Nitzen1987

*** TESTHOLD UGE 31 *** (1.-7. august 2011)

52 indlæg i dette emne

Har lige prøvet at lege lidt :)post-2998-000581100 1312304752_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan skime en streg på den der vender på tværs ;)

Ville teste i morgen for at være sikker :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:rolleyes

Vil også gerne være med.

Har test dag d. 5/8-2011 :loveshower:loveshower

:glad:glad:glad:glad på jer alle sammen.

så er du på :goodluck og :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens test ligner gårsdagens... JEG kan se en meget utydelig nr 2 streg - men den er umulig at tage billeder af..

Nu holder jeg pause til på fredag, så håber jeg den er blevet tydeligere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens test ligner gårsdagens... JEG kan se en meget utydelig nr 2 streg - men den er umulig at tage billeder af..

Nu holder jeg pause til på fredag, så håber jeg den er blevet tydeligere :)

:kram

Jeg krydser for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay så må vi vente i spænding og se hvad der sker :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdatering herfra.

NEGATIV TEST, og mens på vej- <_<

Så hopper vi videre til IVF. :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdatering herfra.

NEGATIV TEST, og mens på vej- <_<

Så hopper vi videre til IVF. :hophop

Åh øv altså :kram

:goodluck med IVF - jeg venter lige med at give dig en :numse indtil mens er dukket op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige taget en test i dag, for min menses kom ikke, som jeg hvade regnet med. Jeg var helt sikker på, at jeg ikke var gravid, men bare lige for en sikkerheds skyld tog jeg en alligevel whistling.gifJeg synes også at jeg kan mærke at min menses er på vej nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige taget en test i dag, for min menses kom ikke, som jeg hvade regnet med. Jeg var helt sikker på, at jeg ikke var gravid, men bare lige for en sikkerheds skyld tog jeg en alligevel whistling.gifJeg synes også at jeg kan mærke at min menses er på vej nu...

Øhm hvad sage testen så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm hvad sage testen så?

Det skulle jeg måske have skrevet ja... blush.gif Den var negativ uden den mindste smule håb...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså stadig jeg kan se den svage nr to..

MEN MEN MEN :( Da jeg tørrede mig efter at have tisset var der blod?!?!?!?! HVORFOR nu det? Har jo ikke set min mens i 6 mdr - hva pokker skal den komme for nu...

Jeg har idag brugt et andet testmærke end de andre dage, men nu bliver de lagt væk til engang i næste uge... Lige nu er jeg bare endnu mere forvirret end igår :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor nederen, håber ikke det er mens :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

numse.gifdry.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået mens Nina?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået mens Nina?

Jep dry.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep dry.gif

Øv :kram men så kan du jo ufortrødent fortsætte med at tabe dig :goodluck med denne cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep dry.gif

:kram2 Bedre held næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså stadig jeg kan se den svage nr to..

MEN MEN MEN :( Da jeg tørrede mig efter at have tisset var der blod?!?!?!?! HVORFOR nu det? Har jo ikke set min mens i 6 mdr - hva pokker skal den komme for nu...

Jeg har idag brugt et andet testmærke end de andre dage, men nu bliver de lagt væk til engang i næste uge... Lige nu er jeg bare endnu mere forvirret end igår :s

Har du overvejet og købe en clear blue? Mine tre test var også meeeeget utydelige, men clear bluen gav mig det endelig svar imorges, hvilket var gravid :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du overvejet og købe en clear blue? Mine tre test var også meeeeget utydelige, men clear bluen gav mig det endelig svar imorges, hvilket var gravid :-)

Ja, jeg har overvejet det.. Men jeg tror bare virkelig desværre min mens har tænkt sig at vende tilbage for fuld kraft :( Jeg har virkelig bare haft ondt idag - sådan rigtig mens-ondt :( Og har måttet gå med tampon hele dagen (undskyld info) og der har været noget hver gang...

Jeg er bare så fandens forvirret :( Synes jo tegnene er der endnu, men hvorfor så mens - har som tidligere nævnt ikke set noget til den i 6 mdr :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har overvejet det.. Men jeg tror bare virkelig desværre min mens har tænkt sig at vende tilbage for fuld kraft :( Jeg har virkelig bare haft ondt idag - sådan rigtig mens-ondt :( Og har måttet gå med tampon hele dagen (undskyld info) og der har været noget hver gang...

Jeg er bare så fandens forvirret :( Synes jo tegnene er der endnu, men hvorfor så mens - har som tidligere nævnt ikke set noget til den i 6 mdr :(

Øv.. Det er da træls.. Men ellers må du kontakte lægen på mandag og se om han kan give dig svar på hvad der sker med din krop.. icon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med dig Witte? har du testet???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå :(

Negativ test idag og har haft mens siden fredag så må vist bare se mig snydt igen.. Men så kan jeg da i det mindste håbe at cyklus er igang igen og det har været en god omgang p-pille-udrensning jeg har været igennem og at det så fungerer når min dejlige mand kommer på leave fra Afghanistan i oktober :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå :(

Negativ test idag og har haft mens siden fredag så må vist bare se mig snydt igen.. Men så kan jeg da i det mindste håbe at cyklus er igang igen og det har været en god omgang p-pille-udrensning jeg har været igennem og at det så fungerer når min dejlige mand kommer på leave fra Afghanistan i oktober :)

Øv hvor træls! <_< Men godt der ikke er længe til oktober!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls! <_< Men godt der ikke er længe til oktober!

Ja det er godt :) Håber så bare cyklus fungerer der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER