Solvej99

Hvem er ældst?

81 indlæg i dette emne

vi er begge fra 1985, jeg er dog knap 2 måneder ældre end ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

min kæreste er ældst han er fra '80 og jeg er fra '87...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 2 år ældre end min mand :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er 5 år ældre end mig ;)

Samme her :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er 23 år og knap 2 mdr. ældre end mig. :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er manden også ældst. Han er fra 80 og jeg er fra 83, ca 2½ år i forskel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min mand er 23 år og knap 2 mdr. ældre end mig. :-D

Wauw! :o Det ser man ikke tit... Må man spørge hvor gamle I er og hvor I har mødt hinanden?

Hos os er jeg ældst - 1½ år for at være præcis :) Jeg synes det er fuldstændig ligegyldigt når det er 1-3 års forskel, for det handler godt nok om 'hvor moden' man er. F.eks. var min eks 15 mdr. ældre end mig, men opførte sig helt sikkert som om han var yngre <_< Min søde Søren virker på alle måder ældre end min eks, selvom han er 2½ år yngre!

Min mor er 10 år ældre end sin eksmand. De mødte hinanden da hun var 33, skilt og havde to børn - han var 23! :o De nåede at være sammen i 18 år og få to børn inden det gik i stykker. Det er altså ret vildt, at det kunne lade sig gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

T er fra 1979 og jeg er fra 1985, så han er ældst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw! :o Det ser man ikke tit... Må man spørge hvor gamle I er og hvor I har mødt hinanden?

Hos os er jeg ældst - 1½ år for at være præcis :) Jeg synes det er fuldstændig ligegyldigt når det er 1-3 års forskel, for det handler godt nok om 'hvor moden' man er. F.eks. var min eks 15 mdr. ældre end mig, men opførte sig helt sikkert som om han var yngre <_< Min søde Søren virker på alle måder ældre end min eks, selvom han er 2½ år yngre!

Min mor er 10 år ældre end sin eksmand. De mødte hinanden da hun var 33, skilt og havde to børn - han var 23! :o De nåede at være sammen i 18 år og få to børn inden det gik i stykker. Det er altså ret vildt, at det kunne lade sig gøre :)

jeg forstod sådan på Tina80 at hendes mand er 23 år og at hun var knap 2 mdr yngre end ham. ;)

men nu hvor jeg læser det igen, så kan det også lyde som du har tolket det.

Så nu er jeg da i tvivl :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg forstod sådan på Tina80 at hendes mand er 23 år og at hun var knap 2 mdr yngre end ham. ;)

men nu hvor jeg læser det igen, så kan det også lyde som du har tolket det.

Så nu er jeg da i tvivl :blush

Jeg forstod det også først på samme måde som dig. Altså at hans alder er 23 år og at han er 2 mdr. ældre end Tina.

Men nu er jeg da også i tvivl om det skal forstås som om, at manden er 23 år ældre? :)

Hvis Tina er fra 80, så er hun jo i hvert fald ikke 23 år. Så mon ikke det er Susanne, der har fanget den rigtigt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstod det også først på samme måde som dig. Altså at hans alder er 23 år og at han er 2 mdr. ældre end Tina.

Men nu er jeg da også i tvivl om det skal forstås som om, at manden er 23 år ældre? :)

Hvis Tina er fra 80, så er hun jo i hvert fald ikke 23 år. Så mon ikke det er Susanne, der har fanget den rigtigt?

jo det tror jeg faktisk også, og at jeg så bare har taget fejl fra starten :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er 3 år ældre end mig :) Han er fra 81 og jeg er fra 84....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er 5 år yngre end mig. Jeg er meget ungdommelig, så det mærker man ikke :-p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg forstod sådan på Tina80 at hendes mand er 23 år og at hun var knap 2 mdr yngre end ham. ;) men nu hvor jeg læser det igen, så kan det også lyde som du har tolket det.Så nu er jeg da i tvivl :blush

Jeg forstod det også først på samme måde som dig. Altså at hans alder er 23 år og at han er 2 mdr. ældre end Tina.Men nu er jeg da også i tvivl om det skal forstås som om, at manden er 23 år ældre? :)Hvis Tina er fra 80, så er hun jo i hvert fald ikke 23 år. Så mon ikke det er Susanne, der har fanget den rigtigt?

Haha - sådan læste jeg det slet ikke! :D Men hvis hendes mand er 23 og de har barn fra 2006, så har de godt nok været tidligt ude og jeg har slet ikke fornemmelsen af at de er unge. Men det kan selvfølgelig snyde :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 1 år og 5 dage ældre end min kære mand. Hvert år når jeg har haft fødselsdag, får jeg pænt afvide: Nu er du så to år ældre end mig....de næste dage. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det manden der er ældst. han er fra 83 og jeg er fra 86 så han er 3 år ældre end mig. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er manden fra april '79 og jeg fra juni '82.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er knap 10 år ældre end mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er min mand :loveshower

Han er fra 78 og jeg er fra 80

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er min mand :loveshower

Han er fra 78 og jeg er fra 80

Den tager jeg også :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er han ældst.. Han er fra '79 og jeg er fra '86 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er ældst. :)

Han er fra '71 og jeg er fra '81

Han blev 40 i maj og jeg blir 30 i september :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare lige for at afklare, så kan jeg fortælle at Tina80 mener, at hendes mand er 23 år ældre end Tina selv ;) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak tak for afklaringen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER