Lapooh

TESTHOLD UGE 33 (15-21)

145 indlæg i dette emne

jeg har nu købt en digital test og tog den her da jeg kom hjem fra skole og den så sådan her ud..

og jeg tør nu godt sige "JEG SKAL VÆRE MOR!!!!" :loveshower

jeg er virkelig lykkelig og er virkelig glad for at jeg kan sige "jeg er gravid"

jeg skal til lægen i morgen kl 14 og så er det jo helt sikkert :7himmel

Så tør jeg godt skrive dig på som gravid..

Hvor er det bare fedt for dig.. tillykke tillykke tillykke :balloon

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort Tillykke til de nygravide :balloons

Og rigtig meget :goodluck til jer der stadig venter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har nu købt en digital test og tog den her da jeg kom hjem fra skole og den så sådan her ud..

og jeg tør nu godt sige "JEG SKAL VÆRE MOR!!!!" :loveshower

jeg er virkelig lykkelig og er virkelig glad for at jeg kan sige "jeg er gravid"

jeg skal til lægen i morgen kl 14 og så er det jo helt sikkert :7himmel

:balloon kæmpe tillykke Ønskebaby :balloon

Hvor er det dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke tillykke til de nygravide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm...jeg tror vist at jeg bliver en af dem, som ikke skal være heldig i denne omgang - men det er der ikke noget nyt i desværre...

Jeg tog en snydetest i går, som var temmelig negativ, :gal

så tager ik en i dag. Jeg regner med at tage en ny i morgen, som det tidligste.

Men det positive er, at jeg endnu ikke har fået mens. Men det kan jo sagtens nå at komme endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm...jeg tror vist at jeg bliver en af dem, som ikke skal være heldig i denne omgang - men det er der ikke noget nyt i desværre...

Jeg tog en snydetest i går, som var temmelig negativ, :gal

så tager ik en i dag. Jeg regner med at tage en ny i morgen, som det tidligste.

Men det positive er, at jeg endnu ikke har fået mens. Men det kan jo sagtens nå at komme endnu...

hmm øv.. så er vi i samme båd. tog en snyde test idag og den var bragende negativ..men heller ingen mens her..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer der er gradvide:)

Jeg tog os en snydetest igår, men os negativ, så må vel bare vente og se om mens dukker op..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpetillykke til ønskebaby og ønskebebs!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor vidunderligt :loveshower :loveshower

STORT TILLYKKE :kram2 :kram2 :balloon :balloon :glad

Stadig krydsede fingre til Jer andre :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til de gravide, hvor er det skønt :loveshower

Og jeg krydser fingre for os andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm øv.. så er vi i samme båd. tog en snyde test idag og den var bragende negativ..men heller ingen mens her..

Ja lidt øv...men det kan jo være at det er for tidligt for os begge to... jeg har stadig ingen mens fået - og der er ikke tegn på at det sku komme. Plejer at ku mærke mavekramper inden...

Det er underligt, for jeg frygter lidt at sku teste imorgen - et eller andet med at det er bedre med uvidenhed, end at blive skuffet tror jeg... :rolleyes

Men krydser alt hvad jeg kan for de sidste af os... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer der er gradvide:)

Jeg tog os en snydetest igår, men os negativ, så må vel bare vente og se om mens dukker op..

Ja, der er nok ik så meget andet at gøre - men igen, så kan det være for tidligt at se noget - også for dit vedkommende. Det satser vi på... :whistling

:goodluck til dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lidt øv...men det kan jo være at det er for tidligt for os begge to... jeg har stadig ingen mens fået - og der er ikke tegn på at det sku komme. Plejer at ku mærke mavekramper inden...

Det er underligt, for jeg frygter lidt at sku teste imorgen - et eller andet med at det er bedre med uvidenhed, end at blive skuffet tror jeg... :rolleyes

Men krydser alt hvad jeg kan for de sidste af os... :goodluck

Øv ja, jeg plejer også at mærke meget murren i underlivet, har dog haft murren idag, men ikke noget hvor jeg tænker "Så nu starter det".. så frygter lidt lige som dig at teste i morgen, men er også for nysgerri til at lade vær <_<

Så :goodluck til os der stadig ikke har fået de 2 røde II endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm lavede en negativ test her til morgen.. Men ikke skyggen af mens, kun lidt murren i underlivet og begyndene ømme bryster.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm lavede en negativ test her til morgen.. Men ikke skyggen af mens, kun lidt murren i underlivet og begyndene ømme bryster.. :(

Fuldstændig det samme har <_<

Hvad gør man så- tester igen i weekenden, hvis mens ikke er dukket op?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm lavede en negativ test her til morgen.. Men ikke skyggen af mens, kun lidt murren i underlivet og begyndene ømme bryster.. :(

Fuldstændig det samme har <_<

Hvad gør man så- tester igen i weekenden, hvis mens ikke er dukket op?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuldstændig det samme har <_<

Hvad gør man så- tester igen i weekenden, hvis mens ikke er dukket op?

hmm ja, det tror jeg ihvertfald jeg vil gøre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm lavede en negativ test her til morgen.. Men ikke skyggen af mens, kun lidt murren i underlivet og begyndene ømme bryster.. :(

:kram2

Som du også siger Lapooh, så er det positivt, at mens endnu ikke har meldt sig - jeg krydser stadig fingre for jer allesammen, håber der kommer flere med de højtønskede II- sender lige en flok:

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

og

:bd :bd :bd :bd :bd

Hvorfor er det egentlig et maksimum på 15 smileys - i en testgrupper er det da langt fra nok :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm...jeg tror vist at jeg bliver en af dem, som ikke skal være heldig i denne omgang - men det er der ikke noget nyt i desværre...

Jeg tog en snydetest i går, som var temmelig negativ, :gal

så tager ik en i dag. Jeg regner med at tage en ny i morgen, som det tidligste.

Men det positive er, at jeg endnu ikke har fået mens. Men det kan jo sagtens nå at komme endnu...

Hvor er det træls Tina :( Men som du også selv siger, så er det positivt, at mens ikke er kommet endnu :)

Som jeg også har skrevet tidligere, så krydser jeg fingre for jer allesammen - også sender jeg noget mere:

:bd :bd :bd :bd

og

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Som du også siger Lapooh, så er det positivt, at mens endnu ikke har meldt sig - jeg krydser stadig fingre for jer allesammen, håber der kommer flere med de højtønskede II- sender lige en flok:

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

og

:bd :bd :bd :bd :bd

Hvorfor er det egentlig et maksimum på 15 smileys - i en testgrupper er det da langt fra nok :whistling

Ja håber ihverfald at det er positive tegn, det ville jo være rart at kunne følge den positive flow der har været indtil videre..

ja det er simpelhen for dårligt, som om vi vil misbruge smileys.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja håber ihverfald at det er positive tegn, det ville jo være rart at kunne følge den positive flow der har været indtil videre..

ja det er simpelhen for dårligt, som om vi vil misbruge smileys.. :rolleyes

ENIG- det kunne vi ALDRIG finde på :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville teste igen om 2-3 dage. Måske i skal teste på lørdag, så vi kan teste sammen ;)

Ingen tegn på mens her, så jeg krydser også fingre i et par dage endnu. Iiih, den sidste uge går bare langsomt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville teste igen om 2-3 dage. Måske i skal teste på lørdag, så vi kan teste sammen ;)

Ingen tegn på mens her, så jeg krydser også fingre i et par dage endnu. Iiih, den sidste uge går bare langsomt!

Det var da en god idé, så vil jeg bare håbe jeg kan holde min nysgerrihed så længe :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé tsecret, det må da bringe held at være tre som tester samme dag :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville teste igen om 2-3 dage. Måske i skal teste på lørdag, så vi kan teste sammen ;)

Ingen tegn på mens her, så jeg krydser også fingre i et par dage endnu. Iiih, den sidste uge går bare langsomt!

Det er en plan :super

Krydser fingre for os alle, og vender tilbage lørdag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER