der til den er færdig bagt. :)

Men det er virkelig uvirkeligligt at det muligvis er sket så hurtigt. det havde jeg virkelig ikke forventet. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER