Guest

bObles - har i sådan nogle

35 indlæg i dette emne

Jeg er blevet rådet til at investere i sådan bObels fiduser, og synes også de ser fantastisk ud. Meeen hvor mange af jer har sådan nogle til jeres børn, og hvor meget bruger børnene dem?

For jeg må indrømme, at jeg synes de er noget dyre. Men man kan jo ønske sig dem i fødselsdagsgave osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Isabella har nogle væg-dyr som konstant falder ned ligegyldigt hvad vi forsøger at klæbe dem op med ;)

Hun har prøvet bobbles hos venner mv, men det har ikke fanget hende som sådan :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sophie fik en i dåbsgave og har ikke brugt den endnu, men det har storebror :D

Det er en hval og den kan vippe og vendes om så man kan ligge over "buen". Han har fanget den er et tumlemøbel, men at vippe på den kan han ikke endnu, han mangler at styre balancen. Så han bruger den mest til at kravle og sidde på, men det får han sørmer også meget tid til at gå med :)

Har planer om at købe/ønske krokodillen og den høje fisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er selv ret vild med elefanten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har elefanten og kyllingen herhjemme, men de bliver faktisk aldrig brugte, men mine forældre har en hel del og hos dem leger hun RIGTIG meget med dem :D Hun laver en bane som hun kan gå på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har elefanten og kyllingen herhjemme, men de bliver faktisk aldrig brugte, men mine forældre har en hel del og hos dem leger hun RIGTIG meget med dem :D Hun laver en bane som hun kan gå på ;)

vil du så ikke sælge elefanten, når hun jp ikke har behov for den derhjemme, når momse og morfar har dem hos dem? :whistling :en fræk smiley :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er selv ret vild med elefanten

Me too, men elefanten og hvalen har samme fuktion (næsten ;)) så må begrænse mig og købe de andre - ellers bliver det sku dyrt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ingen Bobles og Hannah har heller aldrig prøvet nogle af dem... Men men men, jeg vil så gerne købe dem allesammen til hende (inkl. den seje hule). De er møg fede (designmæssig) og så indbyder de til kreativ leg, hvilket jeg synes er fantastisk.. :loveshower Men JO, de er dyre. Desværre alt for dyre til os i øjeblikket.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har samtlige (tror jeg) af dem i min datters vuggestue. Hun kan godt lide dem, men vi ville aldrig selv købe dem. Synes simpelt hen de er for dyre - det er altså bare skum! :grin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter har elefanten og hun er bare vild med den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har samtlige (tror jeg) af dem i min datters vuggestue. Hun kan godt lide dem, men vi ville aldrig selv købe dem. Synes simpelt hen de er for dyre - det er altså bare skum! :grin

min mand arbejder et sted, hvor de har masser af den slags skum, mon man skulle forsøge at lave en selv???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke nogen.

De har den dig i dp men har aldrig set børnene bruge dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil du så ikke sælge elefanten, når hun jp ikke har behov for den derhjemme, når momse og morfar har dem hos dem? :whistling :en fræk smiley :D

Jeg kan da lige tale med manden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har elefanten, kyllingen og teltet. Teltet er klart det største hit - de 2 andre har ikke været så meget i brug, men kan være at vores søn er for lille endnu (han er kun lige fyldt 2)...

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har elefanten og fisken og begge bruges op til flere gange dagligt. Men synes også de er dyre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke nogen og jeg tænker at de måske lige er "smarte" nok til jeg vil investere i sådan nogle...Tror heller ikke jeg havde ville ha dem hvis de var billigere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gad godt eje nogle af dem.. var helt vilde med teltet, men ja syet mit eget pga prisen.. synes da klart du skal prøve at lave selv hvis du har muligheden (og kreativiteten ) til det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fisken - den kalder vi Frode og elefanten - den hedder Elmer, så herhjemme har de næsten personlighed som bamserne.

Han fik den første i dåbsgave og begyndte først at bruge den da han var omkring 20 mdr. Den anden fik han til sin fødselsdag og de er et stort hit. Han tumler ikke rigtig med fisken, men bruger den som skammel ved toilettet og vasken og jeg sidder på den når han bliver tørret efter badet eller skiftet.

Elefanten bor så i køkkenet som skammel, så han kan kigge med ved bordet eller selv hente is i fryseren ;) og han kravler rundt på den engang imellem, han kan også vippe uden hjælp.

Men de er dyre og jeg har aldrig selv købt en til ham, men fået dem i gaver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man i øvrigt spørge, hvem der har rådet dig til, at købe dem?

Sikker på det ikke bare er en forhandler, der skal score kassen på dem? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har dem ikke og jeg synes ærligt talt det er alt, alt for dyrt for sådan nogle skumdyr! Jeg har svært ved at se det fantastiske i dem, så mine børn må undvære og det går nu meget godt med det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man i øvrigt spørge, hvem der har rådet dig til, at købe dem?

Sikker på det ikke bare er en forhandler, der skal score kassen på dem? ;)

jeg oprettede en tråd på et andet forum, hvor jeg spurgte ind til, hvad jeg skal købe til vores Koreatrold, og der var flere, som nævnte disse bObles, så derfor googlede jeg dem, og synes klart de er fede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har dem ikke hjemme - de er for dyre, men dp har dem og de er geniale til at tumle på/med/bygge mm.

Men ja prøv da selv at skære ud, men det blir jo nok ikke helt det samme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej dem har vores piger ikke og de får dem heller ikke. Jeg nægter at bruge 900 kr. på et stykke farvet skumgummi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har 2 elefanter, krokodillen, den store og lille fisk, kylling og ormen. alle vores børn 1-6½ år bruger dem stor set hver dag, og laver baner og opfinder mange ting de kan med dem, vil sige det er det bedste vi har invsteret i og vil meget gerne ha de sidste vi mangler..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope.. Vil i udganspunket ikke betale så meget for en skumgummiklods. Desuden har jeg lidt svært ved at se hvad der er så specielt ved dem ift. den pris de har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER