Guest

Deperat brud: Hvem vil betale mit bryllup?

71 indlæg i dette emne

Vanni: Det er nu heller ikke dig jeg tænker på. Du er meget velformuleret og lader dig ikke provokere. Det kan jeg godt lide :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm tjah, jeg tænker lidt at "går den så går den". Hvis de vil have et sponsorbryllup og hvis Albani (og evt. andre) vil have reklame gennem bryllup, så er det jo et lykkeligt match, og så hurra for deres kreative tankegang. :)

Et sponsorbryllup med mediedækning og reklamer er nok ca. det modsatte af MIN drøm om bryllup, og jeg ville også tusind gange hellere sponsorere f.eks. Vannis tur til Korea for at hente trolden hjem (:kuller:), men hvis de har lyst til at holde sponsorbryllup, og hvis de kan finde nogen, der gider betale, så synes jeg da bare at de skal give den fuld gas.

Jeg kan ikke se noget problem i "vil have"-attituden, tværtimod synes jeg faktisk det er ret cool at undersøge alle muligheder for at få samtlige af sine drømme opfyldt. :) Jeg håber bare for hende, at hun kan holde fast i hvad der er drømmen, så hun ikke ser tilbage på en drøm, der blev ødelagt af Albani, Cult, Jim Lyngvild og andre, der har givet folk spøjse tilbud mod reklame. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej man må da håbe, at de har tænkt det grundigt igennem for det er absolut heller min ide om et drømmebryllup.

Men det skal siges at vi havde meldt os til Skalas konkurrence og jeg bliver selvfølgelig ked af at høre, at så mange ville dømme os så hårdt hvis vi havde vundet. For i mine øjne er der INGEN forskel på Albani brylluppet og Skalas bryllup. Vi fik et drømmebryllup alligevel, men meldte os til konkurrencen fordi det lød sjovt. Vi deltog også i brudeløbet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej man må da håbe, at de har tænkt det grundigt igennem for det er absolut heller min ide om et drømmebryllup.

Men det skal siges at vi havde meldt os til Skalas konkurrence og jeg bliver selvfølgelig ked af at høre, at så mange ville dømme os så hårdt hvis vi havde vundet. For i mine øjne er der INGEN forskel på Albani brylluppet og Skalas bryllup. Vi fik et drømmebryllup alligevel, men meldte os til konkurrencen fordi det lød sjovt. Vi deltog også i brudeløbet.

Uden sådan lige at vide ret meget om Skalas konkurrence og brudeløbet, så synes jeg der er forskel på at melde sig til en konkurrence, hvor nogen på forhånd har tilbudt at sponsorere et bryllup, og så at annoncere vidt og bredt "HEY, HVEM GIDER AT GI' NOGLE PENGE TIL OS?" - men I begge tilfælde er det stadig min holdning, at man da lige så godt kan forsøge, hvis der er mulighed for at få noget, man virkelig gerne vil have. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også, at der er stor forskel på at være med i konkurrencer om bryllupper og så at stille sig frem i medierne og sige Hey, hvem vil betale vores bryllup, for vi kan ikke selv finde ud af at priotere, og på den måde betale selv... De stiller sig jo nærmest op og tikker om penge til brylluppet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok bare mig der ikke ser den helt store forskel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok bare mig der ikke ser den helt store forskel.

Her vil jeg da klappe dig på ryggen og give dig ret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Banshee: Mangler den der smiley der ruller rundt på gulvet af grin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok bare mig der ikke ser den helt store forskel.

Helt enig, en konkurrence er da Også et mediestunt :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan du vide at ægteskabet ikke er lige så helligt for dem som det er for dig?

Hvordan kommer du frem til den fortolkning?

For mig virker det ikke som om det er ægteskabet der er det vigtige, men brylluppet. At hun primært vil giftes for at holde en stor fest og få opmærksomhed, og kun sækundært fordi hun rent faktisk gerne vil giftes med sin kæreste.

Det er i mine øjne helt galt. Og jeg opfatter det sådan, at hvis ikke hun kan få et storslået bryllup, så vil hun hellere være fri.

Jeg kan ikke vide om ægteskabet er mindre eller mere helligt for dem, end for mig. Men ud fra hendes udtalelser og medieoptræden har jeg en klar opfattelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv de kendte har også behov for at få sponsoreret deres bryllup, læs her om Allan Nielsen og Tina Lund :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kunne ikke være mere enig med jer andre, kan virkelig undre mig over at man har lyst til at udstille sig selv og ens families økonomi på den måde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv de kendte har også behov for at få sponsoreret deres bryllup, læs her om Allan Nielsen og Tina Lund :rolleyes

jeg sad lige netop det samme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nogle der får sponsoreret nye babser, nogle der får sponsoreret rejser og oplevelser, biler og boliger og hvad ved jeg.. Egentlig tænker jeg ikke så meget over hvor snyd det er at de får mere end mig, eller at andre betaler dette eller hint for dem, mens jeg ingen ting får..Jeg tænker mere "Iih det gad jeg godt nok også godt - at få sponsoreret et eller andet vildt, det kunne da være fedt!" Og det samme gælder egentlig brylluppet. Jeg synes det er fedt for dem hvis det kan lade sig gøre, og havde jeg muligheden (og en mand)så havde jeg da også gjort det :P Men nu er mit liv sådan tilpas præget af uheld og ... ingen ting... SÅ det kommer ski aldrig til at ske for mig :D Men fedt hvis det gjorde!

Hvordan pokker får nogen sponsoreret nye babser? Den slog mig lige....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan pokker får nogen sponsoreret nye babser? Den slog mig lige....

Der gik for noget tid siden - forargelse gennem DK - fordi der var en side der opfordrede piger til at vise billeder af deres bryster og hvorfor de skulle vinde...

Og ja - det var med baggrund at man kunne vinde et par babser ;) Det er vel næsten som og få dem sponsoreret .... LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der gik for noget tid siden - forargelse gennem DK - fordi der var en side der opfordrede piger til at vise billeder af deres bryster og hvorfor de skulle vinde...

Og ja - det var med baggrund at man kunne vinde et par babser ;) Det er vel næsten som og få dem sponsoreret .... LOL

Haha ja det må du da nok sige :)

Det kan jeg forresten godt huske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der gik for noget tid siden - forargelse gennem DK - fordi der var en side der opfordrede piger til at vise billeder af deres bryster og hvorfor de skulle vinde...

Og ja - det var med baggrund at man kunne vinde et par babser ;) Det er vel næsten som og få dem sponsoreret .... LOL

der er da også flere grupper inde på FB til støtte til XX´s nye bryster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså det virker lidt, hmm tja, pinligt at ville have andre til at betale sine ting på den måde. :-/

Lidt som at vaske sit beskidte vasketøj offentligt, at fortælle vidt og bredt at man ikke har råd til en fest fordi man selv har prioriteret anderledes.

Jeg ville i hvert fald flove mig! Så hellere låne penge i banken hvis det endelig skal være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej altså helt ærlig - nu også Tina Lund og Allan..

Jeg fatter det simpelhent ikk - hvad skal man med 4 kjoler til sit bryllup og hvorfor skal det holdes i 3 dage - hun er jo for guds skyld ikke kongelig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej altså helt ærlig - nu også Tina Lund og Allan..

Jeg fatter det simpelhent ikk - hvad skal man med 4 kjoler til sit bryllup og hvorfor skal det holdes i 3 dage - hun er jo for guds skyld ikke kongelig...

:blink :blink

fuldstændig paf - der blev jeg dælme mundlam - 4, 4 !!!!! kjoler og så 3, 3 !!!! dage. WAUW så kan jeg da godt forstå hvis det kniber med deres penge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer i at det ikek behøver at være dyrt. Vi sparede ikke på noget, men fik alligevel bryllupstøjet og festen med alt betalt (holdt på en restaurent/kro) til 35 gæster og pynten til kriken og en skøn bryllupsbil til dagen og buket m.v. til kun ca. 30.000 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER