HenrietteBuchvaldt

er nødt til at sige farvel #25

25 indlæg i dette emne

I går eftermiddags begyndte jeg at bløde, det udviklede sig i morges og jeg endte derfor ved lægevagten som sendte mig videre til Gynækologerne..

Jeg kom ind og blev modtaget af en meget flink gynækolog vi snakkede lidt og bagefter undersøgte han mig først GYN, han sagde da han var færdig at som det så ud nu, forventede han en SA og rigtig nok min livmoder var helt tom, men fyldt med blod :boo

Han vil rigtig gerne hjælpe min krop på vej og derfor er jeg nu i gang med en MA som skal hjælpe livmoderen til at trække sig sammen.. Jeg fik derudover noget smertestillende og noget mod kvalme, for han synes ikke det var fair at jeg skulle bøvle med kvalmen, mens jeg abortere :(

Jeg er helt ødelagt, kan slet ikke forstå det, synes det er ekstremt uretfærdigt at jeg har en graviditet, som tegner godt, maven vokser, kvalmen er ekstrem og ja vi ser hjerteblink tirsdag + i går hvor vi en da også høre det :boo

Det der nok næsten gør mest ondt er nu at vores abortmønster er ødelagt, jeg kan ikke en anden gang sige, det her ligner ikke osv. For nu har jeg haft en abort som lignede min graviditet med Gabriella.

Vi har fået S's forældre til at tage Gabriella til i morgen, for hun er tydeligt påvirket af situationen og hun skal bare ikke se sin mor så ødelagt :(

Jeg prøver hele tiden at være taknemlig for vi har et barn, men når jeg nu har plads til i hvert fald 2-4 børn i mit hjerte så føles det bare tomt :boo Samtidig er vi nu ved at overveje hvad vi skal, skal jeg have en spiral og vi så venter til jeg er færdig med min uddannelse til marts også se om lykken er med os der.. Jeg orker bare ikke endnu en pause også opleve lykken som måske vare kort.. Skal vi sige vi nøjes med Gabriella fordi vi rent psykisk ikke kan holde til mere og det så er bedre at kunne være der 110 % for hende... Men jeg kan heller ikke se os med blot et barn :boo

Skal vi sige vi går i gang med det samme igen (hvilket gyn. anbefalede) også se hvad tiden bringer, selvom det sætter min uddannelse i farezonen, må nok indrømme det er den jeg hælder mest til.. Tænker det er NU jeg vil ha et barn, jeg orker ikke at vente mere.. Jeg vil være gravid igen, for kan slet ikke indstille mig på jeg aldrig skal være højgravid, at jeg aldrig skal føde, at G ikke skal have små søskende.. Men på den anden side orker jeg ikke projektbaby :( jeg orker ikke alt det prøven og alle forventningerne :( jeg tror måske vi bare (hvis det er at prøve vi beslutter os for) tager det som det kommer dyrker lidt sex hist og pist men ikke noget skemalagt eller noget med mirakelkur (er denne graviditet lavet på)...

Men hele den snak tager vi i aften også tager vi den igen om en uge eller to.. Jeg håber vi har modet til at prøve men lige nu ved jeg virkelig ikke hvad vi gør.. Den eneste mulighed jeg ser som nærmest udlukket er en pause, for det har vi prøvet en gang og det hjalp ikke og jeg tror kun det er hårde hvis vi venter igen og vi så igen ender med en SA.. Og selvom folk siger vi skal tage det roligt, vi har alderen med os, så vil vi jo gerne vores børn kan nå at nyde hinanden og Gabriella ikke når at blive 6-9 år før hun bliver storesøster.. Og det er jo lige nu vi gerne vil have et barn ikke om 5 år..

Jeg tror ikke jeg vil være så meget online det næste stykke tid, for selv om jeg under alle at blive gravide, så er det lidt svært at glæde sig på andres vegne, når jeg nu igen har aborteret.. Jeg kan slet ikke forstå at jeg netop har været gravid for 6 gang og stadig kun kommer til at stå med 1 barn :boo det er så unfair..

Held og lykke med jeres graviditet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Held og lykke jeg er sikker paa at det nok skal lykkes naar tid er. Hellere et staerk og sundt barn end et der skal kaempes for lige fra starten.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det gør mig virkelig ondt at høre :( Ved hvordan du har det... Jeg synes, at I, hvis I har mod på det, skal fortsætte stille og roligt uden at planlægge :hump efter at skulle være gravide... Jeg har kun aborteret én gang og våber vitterligt ikke, at jeg kommer til at opleve det nogensinde mere! <_< Selvom det er svært så må I ikke miste håbet :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig ondt at læse. Sender en masse tanker og :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram

Åhh, hvor jeg føler med jer! Vi har selv været igennem en MA (opdaget til NF), og det er bare umenneskeligt hårdt!

Jeg synes, at I skal give jer selv lov til at sørge over jeres tab og så ellers bare fortsætte med at dyrke ubeskyttet sex. Man kan jo være heldig at blive gravid med det samme igen (det blev jeg), og så kan I efter lidt tid, når I er mentalt klar, begynde at "planlægge" sex efter ÆL osv. igen.

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Det gør mig virkelig ondt at læse. :( Jeg synes (også) at I skal lade være med at bruge prævention, men ikke planlægge :hump . Jeg er sikker på, at Gabriella nok skal blive storesøster en dag! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det gør mig ondt at høre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhh nej Henriette, hvor gør det mig inderligt ondt at høre boohoo.gif

Hvor er det bare uretfærdigt, at I skal gå dette igennem igen, og så efter I har set og hørt hjertelyd og glædet jer ovre at nu var den største fare overstået, hvor er det hjerteskærende..

Jeg håber I fortsætter lige så stille og laver et lille kærlighedsbarn I kan få lov til at beholde icon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Henriette.

Det gør mig ufattelig ondt på Jeres vegne. Jeg kan ikke sige noget, der på nogen måde vil kunne lindre den smerte I må føle, men jeg kan fortælle at I er i mine tanker.

Jeg vil tilslutte mig Lauritzens smukke sidste ord.

Sender dig en masse tanker og kram.

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig ondt, at du igen har mistet :kram2

Jeg håber i snart bliver gravide igen og at graviditeten kommer til at forløbe planmæsssigt, men jeg kan godt forstå det er vanskeligt at beslutte sig til hvornår det vil være det rigtige tidspunkt og i må føle jer noget tyndslidte efterhånden :kram2

Jeg håber alt det bedste for dig. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det gør mig ondt.. øv

Håber det bedste for dig..

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg ked af i har mistet :( Kan godt forstå du er helt ødelagt...

Hvis du spørger mig personligt, ville jeg prøve at blive gravid igen hurtigt, men det er jo altid en individuel tanke :) Jeg håber ihvertfald du snart står en positiv test igen

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig rigtig ondt at høre :(

Mange :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram Det gør mig ondt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig ondt :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går eftermiddags begyndte jeg at bløde, det udviklede sig i morges og jeg endte derfor ved lægevagten som sendte mig videre til Gynækologerne..

Jeg kom ind og blev modtaget af en meget flink gynækolog vi snakkede lidt og bagefter undersøgte han mig først GYN, han sagde da han var færdig at som det så ud nu, forventede han en SA og rigtig nok min livmoder var helt tom, men fyldt med blod :boo

Han vil rigtig gerne hjælpe min krop på vej og derfor er jeg nu i gang med en MA som skal hjælpe livmoderen til at trække sig sammen.. Jeg fik derudover noget smertestillende og noget mod kvalme, for han synes ikke det var fair at jeg skulle bøvle med kvalmen, mens jeg abortere :(

Jeg er helt ødelagt, kan slet ikke forstå det, synes det er ekstremt uretfærdigt at jeg har en graviditet, som tegner godt, maven vokser, kvalmen er ekstrem og ja vi ser hjerteblink tirsdag + i går hvor vi en da også høre det :boo

Det der nok næsten gør mest ondt er nu at vores abortmønster er ødelagt, jeg kan ikke en anden gang sige, det her ligner ikke osv. For nu har jeg haft en abort som lignede min graviditet med Gabriella.

Vi har fået S's forældre til at tage Gabriella til i morgen, for hun er tydeligt påvirket af situationen og hun skal bare ikke se sin mor så ødelagt :(

Jeg prøver hele tiden at være taknemlig for vi har et barn, men når jeg nu har plads til i hvert fald 2-4 børn i mit hjerte så føles det bare tomt :boo Samtidig er vi nu ved at overveje hvad vi skal, skal jeg have en spiral og vi så venter til jeg er færdig med min uddannelse til marts også se om lykken er med os der.. Jeg orker bare ikke endnu en pause også opleve lykken som måske vare kort.. Skal vi sige vi nøjes med Gabriella fordi vi rent psykisk ikke kan holde til mere og det så er bedre at kunne være der 110 % for hende... Men jeg kan heller ikke se os med blot et barn :boo

Skal vi sige vi går i gang med det samme igen (hvilket gyn. anbefalede) også se hvad tiden bringer, selvom det sætter min uddannelse i farezonen, må nok indrømme det er den jeg hælder mest til.. Tænker det er NU jeg vil ha et barn, jeg orker ikke at vente mere.. Jeg vil være gravid igen, for kan slet ikke indstille mig på jeg aldrig skal være højgravid, at jeg aldrig skal føde, at G ikke skal have små søskende.. Men på den anden side orker jeg ikke projektbaby :( jeg orker ikke alt det prøven og alle forventningerne :( jeg tror måske vi bare (hvis det er at prøve vi beslutter os for) tager det som det kommer dyrker lidt sex hist og pist men ikke noget skemalagt eller noget med mirakelkur (er denne graviditet lavet på)...

Men hele den snak tager vi i aften også tager vi den igen om en uge eller to.. Jeg håber vi har modet til at prøve men lige nu ved jeg virkelig ikke hvad vi gør.. Den eneste mulighed jeg ser som nærmest udlukket er en pause, for det har vi prøvet en gang og det hjalp ikke og jeg tror kun det er hårde hvis vi venter igen og vi så igen ender med en SA.. Og selvom folk siger vi skal tage det roligt, vi har alderen med os, så vil vi jo gerne vores børn kan nå at nyde hinanden og Gabriella ikke når at blive 6-9 år før hun bliver storesøster.. Og det er jo lige nu vi gerne vil have et barn ikke om 5 år..

Jeg tror ikke jeg vil være så meget online det næste stykke tid, for selv om jeg under alle at blive gravide, så er det lidt svært at glæde sig på andres vegne, når jeg nu igen har aborteret.. Jeg kan slet ikke forstå at jeg netop har været gravid for 6 gang og stadig kun kommer til at stå med 1 barn :boo det er så unfair..

Held og lykke med jeres graviditet

Her sidder man og har ondt i maven over at læse du har mistet og åbenbart også har mistet før og tænker det bare ikke er retfærdigt at nogle skal opleve det to gange - og så læser man den sidste sætning! Hold op hvor er det bare din tur næste gang til at få en god graviditet!!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frygtelige nyheder, jeg er så ked af det på dine vegne :boo

Håber inderligt at det vil lykkedes for jer, så Gabriella kan opleve at blive storesøster en dag og I kan få jer en lille guldklump mere - det under jeg dig virkelig.

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 mange trøstende kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres kram og søde ord de varmer :kram

Fysisk er min krop rigtig fin, men psykisk har jeg det rigtig skidt.. Jeg Havde aldrig regnet med det ville gå galt når vi havde HØRT hjertelyd :boo det virker helt uvirkeligt for mig at det kunne ske :( Heldigvis har jeg en god mand som er rigtig sød og gør alt i forhold til Gabriella så jeg bare kan slappe af, han trøster mig lige meget om jeg græder kl 10 om formiddagen eller 3 om natten :boo for jeg tuder en del.. Det er helt ufatteligt :(

Skal i dag have kontaktet lægen for at høre om hun vil lave en lægeerklæring på jeg ikke er i stand til at arbejde den uge pga min abort :( for som jeg har det pt er jeg knap nok i stand til at tag mig af mig selv :boo derudover skal jeg ha ringet til mit praktiksted+ansættendemyndighed for de skal begge godkende denne sygemelding plus have info om weekendens forløb :( sidst men ikke mindst skal jeg have kontaktet Haderslev sygehus for at høre om de vil tage nogle blodprøver jeg mangler i min udredning omkring hvorfor jeg abortere, vi var blevet enige om at droppe dem fordi jeg havde smidt 25 kg hvilket også kunne have en del og skulle have sagt i forhold til abort og at vi ville se om min krop ikke kunne klare den, det er altid nemt at være bagklog men jeg fortryder virkeligt at vi ikke fik taget det prøver :( tænk hvis det blot er en sprøjte jeg skal have, så kunne filur stadig have ligget i min mave :( Håber lidt at lægen vil give mig en tid i dag, til en samlede snak omkring det hele og om der er noget hun kan gøre for at hjælpe os.. For selvom jeg i lørdags havde fin tålmodighed, så ved jeg at jeg ikke vil kunne vente med at blive gravid til om fx 5 mdr :boo det vil være alt for lang tid.. Så vi håber virkelig at vi selv eller med lidt hjælp kan blive gravide i løbet af 1-2 cykluser for nu har vi snart ventet på at blive gravide og beholde barnet i 2 år og det føles altså som evigheder efterhånden.. Min angst for at vi aldrig bliver forældre til 2 er ekstrem og det vil jeg også lige snakke med lægen om :(

Lidt rodet indlæg er stadig ikke helt klar i hovedet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig rigtig ondt at høre i skulle opleve det endnu en gang...

Det er umenneskeligt at skulle igennem en abort uanset hvor langt man er henne...

Kæmpe :kram til Jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig rigtig ondt at læse om jeres store tab. I får en masse :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 og mange varme tanker herfra! Det er så uretfærdigt og helt uforståeligt, at nogle skal igennem sådan en stor smerte, og så op til flere gange i livet! :boo

Håber at tilværelsen snart igen viser sig fra sin positive side, og at alle jeres ønsker og drømme for familiens fremtid går i opfyldelse snart!

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig meget ondt at høre! De bedste tanker og ønsker om held, lykke og en vellykket graviditet i fremtiden

:kram :kram

Anja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER