majse86

Jeg er kommet til at drikke et glas Asti :(

30 indlæg i dette emne

Jeg er sååå ked af det. Vi har i den grad arbejdet på babyprojektet, da jeg skulle være mest fertil fra 18-25. Juni. Men i aften til skt. hans bål, er jeg kommet til at drikke et glas Asti uden at tænke over det. Kan jeg være kommet til at skade noget, hvis jeg er blevet gravid?? Jeg skulle have forventet ægløsning i dag, men jeg er ret sikker på at den er kommet lidt tidligere, HVIS den har været der. For da jeg fik påvist ægløsning lå den på 12. dag. I dag er det 14. dag. Men HVIS jeg har haft ÆL og vi har været heldige, har jeg så skadet det hele?? :( Ih, er dybt ulykkelig lige nu! Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe. Regner ikke med at jeg er blevet gravid her i aller først forsøg, men hvis jeg nu for en gangs skyld har haft held med noget i mit liv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Søde tag det helt roligt der sker ikke noget hvis du er gravid.

Bebs skal nok ha det godt alligevel :balloons

Hvis du tager medicin til behandling kan jeg ikke svare dig, det må der en anden til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ingen grund til at bekymre sig.. ægget er måske slet ikke befrugtet endnu og har slet ikke sat sig fast.. desuden skader et enkelt glas ikke.. det er forskrlligt fra person til person hvor meget eller lidt der skal til at skade et foster.. men et glas skader altså ikke noget.. ikke dermed sagt at det er noget msn skal gøre hver uge, det er der det kan skade

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de andre. Ingen grund til bekymring :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde tag det helt roligt der sker ikke noget hvis du er gravid.

Bebs skal nok ha det godt alligevel :balloons

Hvis du tager medicin til behandling kan jeg ikke svare dig, det må der en anden til

:kram :kram :kram TAK for omsorgen. Har bare ikke kunne lade være med at tude, ligeså snart vi kom ud i bilen :( Jeg er bare SÅ følsom i de her dage. Og man vil jo ikke gøre skade. TUSIND TAK for svar og omsorg!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ingen grund til at bekymre sig.. ægget er måske slet ikke befrugtet endnu og har slet ikke sat sig fast.. desuden skader et enkelt glas ikke.. det er forskrlligt fra person til person hvor meget eller lidt der skal til at skade et foster.. men et glas skader altså ikke noget.. ikke dermed sagt at det er noget msn skal gøre hver uge, det er der det kan skade

TUSIND TAK for svar! Jeg tror bare jeg helt undgår alkohol fra nu af, med mindre jeg bløder. Jeg har bare været helt ude af den! Men det lyder selvfølgelig helt logisk at den "lille" nok ikke engang har nået at sætte sig fast. Tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de andre. Ingen grund til bekymring :kram2 :kram2

Tak for omsorgen. Og undskyld til Jer alle. Jeg har været frygtelig at være sammen med de sidste par dage. Jeg er en stor hormonbombe i de her dage. Meget stress lige for tiden og det er jeg ikke så god til at håndtere over længere tid. TAK for det. Vi blev nødt til at køre tidligere hjem, fordi jeg blev så trist :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for omsorgen. Og undskyld til Jer alle. Jeg har været frygtelig at være sammen med de sidste par dage. Jeg er en stor hormonbombe i de her dage. Meget stress i de her dage og det er jeg ikke så god til at håndtere over længere tid. TAK for det. Vi blev nødt til at køre tidligere hjem, fordi jeg blev så trist :oops

Du skal da på ingen måder undskylde :kram2

Det er jo dét vi er her for :kram

Du skal ikke være trist- er sikker på der ikke er sket nogen skade :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby deler ikke noge tmed dig før du er 5+0.

Der er lidt statestikker for det kan formindske chancerne for at opnå graviditet hvis man drikker, men hvor meget man skal drikke for at formindske chancerne ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde drak sig stang barcardi en god aften i byen og 14 dage senere stod hun med en positiv test :)Hun havde slet ikke planlagt graviditeten, så hun havde ingen ide om, at hun kunne være gravid.. Hun har i dag en dejlig velskabt pige, så bare tag det helt roligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal da på ingen måder undskylde :kram2

Det er jo dét vi er her for :kram

Du skal ikke være trist- er sikker på der ikke er sket nogen skade :kiss

:kram2 :kram2 :kram2 Kan slet ikke beskrive hvor taknemmelig jeg er. I er simpelthen guld værd!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby deler ikke noge tmed dig før du er 5+0.

Der er lidt statestikker for det kan formindske chancerne for at opnå graviditet hvis man drikker, men hvor meget man skal drikke for at formindske chancerne ved jeg ikke.

Mange tak for informationen :kram 5+0, det er alligevel et godt stykke tid :o Super dejlig og nyttig info :) Holder mig langt væk bare for at være heeeelt sikker fra nu af :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 Kan slet ikke beskrive hvor taknemmelig jeg er. I er simpelthen guld værd!!!

Anytime :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal bestemt ikke være nervøs :kram2 Har en veninde der drak sig MEGET fuld, da vi dimmiterede og fandt så ud af, nogle uger senere, at hun var gravid og har i dag en skøn knægt ;) Man er bare mere følsom når først projektet startes op ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde drak sig stang barcardi en god aften i byen og 14 dage senere stod hun med en positiv test :)Hun havde slet ikke planlagt graviditeten, så hun havde ingen ide om, at hun kunne være gravid.. Hun har i dag en dejlig velskabt pige, så bare tag det helt roligt :)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal bestemt ikke være nervøs :kram2 Har en veninde der drak sig MEGET fuld, da vi dimmiterede og fandt så ud af, nogle uger senere, at hun var gravid og har i dag en skøn knægt ;) Man er bare mere følsom når først projektet startes op ;)

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Det tror jeg du har ret i. Der er bare et så stort ansvar allerede fra man smider P-piller (eller anden form for beskyttelse) Det er bare som om man skal passe på noget der er langt større end sig selv, også selvom at der ikke er noget smukt der vokser derinde endnu. Det må være ubeskriveligt at få lov at blive mor! TUSIND TAK for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv og tænk på hvor mange kvinder der har været stang bacardi og sp kort tif efter har fundet ud af de var gravide :)

Alt skal nok gå. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen grund til bekymring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok gå :kram

Min veninde drak sig stang barcardi en god aften i byen og 14 dage senere stod hun med en positiv test :)Hun havde slet ikke planlagt graviditeten, så hun havde ingen ide om, at hun kunne være gravid.. Hun har i dag en dejlig velskabt pige, så bare tag det helt roligt :)

Sådan var det også med mig. 1. gang var det efter en weekend med Open Air i Varde, faldt også på nogle trapper ;) Ugen efter fandt jeg ud af jeg var gravid. 2. gang fandt jeg ud af det 14 dage efter en julefrokost ;) Begge var store og velskabte da de blev født.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Overhovedet ingen grund til bekymring! :kram

Ét glas gør ingen skade, men kan godt forstå din reaktion, får når ønsket om at blive gravid bare er SÅ STOR, vil man ikke gøre det mindste forkert, der kan skade hele projektet!

Held og Lykke med det hele :goodluck

:kram2 :kiss :kram2 :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fuld to gange inden jeg teste positiv... Tænkte ikke over det, havde taget en test og den var negativ, men ugen efter sidste tur, testede ejg positiv... Og det hele ser fornuftigt ud indtil videre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Det tror jeg du har ret i. Der er bare et så stort ansvar allerede fra man smider P-piller (eller anden form for beskyttelse) Det er bare som om man skal passe på noget der er langt større end sig selv, også selvom at der ikke er noget smukt der vokser derinde endnu. Det må være ubeskriveligt at få lov at blive mor! TUSIND TAK for det :)

Det er nemlig et stort ansvar - man gør jo "plads" til at et lille nyt liv, kan vokse i en ;) Det er da et stort ansvar :) Det er også meget ubeskriveligt at blive mor - det største der nogensinde har overgået mig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare simpelthen så taknemmelig for al Jeres omsorg og hjælp! Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal takke Jer alle sammen! :kram :kiss :kram2 I er GULD værd! Og tak for de krydsede fingre :) Ønsker Jer alle held og lykke uanset hvor i står i livet :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare simpelthen så taknemmelig for al Jeres omsorg og hjælp! Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal takke Jer alle sammen! :kram :kiss :kram2 I er GULD værd! Og tak for de krydsede fingre :) Ønsker Jer alle held og lykke uanset hvor i står i livet :kiss

:kiss Vi er her jo for at hjælpe og støtte hinanden :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER