Girl Next Door

Er vi for meget "veninder" herinde?

138 indlæg i dette emne

Nu kan jeg altså kun svare for mig selv, men i der holder jer lidt tilbage fra os der måske ik lige bliver gravide bare ved at gå forbi mandens beskidte underbukser ( ;) ) I er altså velkommen, jeg læser i hvert fald med i de fleste af jeres tråde, og i skal på ingen måde skamme jer over at i venter jer, og tør godt tale for alle der ik har det nemt med befrugtningen, at man ikke på nogen måde ønsker denne kamp for NOGEN, og det er da kun skønt at alle ikke skal kæmpe så hårdt og længe. Så længe der er plads til at man må ha en øv dag, og man forbander alle gravide, og lader os have vores misundelse, så er i velkommen, i hvert fald i min (stillestående) behandlingstråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kan jeg altså kun svare for mig selv, men i der holder jer lidt tilbage fra os der måske ik lige bliver gravide bare ved at gå forbi mandens beskidte underbukser ( ;) ) I er altså velkommen, jeg læser i hvert fald med i de fleste af jeres tråde, og i skal på ingen måde skamme jer over at i venter jer, og tør godt tale for alle der ik har det nemt med befrugtningen, at man ikke på nogen måde ønsker denne kamp for NOGEN, og det er da kun skønt at alle ikke skal kæmpe så hårdt og længe. Så længe der er plads til at man må ha en øv dag, og man forbander alle gravide, og lader os have vores misundelse, så er i velkommen, i hvert fald i min (stillestående) behandlingstråd :)

Helt enig, jeg glæder mig også over alle der bliver gravide, selvom vi har så svært ved at få et barn mere - så kig endelig forbi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne copy-paste det meste af det Gitte skriver... Jeg oplever ikke hierakiet herinde - og jeg tror heller ikke, at det er fordi, jeg selv er en del af det :unsure godt nok ligger jeg top 2 i antellet af besvarelser :oops men det er vist lige så stille kommet snigende i min efterhånden to måneder lange arbedsløshed :oops :D Rygklapperi som sådan vil jeg ikke sige, at der er herinde... Der er somme tider jeg undlader at skrive min mening, fordi det ikke er det TS vil høre og ikke har til hensigt med tråden, men så undlader jeg helt at svare...

Jeg følger stort set med i alle "min-vej-til-graviditets"-tråde, fordi det er det stadie jeg selv er på... Jeg synes selv at jeg bidrager med det, jeg kan i "Vil gerne være gravid"-forummet jeg følger en del graviditetstråde, men det er ikke alle jeg får skrevet i... jeg er meget aktiv i smalltalk jeg elsker de kreative tråde og ja så er jeg i slankeklar... Så jeg er vist meget allround... Jeg elsker BK, fordi der er så mange forskellige ukendte mennesker og med tiden får man (=jeg) da nok dannet nogle cyberspace-venskaber med nogle af brugerne herinde også kan BK-møderne måske være med til at styrke de venskaber.... Jeg elsker BK og synes, at det skal være et rart sted at være for os alle :) Jeg kan godt nikke genkendende til det Susanne skriver omkring, at når man er gravid, så har man det dårligt med at vifte de vil-gerne-være-gravide om næsen med sine lykkelige omstændigheder (det oplevede jeg selv i den meget korte periode jeg selv var gravid i) men ja selvom man ikke er gravid sætter man pris på de gravides synlige tilkendegivelser i ens tråd...

Uden alle medlemmerne herinde ville BK ikke være BK... :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt sætte mig ind i hvad du føler..

Jeg har det lidt lige som dig... Jeg kan også mærke på mig selv at jeg trækker mig længere og længere væk... Jeg er inde og kigge hver dag, men det er yderst sjældent jeg besvare indlæg, fordi jeg føler ikke jeg er velkommen med mine indlæg.

med hensyn til det med "for venindeagtigt" herinde, så kan jeg udemærket godt forstå dig... Føler også det er nogen personer som kun svare på hinandens indlæg og det er det... Ved godt at folk får børn og det er selvfølgelig begrænset hvad der så er af tid til at svare på indlæg, men synes bare det er så svært at komme ind i fællesskabet herinde...

Kan godt ske det virker lidt rodet, men håber at folk forstår mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke vi er for veninde herinde. Jeg oplever at der er plads til at jeg kan komme med med min mening uden at blive set ned på.

Da jeg meldte mig ind herinde blev jeg taget godt imod og følte mig velkommen fra start :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt sætte mig ind i hvad du føler..

Jeg har det lidt lige som dig... Jeg kan også mærke på mig selv at jeg trækker mig længere og længere væk... Jeg er inde og kigge hver dag, men det er yderst sjældent jeg besvare indlæg, fordi jeg føler ikke jeg er velkommen med mine indlæg.

med hensyn til det med "for venindeagtigt" herinde, så kan jeg udemærket godt forstå dig... Føler også det er nogen personer som kun svare på hinandens indlæg og det er det... Ved godt at folk får børn og det er selvfølgelig begrænset hvad der så er af tid til at svare på indlæg, men synes bare det er så svært at komme ind i fællesskabet herinde...

Kan godt ske det virker lidt rodet, men håber at folk forstår mig...

ej det er jeg ked af at læse, for meningen er jo, at alle er velkomne, og at alle skal føle sig velkomne herinde. Dine indlæg er lige så gode og lige så vigtige som alle andres.

Jeg tror ikke på, at folk kun kigger på, hvem trådstarter er, men mere på om overskriften fanger, eller hjælpeteksten. Men jeg vil gerne gøre mit til, at netop også du føler dig velkommen og accepteret herinde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg forstår godt hvad Ts mener, jeg har det på samme måde. Derfor er jeg ikke aktiv herinde.

jeg synes ind i mellem, at der her på BK peges fingre af andre fora, at der er en tendens til, at der er en "hård" kerne af brugere, som fylder meget og er meget tætte. Det er ikke fordi, jeg ikke er en del af det, at jeg tænker sådan om BK, for det er et helt bevidst valg fra min side. Det er mere min oplevelse, at det hieraki der er her på BK ikke levner megen plads til andre.

derfor synes jeg også, at det er et skråplan at oprette et "hemmeligt VIP" underforum... hvor man skal "gøre sig fortjent" til at være med. Det er noget underligt noget.

Det var min uforbeholdne mening uden at pakke det ind i vat og smileys

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig ikke som en af de populære herinde, men jeg kan til dels godt sætte mig ind i TS tanker :) Jeg overvejer heller ikke, at melde mig ud overhoved, men kan godt mærke på mig selv at jeg er trukket længere og længere væk herfra desværre :( Men det skal siges at den overvejende årsag er tidsmangel. Jeg har simpelthen ikke tid til, at sidde her i flere timer og jeg tror det bliver endnu værre når jeg starter studie op igen i næste måned...

Men jeg mærker godt klikedannelserne hvis man kan sige det sådan. Der er stor forskel på hvem der opretter indlæg og hvor mange besvarelser der er..

Men jeg tror desværre det bliver tilfældet uanset hvor man bevæger sig hen.. Synes bare det er så ærgerligt, når det får brugere til at stoppe herinde..

Jeg svarer på de indlæg jeg personligt finder relevante for mig eller de vigtigste.. Som sagt har jeg ikke tiden til at være her, så når jeg endelig er på, så finder og læser jeg det jeg synes jeg bedst kan bidrage med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har flere gange været ved at skrive i den her tråd..... Men jeg synes det er rigtig svært at finde de rette ord. For jeg giver TS ret i at der er nogle herinde der er meget "veninder"..... Og jeg føler da også selv at jeg har fået nye venskaber (cyber-venskaber om ikke andet) gennem BK. Og det er jeg utrolig glad for! Men om det er et problem, kan jeg ikke svare på.... Da jeg var gravid og gik hjemme, svarede jeg i rigtig mange tråde, og gjorde meget ud af at svare i folks "præsentationstråde", så de nye ville føle sig velkomne... Jeg fulgte faktisk så meget med at jeg aldrig havde ulæste "emner og besvarelser" når jeg gik i seng :rolleyes Men efter jeg har fået Marlon, er tiden simpelthen ikke til det mere, og efterhånden svarer jeg på alt for få tråde.

Jeg har selv tænkt meget over, at jeg godt ville kunne forstå hvis der blev færre og færre besvarelser i mine tråde, da jeg så sjældent har overskudet (både med tid, og hoved) til at svare i alle de mange tråde jeg nu følger (for jeg læser stadig meget herinde, da det er meget lettere at gå til og fra, end en besvarelse) og jeg kan godt være bange for at blive "glemt".

Og jeg tror at det hænger en smule sammen.... Hvis man laver mange besvarelser, vil man få mange tilbage.... Det er nok helt naturligt....

Men jeg tror også det er vigtigt, at forsøge at tage sig tid til at skrive i tråde, der ikke lige er skrevet af de man kender bedst, eller de der har mange daglige besvarelser.

Men jeg sætter stor pris på din tråd her, for det er altid godt at få sådanne emner debateret fra tid til anden.... Og stor :respekt for den måde tråden er blevet modtaget på!! :bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg forstår godt hvad Ts mener, jeg har det på samme måde. Derfor er jeg ikke aktiv herinde.

jeg synes ind i mellem, at der her på BK peges fingre af andre fora, at der er en tendens til, at der er en "hård" kerne af brugere, som fylder meget og er meget tætte. Det er ikke fordi, jeg ikke er en del af det, at jeg tænker sådan om BK, for det er et helt bevidst valg fra min side. Det er mere min oplevelse, at det hieraki der er her på BK ikke levner megen plads til andre.

derfor synes jeg også, at det er et skråplan at oprette et "hemmeligt VIP" underforum... hvor man skal "gøre sig fortjent" til at være med. Det er noget underligt noget.

Det var min uforbeholdne mening uden at pakke det ind i vat og smileys

Jeg tror ikke at det skal forstås som et hemmeligt VIP forum. Forummet hedder "Fortroligt forum" og er oprettet, så BK's medlemmer har et sted at skrive om ting, som de ikke ønsker at alle og enhver udefra skal kunne læse med i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg havde skrevet et laaaangt indlæg, om at jeg ikke kunne se noget hierarki. Og så skulle jeg til at skrive, at der måske er nogle enkelte herinde, som jeg følger lidt tættere end andre, blandt andet fordi jeg "kender" dem fra bryllupsklar. Men er det dét, der menes med hierarki?

Men altså... Der hvor jeg "går efter dem jeg kender", det er i graviditets/vil-gerne-være-gravid/adoptions trådene, og dem kigger jeg forholdstvist sjældent i. Og når jeg kigger, får jeg ret sjældent skrevet noget (ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg ikke føler at jeg er nok "med" til rigtig at kunne sige noget).

I smalltalkforummet (som er dét, jeg holder mig mest i, fordi jeg endnu ikke kan relatere SÅ meget til de forskellige graviditetsforums) er det faktisk tit at jeg skriver uden at tænke over hvem trådstarter er. Jeg elsker at være lidt på tværs og være uenig, sådan bare for at få udfordringen i at se tingene fra en anden vinkel end den mest åbenlyse, men det er bestemt ikke for at genere nogen, og ikke noget, som jeg (bevidst) gør mere eller mindre alt efter hvem der skriver. :unsure

Ih, sikke en omgang pølsesnak, jeg får fyret af. :P Ved ikke engang helt om det er relevant for emnet, for er ikke sikker på at jeg er HELT med på, hvad det er for en stemning eller opførsel, vi diskuterer. :unsure

Men altid en god idé med en åben diskussion om, om vi er søde ved hinanden herinde. :) Det synes jeg heldigvis almindeligvis at vi er. :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt for at starte sådan et emne op, kan godt følge dig i noget af det du skriver, har selv haft slettet et emne/tråd da der efter rimelig tid ikke var nogle der havde svaret eller kommenteret den. det kunne faktisk være en ide til BabyKlar.dk at lave sådan at man kunne se om ens emner/tråd bliver læst for det var nok det jeg følte det emne ikke gjorde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm har i mange mange timer tænkt på denne tråd... :unsure

Og man kan da virkelig se ud fra de forskellige svar her i tråden - at de skrevne ting kan "misforstås" - samt nogen føler sig "udenfor".

Jeg ved ikke om jeg er en af dem i dømmer som værende.. hmm ja hvad blev det kaldt...?! :unsure Nå men jeg har lige tjekket.. og jeg er en af de 10 mest aktive bruger herinde... :rolleyes

...og JA jeg har fået mig mange veninder igennem BK - både bryllupsklar og Babyklar. Og derved naturligt at jeg kigger med hos mine "veninder".

Må ærligt indrømme at mit overskud = NUL! <_<

Pt. (og det sidste år!) har/er mit liv et helvede følelsesmæssigt... Drømmen der bare IKKE vil lykkedes og tværtimod gør det så besværligt for mig som overhovedet muligt. Det hænger bare sammen med at nogen dage elsker jeg og læse med alle steder herinde - og andre dage - så kigger jeg KUN på: "hvad laver i" tråden eller noget i den dur.

Eftersom jeg ikke selv har børn - svarer jeg MEGET sjældent i kategorier der handler om børn.

Da kampen om barnet er pisse hård - svarer jeg stort set ALDRIG på graviditets indlæg.

Og efter jeg har set de første hundredevis af kvinder drøne fra "jeg har smidt p-pillen igår" til 1 måned senere: "jubii jeg er gravid" tråde.. så er jeg ikke altid lige så god til at få skrevet i dem.

Ikke fordi jeg sortere i "Hvem der er gode nok" og hvem der ikke er!!!

Er der brugere som irritere mig eller på anden måde evt. bringer mit p*s i kog.. ja så er det naturligt for mig og lade være med at svare på deres tråde.

Jeg syntes på ingen måde der er "rygklapperi" herinde... og er der nogen der føler sig trådt på eller andet af nogle bruger - så vil jeg da råde dem til at skrive en pm til personen det handler om... for husk at det skrevne ord hurtig misforstås.

****

Nu vil jeg tjekke i "nye besvarelser" om der er spændende indlæg jeg må besvare... og så håber jeg at ingen misforstår mit indlæg.

Jeg ELSKER bk - og det at være herinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg forstår godt hvad Ts mener, jeg har det på samme måde. Derfor er jeg ikke aktiv herinde.

jeg synes ind i mellem, at der her på BK peges fingre af andre fora, at der er en tendens til, at der er en "hård" kerne af brugere, som fylder meget og er meget tætte. Det er ikke fordi, jeg ikke er en del af det, at jeg tænker sådan om BK, for det er et helt bevidst valg fra min side. Det er mere min oplevelse, at det hieraki der er her på BK ikke levner megen plads til andre.

derfor synes jeg også, at det er et skråplan at oprette et "hemmeligt VIP" underforum... hvor man skal "gøre sig fortjent" til at være med. Det er noget underligt noget.

Det var min uforbeholdne mening uden at pakke det ind i vat og smileys

Det såkaldte "VIP-rum" er ikke lavet fordi brugerne ikke må følge med.... det er lavet for at fx arbejdsgivere, mødre, svigermødre osv. ikke skal kunne se hvad der bliver skrevet derinde... Det er nogle ret "følsomme" emner, der bliver taget op derinde, synes jeg - tanken er ikke at det skal lukke nogle ude :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nu bare det er tilfældigt når der ikke er svar i ens tråde. Jeg har selv startet to tråde op for over 1 måned siden og der er ikke svar i endnu, selvom jeg er en af dem der har flest besvarelser herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt for at starte sådan et emne op, kan godt følge dig i noget af det du skriver, har selv haft slettet et emne/tråd da der efter rimelig tid ikke var nogle der havde svaret eller kommenteret den. det kunne faktisk være en ide til BabyKlar.dk at lave sådan at man kunne se om ens emner/tråd bliver læst for det var nok det jeg følte det emne ikke gjorde...

Du kan altid se hvor mange der har læst dine indlæg og hvor mange besvarelser der er (eller ikke er) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg kan som sådan godt nikke lidt genkendende til TS opfattelse. Men som nogle af I andre også skriver, så tror jeg det er uundgåeligt og helt naturligt, at nogle er tættere end andre og dermed følger hinanden tættere.. :)Synes dog ikke det er i så stort omfang her på BK, som jeg har oplevet det på andre fora´er og synes ikke det er på en måde, så jeg (som forholdsvis nyt medlem) ikke føler mig velkommen eller hørt.. :rolleyes

Nu kan jeg kun tale for mig selv, men jeg har også bevist valgt at jeg ikke vil overses på samme måde, som jeg før er blevet det. Jeg gider ikke domineres af kliker og være "bange" for at skrive min mening (som jeg måske har været før i tiden på tidligere fora). Jeg er på BK hver dag, men svarer kun hvis jeg føler at jeg har noget relevant at bidrage med eller hvis jeg keder mig heeeeeelt vildt. :whistling Jeg er ikke så god til det der med bare lige at sende en virtuel krammer til folk jeg overhovedet ikke kender. Det kunne jeg måske godt blive lidt bedre til.. Så nu åbner jeg mig lige.....

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Krammer til jer allesammen...

Og :respekt til TS for at starte denne tråd.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faldt lige over denne tråd og ved ikke helt om jeg skulle skrive, men her kommer det altså. Jeg er jo så en af dem som har valgt at trække mig lidt fra BK, trods at jeg vist ligger som nr. 3 af de mest aktive herinde. Grunden til jeg har valgt at trække mig er ikke pga de såkaldte klikker eller hvad de nu bliver kaldt, men pga at vi ikke skal have flere børn. Jeg har været medlem af BK i over 5 år og min tid her er vist ved at være brugt op og det er tid til at komme videre. Måske vender jeg tilbage til BK, for jeg synes det er et rart sted at være, men igen måske ikke.

jeg har set mange af de her tråde igennem årene på BK og jeg kan stadig ikke se og har aldrig kunne se hvad de her tråde skal gøre godt for ;) Ja nu bliver nogle måske trådt over tærerne, men så må de lige trække foden til dem selv eller få et par sikkerhedssko på. Jeg forsvare ikke det heraki i snakker om, for jeg kan ikke se det er her. Noget som har undret mig fra et andet fora ( i ved sikkert hvilket jeg snakker om), er at i de her slags tråde, der begynder folk at snakke om de "populær" medlemmer, men ingen kan sætte navne på dem ;) Så hvem er de "populær" så?

Bare spark løs, jeg har taget mine sikkerhedssko på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faldt lige over denne tråd og ved ikke helt om jeg skulle skrive, men her kommer det altså. Jeg er jo så en af dem som har valgt at trække mig lidt fra BK, trods at jeg vist ligger som nr. 3 af de mest aktive herinde. Grunden til jeg har valgt at trække mig er ikke pga de såkaldte klikker eller hvad de nu bliver kaldt, men pga at vi ikke skal have flere børn. Jeg har været medlem af BK i over 5 år og min tid her er vist ved at være brugt op og det er tid til at komme videre. Måske vender jeg tilbage til BK, for jeg synes det er et rart sted at være, men igen måske ikke.

jeg har set mange af de her tråde igennem årene på BK og jeg kan stadig se og har aldrig kunne se hvad de her tråde skal gøre godt for ;) Ja nu bliver nogle måske trådt over tærerne, men så må de lige trække foden til dem selv eller få et par sikkerhedssko på. Jeg forsvare ikke det heraki i snakker om, for jeg kan ikke se det er her. Noget som har undret mig fra et andet fora ( i ved sikkert hvilket jeg snakker om), er at i de her slags tråde, der begynder for at snakke om de "populær" medlemmer, men ingen kan sætte navne på dem ;) Så hvem er de "populær" så?

Bare spark løs, jeg har taget mine sikkerhedssko på.

Du formulerede det langt bedre end mig :) TAK Dorthe...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også en af de brugere der var med fra starten på BK (det her BK, ikke det andet forum), og der var jeg da en del mere aktiv end jeg er nu. Men dengang var forummet heller ikke så stort, og jeg havde nemmere ved at føle jeg var med. Efterhånden som flere af de "gamle" brugere dukker op igen, har jeg trukket mig lige så stille igen. Ikke fordi jeg føler nogle får flere svar end andre og alt det der, men simpelthen fordi jeg ikke kan følge med. Jeg kan ikke overskue de nye brugere der kommer, der er simpelthen for mange jeg ikke "kender".. Tror jeg ville egne mig bedst til et lille forum :lolhit

Oveni det hele, har jeg haft så meget andet at tænke på det sidste stykke tid, så det har ikke levnet plads til at være voldsomt meget med herinde, udover at læse lidt med på sidelinien. Jeg vil så gerne svare, men har bare ikke specielt meget overskud når jeg endelig har tid til at være på. Det er jo ferie,vejret er ok, og jeg har langt om længe fået min have, så den bliver nydt :loveshower For første gang siden 2005, hvor vi byggede, har jeg brugt min have :bunny :bunny

Jeg skal ikke have flere børn, men synes ikke jeg er parat til at slippe denne verden endnu. Hvad i alverden skal jeg så lave?? :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke vi er for veninde herinde. Jeg oplever at der er plads til at jeg kan komme med med min mening uden at blive set ned på.

Da jeg meldte mig ind herinde blev jeg taget godt imod og følte mig velkommen fra start :)

Jeg er enig med dig, og vi meldte os egentlig også ind stort set samtidigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med dig, og vi meldte os egentlig også ind stort set samtidigt :)

Og jeg er enig med jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder lige og tænker på noget... Det er vel ikke et problem at nogen er mere "populære" end andre og at nogen får flere svar end andre i deres tråde?

Igen: Det kan godt være at jeg har misforstået den her tråd helt. Men jeg kan godt sidde og tænke "Hvad er det, som dem, der synes her er blevet for venindeagtigt, gerne vil have?".

Jeg synes da egentlig det er rigtig godt, hvis nogen er blevet meget tætte herinde. Og lidt "barnligt" hvis nogen sidder og surmuler over at andre får flere svar på deres tråde end andre. Jeg kan ikke rigtig tro, at der er nogen, der er så "snobbede" at de kigger på en interessant tråd og tænker "ej, hende kender jeg ikke, så gider jeg ikke svare", og jeg har heller ikke oplevet at en ny og ukendt bruger er blevet overfaldet af en klike af babyklar-bøller, der alle sammen var uenige og derfor spammer tråden til... Er det fordi jeg er blind, er det fordi jeg helt har misforstået den her tråd, eller er det fordi der sidder nogle milimeterdemokrater derude, der mener at alle ABSOLUT har lige meget "krav" på at få svar i deres tråde, selvom nogle brugere unægteligt giver meget mere af sig selv, og involverer sig mere i andre - end andre brugere?

Håber ikke, at jeg støder nogen, men jeg er altså bare stadig ikke helt med. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder lige og tænker på noget... Det er vel ikke et problem at nogen er mere "populære" end andre og at nogen får flere svar end andre i deres tråde?

Igen: Det kan godt være at jeg har misforstået den her tråd helt. Men jeg kan godt sidde og tænke "Hvad er det, som dem, der synes her er blevet for venindeagtigt, gerne vil have?".

Jeg synes da egentlig det er rigtig godt, hvis nogen er blevet meget tætte herinde. Og lidt "barnligt" hvis nogen sidder og surmuler over at andre får flere svar på deres tråde end andre. Jeg kan ikke rigtig tro, at der er nogen, der er så "snobbede" at de kigger på en interessant tråd og tænker "ej, hende kender jeg ikke, så gider jeg ikke svare", og jeg har heller ikke oplevet at en ny og ukendt bruger er blevet overfaldet af en klike af babyklar-bøller, der alle sammen var uenige og derfor spammer tråden til... Er det fordi jeg er blind, er det fordi jeg helt har misforstået den her tråd, eller er det fordi der sidder nogle milimeterdemokrater derude, der mener at alle ABSOLUT har lige meget "krav" på at få svar i deres tråde, selvom nogle brugere unægteligt giver meget mere af sig selv, og involverer sig mere i andre - end andre brugere?

Håber ikke, at jeg støder nogen, men jeg er altså bare stadig ikke helt med. :blink

Godt formuleret, jeg er nemlig heller ikke helt med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder lige og tænker på noget... Det er vel ikke et problem at nogen er mere "populære" end andre og at nogen får flere svar end andre i deres tråde?

Igen: Det kan godt være at jeg har misforstået den her tråd helt. Men jeg kan godt sidde og tænke "Hvad er det, som dem, der synes her er blevet for venindeagtigt, gerne vil have?".

Jeg synes da egentlig det er rigtig godt, hvis nogen er blevet meget tætte herinde. Og lidt "barnligt" hvis nogen sidder og surmuler over at andre får flere svar på deres tråde end andre. Jeg kan ikke rigtig tro, at der er nogen, der er så "snobbede" at de kigger på en interessant tråd og tænker "ej, hende kender jeg ikke, så gider jeg ikke svare", og jeg har heller ikke oplevet at en ny og ukendt bruger er blevet overfaldet af en klike af babyklar-bøller, der alle sammen var uenige og derfor spammer tråden til... Er det fordi jeg er blind, er det fordi jeg helt har misforstået den her tråd, eller er det fordi der sidder nogle milimeterdemokrater derude, der mener at alle ABSOLUT har lige meget "krav" på at få svar i deres tråde, selvom nogle brugere unægteligt giver meget mere af sig selv, og involverer sig mere i andre - end andre brugere?

Håber ikke, at jeg støder nogen, men jeg er altså bare stadig ikke helt med. :blink

Der er ingen problemer i at nogle er veninder - synes jeg ihvertfald ikke :)

Problemet set med mine øjne opstår, hvis en gruppe rotter sig sammen mod én anden person, laver ballade i en tråd eller latterliggør den. Eller er sammen om at styre hvad de egentlig mener man kan tillade sig at mene og skrive.

Så problemet TS skriver om er vel når "herakiet", går fra at "bare" at være veninde agtigt, til at blive en kontrollerende gruppe der styrer hakkeordenen.

(skynder mig lige at sige igen at det har jeg ikke oplevet herinde, men jeg kan godt fornemme grupperinger herinde :) )

Det er ihvertfald sådan jeg forstod det ud fra første indlæg - Hvis det handler om hvorvidt man er populær og hvor mange besvarelser man får eller giver.. så er min besvarelse en hel anden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER