k.østergaard

G-test med 4 streger

42 indlæg i dette emne

Hej :)

Nu har jeg fulgt lidt med herinde i et stykke tid. Min mand og jeg har forsøgt i tre måneder og i denne cyklus besluttede jeg mig for at prøve at ÆL-teste. Det gjorde jeg så og fik en positiv test den 27/5, hvor vi selvfølgelig hyggede.

Idag har jeg så taget denne test :huh Jeg er dog lidt forvirret. Som I kan se er der fire streger, men samtidig kan jeg sagtens se de to, der skal være der. Så vil I sige, at den er gyldig?

Jeg regner selvfølgelig med at prøve en anden type test enten lidt senere i dag eller i morgen :blush

Mvh

k.østergaard

post-2402-050406300 1307430888_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til - dejligt at se dig herinde! :loveshower

Hmm den ser godt nok lidt mærkelig ud - jeg tænker om du har vædet den for meget/for højt op?

Jeg ville helt sikkert skynde mig at købe en ny pakke med to tests og tage den ene med det samme og den anden i morgen tidlig.

Da jeg testede positivt kunne jeg også sagtens lave to streger om eftermiddagen!

Et forsigtigt tillykke, da jeg tror på den er positiv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jo det kunne jeg meget vel have gjort!:) Men synes jo også bare det er mærkeligt at den "rigtige" streg også kommer frem. Men ja jeg prøver med nogle andre tests:)

Tak for svar og tillykke med din flotte mave:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi der er 3 babyer :D

Ej, jeg tror da den er god nok, for den ægte streg er da ret tydelig, men synes lige du skal prøve en mere. Jeg kunne også teste positivt om eftermiddagen (3+2), så tror snildt du kan tage en mere idag. Tis evt i en kop, og dyp den.. Så er det lidt nemmere at styre, hvor meget der kommer tis på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tis i en kop og brug en digital GT fra Matas!!!

:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hyggeligt, at se dig her! :)

Det er da vist en syg høne der har lagt den test! :o :D

Jeg tror straks jeg ville få fat i nogen nye, undlade at drikke i et par timer og så prøve igen ;) Og hvis du er gravid, er det godt nok tidligt du kan teste positivt for i så fald er du jo maks 3+4 og sandsynligvis også kun 3+3 i dag. Jeg havde en fin positiv test 3+5, så det kan godt lade sig gøre :)

:goodluck og velkommen til endnu et skønt BK! :bk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror den er der, men jeg vil også teste lige så snart du kan... :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skynd dig at teste med en anden test. Forsigtigt tillykke med stregerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er fordi der er 3 babyer :D Ej, jeg tror da den er god nok, for den ægte streg er da ret tydelig, men synes lige du skal prøve en mere. Jeg kunne også teste positivt om eftermiddagen (3+2), så tror snildt du kan tage en mere idag. Tis evt i en kop, og dyp den.. Så er det lidt nemmere at styre, hvor meget der kommer tis på :)

Uha da så tror jeg min mand panikker :lolhit Hihi det gør jeg nu nok også selv!

Tis i en kop og brug en digital GT fra Matas!!! :bd

Jeg brugte faktisk også en kop til den her. Har nok bare dyppet den for langt ned :oops Men skal alligevel forbi Matas idag, så der ryger helt sikkert en test i kurven!

Hyggeligt, at se dig her! :)Det er da vist en syg høne der har lagt den test! :o :DJeg tror straks jeg ville få fat i nogen nye, undlade at drikke i et par timer og så prøve igen ;) Og hvis du er gravid, er det godt nok tidligt du kan teste positivt for i så fald er du jo maks 3+4 og sandsynligvis også kun 3+3 i dag. Jeg havde en fin positiv test 3+5, så det kan godt lade sig gøre :):goodluck og velkommen til endnu et skønt BK! :bk

Hihi ja det var også min tanke. Jeg har prøvet det før men der kom der selvfølgelig ikke en positiv teststreg frem fordi jeg ikke var gravid. Men nu har jeg så åbenbart fået opløst mysteriet om hvorfor de kom frem

Jeg havde først ÆL på CD 18. Dvs at på fredag er det 14 dage siden. I sidste cyklus havde jeg en mistanke om at ÆL lå sent men var ikke sikker - derfor testede jeg. Men sidste menstruations 1. dag var den 10/5 så vil vel egentlig være 4+0 idag? Eller har jeg misforstået noget?

Jeg tror den er der, men jeg vil også teste lige så snart du kan... :glad

Jeg gør det så snart jeg kan! :shop :D

Og tak for den varme velkomst :yay Troede ikke der var nogen der kunne huske mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skynd dig at teste med en anden test. Forsigtigt tillykke med stregerne.

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh.... Det er da lidt spændende synes jeg..... Håber for dig at der er 2 fine streger på din næste test :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih, hvor spændende! Jeg ville ile ud efter en ny test med det samme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Dejligt med endnu en BK-søster :bk

Jeg tror også at testen er god nok selvom at den ser mærkelig ud, men det bliver spændende at se hvad den næste siger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så har jeg testet igen, to styks :whistling

Brugte den sidste jeg havde fra babyornot og så tog jeg en valmed. Har også købt en Clearblue men den vil jeg gemme til i morgen :loveshower

Men jeg begynder at tro på det nu :kuller

post-2402-065952900 1307448732_thumb.jpg

post-2402-020565000 1307449595_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, det ser da ud til at den er der.

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi ja det var også min tanke. Jeg har prøvet det før men der kom der selvfølgelig ikke en positiv teststreg frem fordi jeg ikke var gravid. Men nu har jeg så åbenbart fået opløst mysteriet om hvorfor de kom frem

Jeg havde først ÆL på CD 18. Dvs at på fredag er det 14 dage siden. I sidste cyklus havde jeg en mistanke om at ÆL lå sent men var ikke sikker - derfor testede jeg. Men sidste menstruations 1. dag var den 10/5 så vil vel egentlig være 4+0 idag? Eller har jeg misforstået noget?

Man er pr. definition 2+0 på dagen for ægløsning, så hvis du har sen ægløsning kan du ikke tælle fra sidste menstruations første dag. Jeg gik netop ud fra du skrev, at du havde haft en positiv ÆL-test fredag d. 27/5 hvilket betyder ÆL 27. eller 28. maj og så er du altså enten 3+4 eller 3+3 i dag :)

Og stort tillykke! :loveshower De der tests er da vældig fine positive taget i betragtning af, at du ikke er længere. Det passer med de lige er lidt svagere end mine var da jeg var 3+5.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, der er da ingen tvivl. Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE med den flotte test :balloons

Så kan du vel komme i februartermin med os andre... Der er mange steder på nettet du kan udregne din termin, også selvom du har en lang cyklus (har selv en på 35 dage)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle dejlige tests. Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh tak skal I have allesammen :loveshower

Jeg kan slet ikke fatte, at det er mig det sker for :yiepie Nu glæder jeg mig bare helt vildt til manden kommer hjem fra arbejde om ikke så længe!

Man er pr. definition 2+0 på dagen for ægløsning, så hvis du har sen ægløsning kan du ikke tælle fra sidste menstruations første dag. Jeg gik netop ud fra du skrev, at du havde haft en positiv ÆL-test fredag d. 27/5 hvilket betyder ÆL 27. eller 28. maj og så er du altså enten 3+4 eller 3+3 i dag :)

Og stort tillykke! :loveshower De der tests er da vældig fine positive taget i betragtning af, at du ikke er længere. Det passer med de lige er lidt svagere end mine var da jeg var 3+5.

Jamen altså der kan man bare se, så har jeg også lært noget i dag :toot

TILLYKKE med den flotte test :balloons

Så kan du vel komme i februartermin med os andre... Der er mange steder på nettet du kan udregne din termin, også selvom du har en lang cyklus (har selv en på 35 dage)

Ja det kan jeg nemlig. Skulle have termin omkring den 17/2 2012. Manden har fødselsdag den 6/2 så de kommer til at ligge tæt :kuller

På fredag tager vi på ferie til Tenerife sammen med mine svigerforældre og mandens søster og hendes kæreste og to små piger. Jeg har allerede meget kvalme (og MEGET ømme bryster!) så jeg er lidt spændt på om vi kan skjule det for dem i de 10 dage. Ellers er der jo ikke noget at gøre ved det :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke tillykke!! Det bliver spændende at følge dig fremover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER