Banshee

Hvor står jeres vægt?

22 indlæg i dette emne

Jeg har jo tabt mig en del(49,8 kg). Da jeg begyndte mit vægttab, købte jeg også en badevægt...

Gulvet på badeværelset er et flisegulv, med masser af små fuger, så vægten blev ved med at stå skævt, og sådan..

Derfor skulle vægten have et nyt sted og det eneste sted der ikke havde fliser eller gulvtæppe var køkkenet..

Så min vægt har sin plads foran køleskabet!!!

Folk griner lidt når de ser det.. Men nu er folk begyndt også at kommentere det negativt - fordi de mener jeg skaber en spiseforstyrrelse, fordi jeg vejer mig hver dag - ofte 2 gange om dagen. Jeg spiser ikke kun sundt, men er meget opmærksom på jeg ikke får mere end 1200 kcal om dagen..

Men hvor står jere badevægt og hvorfor? Og hvor tit vejer I jer? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha jeg er uvenner med vores ellers helt nyindkøbyr badevægt lige nu, den viser et ALT for højt tal :whistling :whistling

Jeg tabte mig 40 kilo inden jeg blev gravid og kom ned på 56 kilo, men lige nu siger den 69 kilo :unsure :unsure Starter heldigvis i fitnesscenter igen på lørdag..

Nå, men vores vægt står på badeværelset og jeg vejer mig hver morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det svar er nemt, så langt væk fra mig som mulig :D

Ej den står under skabene oppe på badeværelset og samler støv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min stor på badeværelset... og jeg vejer mig ca. 5-10 gange i løbet af en dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt står under en kommode... jeg vejer mig 1-2 gange om ugen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min stor på badeværelset... og jeg vejer mig ca. 5-10 gange i løbet af en dag..

Det var mange gange - hvad er grunden?

Jeg holder styr på min aften og morgenvægt, min diætist mener det er sundest at veje sig max en gang i ugen, og helst kun hver 14 dag... Men så ved jeg bare jeg ville blive totalt fanatisk og højest sansynligt ikke få nok at spise..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt står i soveværelset. Pt. vejer jeg mig ikke på den. Men ellers kan jeg godt gøre det hver morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min står på badeværelset...... Og jeg vejer mig kun 1 gang om ugen.... Ellers får jeg fnidder :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var mange gange - hvad er grunden?

Jeg holder styr på min aften og morgenvægt, min diætist mener det er sundest at veje sig max en gang i ugen, og helst kun hver 14 dag... Men så ved jeg bare jeg ville blive totalt fanatisk og højest sansynligt ikke få nok at spise..

Jeg kan bare bedst styre mig og mit sukkernarkomani ( :P ) hvis jeg hele tiden holder øje..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vejer mig når jeg har lyst, det er alt fra flere gange om dagen til 1 gang om ugen.. Den står på badeværelset.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min vægt står på soveværelset.

jeg vejer mig 1-3 gange om dagen, men regner kun med hvad tallene siger 1 gang om ugen, har en fast veje dag hvor jeg skriver ned, har ind til videre tabt mig 25 kg og er normal vægtig nu, (vejer næsten det samme som da jeg mødte min mand for 9 år siden og inden vi fik vores 4 børn) men vil nu gerne tabe mig mindst 8 kg. så det forsøger jeg :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min står på badeværelset og vejer mig al for tit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg ikke herinde endnu, men min vægt står på badeværelset, og jeg tør pt ikke kravle op på den :blush :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sove ærendet, og jeg vejer mig hver mandag, samme dag som jeg mødes med min coach 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sove ærendet, og jeg vejer mig hver mandag, samme dag som jeg mødes med min coach 

Hvad giver du for at gå til coach? Hvis altså du vil dele det ;) Jeg kunne sindsyg godt tænke mig at gå til coach, men forestiller mig at det er noget jeg bestemt ikke har råd til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores vægt står på badeværelset og jeg vejer mig som regel kun hver mandag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 gang om ugen og om morgenen efter toiletbesøg men før morgenmaden... Jeg kan slet ikke have med det at gøre, hvis jeg står på vægten flere gange om dagen - det er slet ikke sundt og kan hurtigt skyde en spiseforstyrrelse i gang igen hos mig (har haft det for MANGE år siden og vil helst ikke have det igen)Vægten står på badeværelset under vasken, så jeg skal såmænd også være aktiv for at komme på den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad giver du for at gå til coach? Hvis altså du vil dele det ;) Jeg kunne sindsyg godt tænke mig at gå til coach, men forestiller mig at det er noget jeg bestemt ikke har råd til.

L O U I S E.... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min står i soveværelset og tidligere vejede jeg mig sjældent (måske en gang om måneden). I graviditeten vejede jeg mig et par gange om ugen. Efter fødslen vejer ejg mig nok 5-6 gange om ugen, men når jeg begynder "projekt smid graviditetskiloenen" så vejer jeg mig nok kun en gang om ugen.

Vejer mig altid om morgenen efter toilet men før morgenmad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Haha vil gerne fortælle det når vi ses :) men ja det er på ingen måde billigt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha vil gerne fortælle det når vi ses :) men ja det er på ingen måde billigt :(

Bare i orden ;) Nej det kan jeg sagtens forestille mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER