Guest Smilla

Har i set?

25 indlæg i dette emne

Det er sjældent jeg får klikket mig ind på selve IdaT's egen hjemmeside, men kom til det i dag da jeg ledte efter noget fint regntøj til min datter :)

Startede så med at klikke på LAGERSALG - firkanten som skreg mig i øjnene (hvis noget kan skrige en i øjnene?! :D )

Fik da et mindre chok for jeg plejer jo at holde øje med brugt-markedet og ved i hvad?!?!?!

De har HELT VILDT MEGET tøj til ingen penge i deres lagersalgskategori både til store og små....

SÅ er det bare med at få hamstret! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fyyyyh... Mette det var en farlig side at linke til :badgirl ;)

Godt at jeg ikke har små børn :whistling

Så jeg kunne begrænse mig til at købe en gul zebraskjorte og en langærmet multi-farvet-stribet t-shirt til den yngste af mine bonus børn :) De andre børn er desværre for store til sådan noget tøj, men de mangler nu heller ikke tøj :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fyyyyh... Mette det var en farlig side at linke til :badgirl ;)

Godt at jeg ikke har små børn :whistling

Så jeg kunne begrænse mig til at købe en gul zebraskjorte og en langærmet multi-farvet-stribet t-shirt til den yngste af mine bonus børn :) De andre børn er desværre for store til sådan noget tøj, men de mangler nu heller ikke tøj :P

Hehe ja! :D Jeg har også måtte tape mine fingre ind i sådan en særlig stilling i gaffa tape så jeg ikke kunne klikke "læg i kurv".... :D

Fy ha! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haps haps haps haps :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haps haps haps haps :badgirl

Hahahaha!! :D Sorryyyyyyyyyyyy!!!! :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OHHH NOOO you didn't!

Vi har SÅ meget IdaT derhjemme.. fra lagersalg i Århus i efteråret... Hmm.. men, vi har jo kun købt neutralt.. :whistling :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt denne skjorte til min 7-årige bonussøn, der er mulat.... men manden synes, at den er for "babyet" <_<

Hvad synes I?

post-260-050265600 1307638699_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OHHH NOOO you didn't!

Vi har SÅ meget IdaT derhjemme.. fra lagersalg i Århus i efteråret... Hmm.. men, vi har jo kun købt neutralt.. :whistling :rolleyes :D

LOL :D Ohhh yes i did!!! LOL :D

Jeg tror de sælger ud fordi de for fremtiden kun selv vil sælge deres tøj og det dermed ikke er at finde i butikkerne mere :) Fint nok med mig! :D

Jeg har bestilt denne skjorte til min 7-årige bonussøn, der er mulat.... men manden synes, at den er for "babyet" <_<

Hvad synes I?

Den er SÅ FIN!!!! Om den er for babyet ved jeg ikke....det kommer an på drengens størrelse og personlighed om den passer ham, ikke et tal.

Hvor skægt det er da gået mig forbi at din bonussøn er mulat, det er min søn også :) Han er SÅ FIN i ALLE farver....undtaget orange....jeg kan bare ikke med orange....

Nå nej, så er Emilie heller ikke god til orange med hendes næsten mælkehvide hud :s :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Been there, done that... Og nu har Josephine sommerdragter til de næste par år.... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er SÅ FIN!!!! Om den er for babyet ved jeg ikke....det kommer an på drengens størrelse og personlighed om den passer ham, ikke et tal.

Hvor skægt det er da gået mig forbi at din bonussøn er mulat, det er min søn også :) Han er SÅ FIN i ALLE farver....undtaget orange....jeg kan bare ikke med orange....

Nå nej, så er Emilie heller ikke god til orange med hendes næsten mælkehvide hud :s :S

Jeg tror, at det er de færreste, der ser godt ud i orange ;) Jo alle mine tre bonusbørn er mulat, deres mormor er fra Uganda... Du kan se et billede af dem under min tråd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestilt 2 gange i løbet af deres lagersalg :whistling , som i øvrigt har kørt siden April ;)

Det var dog mest til Jamie - synes ik rigtigt der var så meget pænt til piger i 98.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I starten da deres lagersalg startede gik deres side total ned :( Men jeg har også været der to gange nu :rolleyes :rolleyes

Jeg har lige købt et par fløjlsbukser i lyserøde til Mille og en sommerdragt med dromedar til Sofia for 90 kroner for begge dele :o :o Normalt koster bare bukserne 299 kroner...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte det lavendel-farvet regnsæt til kun 200 kr :) Vildt lækkert og med lynlås på maven...det var der ikke på deres tidligere modeller :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh fik også vores pakke hjem i mandags.... 3 skønne sommerdragter og en slå-om body uden ærmer til 150 kr i alt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billeder...!!?! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Wow....det var da godt vi lige fik hamstret, for nu er deres lagersalg GONE!!

Jeg har et link til en beskrivelse af regntøjet her: http://www.filabel.d...IDAT-12425.aspx

Og billede her :)

Og så var vi lige over hos: http://tidtilleg.dk/gummistoevle-barney-boots-house-p-1413.html

og købe de her fantastisk søde gummistøvler :D

Rigtig søde gummistøvler ;) "Heldigvis" mangler Tilde ikke gummistøvler :D Prøver virkelig på, ikke at bruge flere penge :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig søde gummistøvler ;) "Heldigvis" mangler Tilde ikke gummistøvler :D Prøver virkelig på, ikke at bruge flere penge :whistling

Det gjorde Emilie faktisk heller ikke ;) :whistling men dem solgte jeg for de var jo røde og med striber....og købte de nye her for pengene :D Hehe!

Så de nye har kostet 30 kr alt inkl ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde Emilie faktisk heller ikke ;) :whistling men dem solgte jeg for de var jo røde og med striber....og købte de nye her for pengene :D Hehe!

Så de nye har kostet 30 kr alt inkl ;) :D

Ja det var jo en god ide :D Bortset fra, at jeg ikke lige kan gøre det med Tildes gummistøvler :D Hun ved at der er giraffer på og at hun har fået dem af bedstefar :biglove Men hun har andre ting jeg sagtens kan sælge :whistling :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var jo en god ide :D Bortset fra, at jeg ikke lige kan gøre det med Tildes gummistøvler :D Hun ved at der er giraffer på og at hun har fået dem af bedstefar :biglove Men hun har andre ting jeg sagtens kan sælge :whistling :D

Aii ja, så er de jo noget særligt når hun har fået dem af bedstefar :biglove

Ja...ind i skufferne og kig!! :) Der ligger som regel guld dernede for andre! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aii ja, så er de jo noget særligt når hun har fået dem af bedstefar :biglove

Ja...ind i skufferne og kig!! :) Der ligger som regel guld dernede for andre! :D

Tror at jeg skal alle hendes ting igennem, når vi har været på ferie - der må være noget der kan sælges ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at det er de færreste, der ser godt ud i orange ;) Jo alle mine tre bonusbørn er mulat, deres mormor er fra Uganda... Du kan se et billede af dem under min tråd

<------ Er lige nødt til at sige, at Hannah ser fantastisk ud i orange.. :7himmel :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idat har startet rigtig lagersalg i dag - hvor man kan rode i kasserne :)

kan ik huske hvor det var - nok i aarhus. kig evt. på deres FB side.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er stadig en "outlet boks" - uha det blev dyrt at læse dette indlæg, selvom tingene var billige... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER