Mor til de skønne

-

23 indlæg i dette emne

jeg prutter også om prisen

købte ny brugt tlf for 2 mdr siden og fik den pruttet 150 kr ned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STOR krejler...

Men nu er min far og den side af familien os kræmmer ;)

Gør det meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer an på hvad prisen er :) Hvis jeg kan se det er billigt nok, gør jeg det ikke. Men hvis jeg kan se at tilsvarende ting sælges billigere, kan jeg godt forsøge at prøve.

Jeg synes selv det er super irriterende, hvis man sætter noget på man bare VED er super billigt, og så folk skambyder alligevel <_< Havde f.eks. sat vores gamle stationcar til salg for 5.000 kr, og selvom den blev solgt ret hurtigt, og til prisen, var der flere der forsøgte sig med 2-3.000 kr. Så kan jeg jo ligeså godt sælge den til skrot, og så dårlig var den altså heller ikke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer an på hvad prisen er :) Hvis jeg kan se det er billigt nok, gør jeg det ikke. Men hvis jeg kan se at tilsvarende ting sælges billigere, kan jeg godt forsøge at prøve.

Jeg synes selv det er super irriterende, hvis man sætter noget på man bare VED er super billigt, og så folk skambyder alligevel <_< Havde f.eks. sat vores gamle stationcar til salg for 5.000 kr, og selvom den blev solgt ret hurtigt, og til prisen, var der flere der forsøgte sig med 2-3.000 kr. Så kan jeg jo ligeså godt sælge den til skrot, og så dårlig var den altså heller ikke :D

Det er fuldstændig det samme her ;) Klapvognen jeg købte ville jeg ikke forhandle med prisen om, for syntes den var billige med tilbehøret :)

Og ja der kan nogle gange gå FOR meget krejler i den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STOR krejler...

Men nu er min far og den side af familien os kræmmer ;)

Gør det meget.

Det kan jeg sagtens forestille mig :D Ej du flasher ofte ting købt rigtig billigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg prutter også om prisen

købte ny brugt tlf for 2 mdr siden og fik den pruttet 150 kr ned

Det er ski effektivt, når man kan få slået 150 kr af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at spare nogle kroner, men ofte ved jeg også hvad ting koster normalt og alt efter stand så siger jeg ingenting hvis prisen svarer til hvad jeg ville sælge det til, men er prisen sat vildt højt end hvad man kan købe den til andre steder så krejler jeg.

Der vil altid være nogen derude der ingen pli har....

Fx har jeg lige købt et par nye sandaler til Emilie på TS, de koster 600 kr fra ny, men de er netop kommet på tilbud, og jeg har så spurgt nogle forskellige butikker som sælger via TS om hvad de vil sælge dem til, nu de er på tilbud. Ofte så lader de som ingenting de butikker

der sælger derinde, som om folk ikke ved de faktisk kan spare ½-delen ved at købe i næste webshop! :D Det synes jeg er forargeligt den anden vej. Det endte med at jeg fik dem til ½ pris, 150 kr under hvad hun oprindeligt havde sat dem til salg for. Det er jo også penge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fuldstændig det samme her ;) Klapvognen jeg købte ville jeg ikke forhandle med prisen om, for syntes den var billige med tilbehøret :)

Og ja der kan nogle gange gå FOR meget krejler i den ;)

Nej, så kan man jo også risikere, at der er en anden der gerne vil give prisen for det, hvis den er fair ;) Jeg har også lige købt en autostol- til prisen. Synes ikke jeg ville være bekendt at forhandle om den, da jeg kunne se det var en rigtig fair pris :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke særlig god til at prutte om prisen - hverken ved brugte ting eller når man køber stort ind. Jeg prøver - købte sidste år både fryser, opvaskemaskine og tørretumbler samme sted, og fik da også lidt mængderabat - men tror man kunne have fået mere, hvis man ikke er så ydmyg som mig.

Har også lige oprettet en byggekonto i byggemarked da vi jo er ved at renovere hus - men jeg (og manden) er mere personen der spørger "kan vi fa det til en god pris" og ikke "jeg går ud fra jeg kan få xx% rabat".

Tror jeg har lidt dårlig samvittighed-agtig - det-er-jo-synd-for-sælger-hvis-de-ikke-tjener-på-det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke særlig god til at prutte om prisen - hverken ved brugte ting eller når man køber stort ind. Jeg prøver - købte sidste år både fryser, opvaskemaskine og tørretumbler samme sted, og fik da også lidt mængderabat - men tror man kunne have fået mere, hvis man ikke er så ydmyg som mig.

Har også lige oprettet en byggekonto i byggemarked da vi jo er ved at renovere hus - men jeg (og manden) er mere personen der spørger "kan vi fa det til en god pris" og ikke "jeg går ud fra jeg kan få xx% rabat".

Tror jeg har lidt dårlig samvittighed-agtig - det-er-jo-synd-for-sælger-hvis-de-ikke-tjener-på-det.

Haha - jeg kunne have skrevet præcis det samme indlæg :D

For første gang i mit liv pruttede jeg for alvor om prisen, da jeg skulle sætte min lejlighed til salg. Jeg ville normalt være stoppet lang tid før jeg gjorde, men jeg var stædig og det sparede mig for 10.000 kr. :o Så mon ikke jeg tror jeg er verdensmester det næste lange stykke tid og prutter om alt jeg kan komme i nærheden af :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prutter altid når jeg køber brugt, uanset pris, fordi jeg synes det høre sig til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er dybt forarget over at folk kan finde på at prutte om prisen hvis han har noget til salg på DBA :D Men jeg gør det nu også somme tider, hvis jeg synes prisen er til den stive side, eller hvis man kan tilbyde noget til gengæld.... Ekstra hurtig handel, hente varen selv eller andet.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke særlig god til at prutte om prisen - hverken ved brugte ting eller når man køber stort ind. Jeg prøver - købte sidste år både fryser, opvaskemaskine og tørretumbler samme sted, og fik da også lidt mængderabat - men tror man kunne have fået mere, hvis man ikke er så ydmyg som mig.

Har også lige oprettet en byggekonto i byggemarked da vi jo er ved at renovere hus - men jeg (og manden) er mere personen der spørger "kan vi fa det til en god pris" og ikke "jeg går ud fra jeg kan få xx% rabat".

Tror jeg har lidt dårlig samvittighed-agtig - det-er-jo-synd-for-sælger-hvis-de-ikke-tjener-på-det.

Samme her.. jeg er VIRKELIG dårlig til det!

Er nok mere tilbøjelig til slet ikke at handle, hvis ikke det allerede er billigt nok i forvejen :)

Morten er lidt træt af det.. specielt når vi har været på markeder i udlandet.. ;) Jeg kan da godt se de står der for det samme, men jeg kan ikke få mig selv til at stå og presse dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her.. jeg er VIRKELIG dårlig til det!

Er nok mere tilbøjelig til slet ikke at handle, hvis ikke det allerede er billigt nok i forvejen :)

Morten er lidt træt af det.. specielt når vi har været på markeder i udlandet.. ;) Jeg kan da godt se de står der for det samme, men jeg kan ikke få mig selv til at stå og presse dem.

Jeg er virkelig også dårlig til at prutte om prisen, bliver næsten helt flov bare ved tanken om at skulle prøve det ;) Det overlader jeg til manden min :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg indrømmer gerne, at jeg ikke er så god til at prutte om prisen. Og slet ikke, når jeg virkelig er blevet hooked på at skulle købe varen... Måske jeg skulle forsøge at gøre det noget mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prutter altid om prisen, hvor manden min ikke kan finde ud af det, det er derfor også altid mig på markeder der køber de ting vi skal have med hjem, for så fåes det altid billiger.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke god til at prutte om prisen... men det er min mand til gengæld - så meget at jeg næsten synes, at det er pinligt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg handler altid også på store ting i butikker hvis stemningen er til det:) og jeg forventer altid at mår jeg selv sælger at folk ønsker at handle og prutte om prisen så sætter prisen der efter:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep det gør jeg, hvis prisen er til det, jeg har også prøvet at folk har pruttet mig om prisen på noget jeg havde til salg, det værste var dog, da en mulig køber blev grov, hvor jeg til sidst sagde, at prisen var den fulde og selv afhentning, så man skal passe på med ikke at blive for grov når man prutter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er FRYGTELIG til det - og godtager slet ikke 'mine handler'

Forleden fik jeg en rykker fra kommunen - jeg havde selv bedt om at få alt post tilsendt over E boks, så jeg glippede en regning! Fik så en rykker og ringede dertil fordi jeg ikke forstod det (havde jo glemt alt om E boks!)

Da damen fortalte det sagde jeg jo bare; nå for Søren, jamen så må du undskylde jeg ringer og brokker mig... Jeg betaler med det samme (der var rykkergebyr på intet mindre end 250kr!

Det gad manden ikke, så han ringede og 'charmede sig fra' gebyret... Jaja, jeg sparede da 250kr for MIN fejl - men er knagme også glad for jeg ikke skal de den dame i øjnene!

Sådan er det med alt... Bortset fra tøj til børnene, der er det 100% mig der handler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UANSET prisen - om den virker lav.. så kan jeg godt finde på og presse den stadigvæk!

Hvis jeg nu og her rydder det hele - eller hjælper dem af med en byrde.. så presser jeg dem gerne..

Det kan jeg sagtens forestille mig :D Ej du flasher ofte ting købt rigtig billigt ;)

Ja har gjort mig nogle gode køb på det sidste :)

Jeg prutter altid når jeg køber brugt, uanset pris, fordi jeg synes det høre sig til :)

Sådan har jeg det os... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER