2nd Baby 2012

i 9. uge og ingen hjerteblink

18 indlæg i dette emne

Hej,

I tirsdag blev det konstateret ved en scanning at vores foster er gået til grunde. Jeg har en smule blodigt udflåd men intet tyder på min krop når at afstøde det inden jeg skal til lægen og have Mifegyne og pågynde den medicinske abort...

Jeg er hunderæd for den kommende proces så jeg vil virkelig sætte pris på jeres historier om medicinsk abort efter at barnet er gået til grunde.

På lægen forstod jeg det som om at jeg kunne begynde aborteringen allerde ved de første piller og det slet ikke var sikkert at jeg havde behov for stikpillerne et par dage efter, mandag i mit tilfælde. Jo mere jeg læser om det på nettet jo mere virker det som om det stort set er uundgåeligt at jeg skal have stikpillerne og de smerter de medfører.

Ej hvor er det bare æv.... Jeg er bange og kan slet ikke se lyset for enden af tunnelen.

Vil bare gerne have det overstået nu....

Ja, det var ikke dagens mest positive besked... Sorry...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved desværre ikke noget om medicinske aborter. :(

men du får lige en masse kram fra mig.

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram :kram :kram :kram :kram :kram

håber det hjælper lidt nu jeg ikke havde et svar til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest mange knus til dig.

Jeg har aborteret 3 gange - den ene var en MA.

Da jeg var til scanning fik jeg valget mellem en udskrabning eller stikpiller. Jeg valgte stikpillerne og fik dem med hjem fra sygehuset med det samme.

Sammen med stikpillerne får du også noget smertestillende, som tager toppen af smerterne. Jeg mener jeg fik 2 x 2 smertestillende, så det er ikke meget, men de virker. Jeg tog først andet sæt piller da det gjorde rigtig ondt igen. Da virkningen af dem var væk levede jeg simpelthen af panodiler, som hjalp nogenlunde.

Jeg vil ikke lyve og sige at det ikke gør ondt, for det gør det virkelig, men efter et døgns tid er det overstået. Den psykiske smerte går måske også ind og påvirker, så den fysiske smerte føles værere end den er.

Held og lykke!

Indsæt her en masse knus-smiley..... Jeg er på via mobilen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre. Mange kram til dig!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg rigtig ked af at høre :( :kram :kram2 :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre. Er der ikke mulighed for at de fjerner fosteret i stedet? Man bløder mindre på den måde og man har en slut dato der er præcis

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram, det gør mig ondt at høre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da en trist besked :(

Jeg kan heller ikke komme med gode råd og erfaringer, men vil da ikke forlade tråden uden at aflevere en masse :kram

:kram :kram2 :kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Masser af kram :kram :kram herfra og håber du kommer lettest muligt igennem det.

Knus fra Hanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram

Jeg mistede selv på samme måde - faktisk for præcis et halvt år siden i dag - altså at jeg blev henvist til scanning pga. blodig udflåd i en længere periode, og scanningen viste, at fostrene var døde. Jeg fik dog en kirurgisk abort i form af en udskrabning, hvilket jeg var glad for efterfølgende, da jeg ikke kunne bære tanken om, at jeg skulle bære rundt på noget dødt inden i mig som jeg selv skulle udstøde... Jeg havde en anelse menstruationssmerter i et par timer efter indgrebet, men forestiller mig lidt at en medicinsk abort kan give stærkere menstruationslignende smerter, da kroppen selv skal gøre arbejdet... Jeg fik anbefalet at tage Panodil sammen med Ipren (Ipren er ekstra godt mod menstruationssmerter) jeg fik så ikke brug for dem, da min smerte forsvandt hurtigt, men det var jo kun godt... Men hvis jeg var dig ville jeg købe sådan en lille pakke Ipren og så Panodil og så lige tjekke op med lægen, hvordan du skal tage dem - jeg tror at du må tage 2 Panodil 4 gange om dagen og 2 Ipren 3 gange om dagen, men er ikke sikker :unsure men du må gerne tage dem sammen - det fik jeg ihvert fald at vide...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Gør mig ondt :( Held og lykke med det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre :(

Jeg har ingen erfaring med abort af nogen art, men vil lige give dig en masse :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Håber det bliver hurtigt overstået..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det ved at være tid - jeg er på vej ud af døren for at få de første piller.... puha....

ps tak for alle jeres søde ord

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hei.. Jeg har prøver at miste 2 gange både med medecinsk abort og udskrabning.

Jeg vil heller ikke sige det ikke gør ondt, for må indrømme jeg havde sindsygt ondt, ind til jeg kunne mærke " klumpen " kom ud ( ved godt det lyder ulækkert) men det er heller ikke ens for alle... Jeg fik ingen piller jeg skulle ha op i skeden, kroppe. Klaret det selv og det tog nogen dage.

Held og lykke og mange kram her fra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke besvare dit spørgsmål, men kun give en KÆMPE krammer, det gør mig meget ondt at læse dit indlæg :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER