MLM

Vi mangler da

53 indlæg i dette emne

Har du smuglæst på face :P Jamen det er i uge 30 og alt efter hvornår jeg bliver smidt ud af Mie's (kejzer) hjem så tager jeg over fyn.. har ikke aftalt noget bestemt med Miss Matilde (uden H) endnu hvad der passer hende, men vil være hyggeligt at hilse på dig og Tilde... Har jo også Nadja med..

Ja det er sikkert der jeg har læst det, er så pisse nysgerrigt :P Uge 30 har jeg ferie med Tilde, så kunne bare være så hyggeligt, hvis vi kan finde ud af at mødes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor henne i landet ?

Alanya :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg holder 1 måneds ferie i vietnam (som er startet idag :) ) og i de sidste 2 uger kommer kæresten ned til mig og når jeg kommer hjem skal resten af ferien inden skolestart i august bruges på hygge, strandture, forlystelsesparker og grill sammen med manden og bonusdatter... :)

glæder mig virkelig meget.. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alanya :)

Lækkert.. Vi bor på et bjerg lige uden for byen.. elsker bare Alanya :) Vi skal selv derned i August. puha det bliver varmt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert.. Vi bor på et bjerg lige uden for byen.. elsker bare Alanya :) Vi skal selv derned i August. puha det bliver varmt :P

jeg elsker også bare alanya, kan aldrig få nok af den by. vi rejser derned hvert år men plejer at holde os fra de varmeste mdr så det bliver som regel i juni eller oktober.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder jo meget ligesom vores ferie :)

Vi skal en uge til Bornholm og besøge familie.

Og så skal vi 4 dage til Lalandia (+ Knuthenborg).

Ellers skal vi være hjemme og nyde det (forhåbentligt) gode vejr, tage i ZOO og hvad vi ellers kan finde på af én dags udflugter, der har noget af interesse for Christina.

Hvor sjovt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg elsker også bare alanya, kan aldrig få nok af den by. vi rejser derned hvert år men plejer at holde os fra de varmeste mdr så det bliver som regel i juni eller oktober.

Ja det plejer vi egentlig også... meeeen de billigste billetter var lige der midt i August.. og så vupti nu skal vi så prøve det i år ;) Vi bor i lejlighed på dette skønne bjerg lidt dyre end lejligheder nede i byen, men elsker deres luxsus og det ligger lidt væk fra det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke de vilde planer for ferien.... Ungerne vil gerne på fisketur med deres far og så har vi lovet dem en skovtur til Rebild bakker og hvis vejret er til det, skal vi helt sikkert også til stranden :) Efter sommerferien skal vi på familieudflugt til Fårup sommerland, hvor min far har fået billige billetter til gennem sit arbejde :) så her kommer den mest til at stå på afslapning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal en uge til Nordsjælland.

Ellers er der ingen planer. Tager dagene som de kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal være nybagte forældre!! :loveshower

Og så skal vi sætte vores hus i stand... Så vi skal ingen steder - men det har vi nu heller ikke lyst til, har bare lyst til at være i huset! :glad

Derudover tager manden afsted en lille uge på den årlige fisketur til Norge sidst i August sammen med gutterne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snupper lige tre uger i England, 2 dage i Oslo, 3 dage i København og en uge i Skagen.

Jeg skal virkelig bare opleve noget i år! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får ingen ferie i år.

Bliver færdiguddannet om mindre end en uge :loveshower og skal derefter (HELDIGVIS) direkte i arbejde!! Har dog nogle sammenhængende fridage ind imellem.

Så for os bliver det vist bare til en masse endagsture, og måske en miniferie til Legolang, hvis det kan komme til at passe ind. Derudover skal Clara på en lille ferie med sin elskede farmor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snupper lige tre uger i England, 2 dage i Oslo, 3 dage i København og en uge i Skagen.

Jeg skal virkelig bare opleve noget i år! ;)

Åh det lyder lækkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal i lalandia d. 29-30-31 juli :)

Med min familie.. det blir hyggeligt :)

Vi skal ikke sydpå før Jamie er mindst 2 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal bare være hjemme i år. Plejer at låne svigernes sommerhus i Nr.Lyngby, men i år har vi 2 katte, foruden hunden, og det sætter sine begræsninger.

Desuden er der en masse her nede jeg gerne vil vise min mand, ligesom han har vist mig godt rundt i nordjylland (han er nordjyde). Jeg håber rent faktisk at vi måske kunne komme en tur til djævleøen, for der har jeg også en del af mine rødder, som jeg gerne vil vise både min mand og ungerne :loveshower

Ellers har vi ikke planlagt så meget. Jeg vil rigtig gerne i Randers regnskov igen, men tvivler på ungerne gider. Vi havde snakket lidt om legoland (vi plejer jo at være i fårup, og det kommer vi jo så nok ikke i år), Men synes bare det er blevet så dyrt alle steder :( Kattegatcenteret ville nu heller ikke være dårligt. Men ellers står den på totalt hygge hjemme, med kæmpe badebassin, en hyggelig terasse (er ved at lægge den nu) og grill..Jubiii vi skal grille :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kakaon har loved jeg godt må besøge hende :blush Vil da gerne mødes med dig også hvis det kunne give sig ;)

Weeeheeeyyyy!!!! ;) ;) ;) ;)

BLINK BLINK BLINK

Host host.....

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skal ingen steder i sommerferien da vi skal ha hundehvalp om 1 mdr :) men vi rejser til alanya i tyrkiet til efteråret i stedet for.

Ahem!! Jeg er også meget modtagelig for en invitation! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahem!! Jeg er også meget modtagelig for en invitation! :D

hva søren har du skiftet brugernavn, hvornår er det lige og hvorfor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hva søren har du skiftet brugernavn, hvornår er det lige og hvorfor?

PM sendt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal et par dage til København og vise Marlon frem for mandens familie.... Og så skal vi en uge til Tyrkiet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager en stille og rolig ferie i år :)

Vi skal mest bare være hjemme og lege i haven :) Og så nogle endagsture :)

Vi skal 3-4 dage i hytte med farmor, farfar, fastre, onkler og kusiner :)

Så skal vi i en forlystelsespark i Tyskland som jeg ikke lige kan huske hvad hedder, og i zoologisk have.

Vi har snakket lidt om legoland også, men det er ikke noget der er bestemt, tror de begge vil få mere ud af det næste år :)

Og så skal vi en masse ture i legeparken i Kolding og Madsbyparken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal et par dage til København og vise Marlon frem for mandens familie.... Og så skal vi en uge til Tyrkiet :loveshower

eeeij os dig til tyrkiet... :glad nu skal i ikke til alanya samme tid som os vel.. for så giver vi middag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeheeeyyyy!!!! ;) ;) ;) ;)

BLINK BLINK BLINK

Host host.....

:D

Tosse... :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tosse... :P

Haha! :D Vinker bare kraftigt med en vognstang ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! :D Vinker bare kraftigt med en vognstang ;) :D

Bare det ikke for at ramme mig :P

Jeg ville elske at møde dig også (og møffe )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER