dhg

Kend din bæ

32 indlæg i dette emne

Kend-din-bæ

Spøgelses Bæ - Det er den hvor man mærker bæen komme ud, der er bæ på toiletpapiret, men når man kigger er der ingen bæ i lokummet.

Den Rene Bæ - Man skider en bæ, ser den svømme i lokummet, men der er ingen bæ-rester på toiletpapiret.

Den Våde Bæ - Man tørrer røven mindst 50 gange, og den føles stadig våd. Derfor lægger man toiletpapir mellem balderne og underbukserne, for ikke at ødelægge dem med bremsespor.

Tvilling Bæ - Det sker når man er færdig med at skide, man har trukket bukserne op til knæene, og så skal man skide igen.

Presseve Bæ - Man presser så hårdt for at få bæen ud, at man næsten mister bevidstheden.

Isbjerg Bæ - Bæen er så lang, at en trediedel af den stikker op af vandet.

Hvidovrekur Bæ - Man skider så meget, at vægttabet er mindst 50 pund.

Majs Bæ - Det siger sig selv.

Træstamme Bæ - Man laver en bæ som er så stor at man frygter lokummet splintres, medmindre bæen deles op et par gange med toiletbørsten.

Fuldemands Bæ - Det er den bæ man laver dagen efter en ordenlig druktur. Det mest karakteristiske med bæen er den trådligende stribe som efterlades på bunden af lokummet.

"Bare jeg dog kunne" Bæ - Man sidder på lokummet og prøver at skide, men kan ikke. Det eneste der kommer er et par trompetlyde.

Mareridt Bæ - Det er den bæ der gør så ondt at skide, at man ville have væddet på at den kom ud sidelæns.

Dunke Bæ - Det er den bæ man skider så hurtigt, at røvbalderne bliver plaskvåde af toiletvand.

Sandpapir Bæ - Den gul/brune bæ-substans man skider sprøjter ud som en vandballon der eksploderer, alt imens det føles som om nogen har skoddet en cigaret i røven.

Råddenmave Bæ - Lugten fra en bæ der sniger sig ud på gangen og breder sig i hele bygningen, således at hele bygningen bliver syg eller evakueres af sikkerhedsfolk.

Yo-Yo Bæ - Den bæ der kommer halvt ud, da der træder en anden person ind på toilettet, så man må trække den tilbage for ikke at skræmme den fremmede med det store plask det gir’ når den rammer vandet.

Pissebæen - Det er den bæ, hvor maven knurrer og man bliver helt svedig, og pludselig løber man ned på lokummet og skidder sådan en tynd bæ at man føler at røven pisser lort.

Prut plask prut bæen - Den bæ man skider een og prutter en kæmpe brøler og skider igen, og sådan fortsætter det til man er færdig med at skide.......

Blodpølse - Det er den hvor man kun ser en brun/rød blodpølse ligge i toilettet og kommer i tanke om at man har spist rødbeder.

Chilibæ - Det er den hvor det svier sindsygt når man presser, men man kan ikke se det.

Myldrebæ - det er der hvor man er igang med noget andet og pludselig er der varmt i bukserne og man løber ud på toilettet, men for sent!

Nogle vil sikker syndes at den er rigtig klam, men jeg syndes at den er rigig god :haha:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lolhit :lolhit jo den er klam :) (synes de mangler nogen?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit jo den er klam :) (synes de mangler nogen?)

Dem kender jeg så ikke til :haha:

Kom bare med dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha Jo den er klam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem kender jeg så ikke til :haha:

Kom bare med dem.

Der er to:

Blodpølse - Det er den hvor man kun ser en brun/rød blodpølse ligge i toilettet og kommer i tanke om at man har spist rødbeder.

chilibæ - Det er den hvor det svier sindsygt når man presser, men man kan ikke se det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er to:

Blodpølse - Det er den hvor man kun ser en brun/rød blodpølse ligge i toilettet og kommer i tanke om at man har spist rødbeder.

chilibæ - Det er den hvor det svier sindsygt når man presser, men man kan ikke se det.

:haha: hvor er de gode.

Sætter dem lige på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha: hvor er de gode.

Sætter dem lige på.

hov de har da også glemt "myldrebæ" - det er der hvor man er igang med noget andet og pludselig er der varmt i bukserne og man løber ud på toilettet, men for sent!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hov de har da også glemt "myldrebæ" - det er der hvor man er igang med noget andet og pludselig er der varmt i bukserne og man løber ud på toilettet, men for sent!

:haha:

Den skal da også lige med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha det er sku da humor :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha: :haha: :haha:

Nu vi er ved bæ'erne så findes der en hjemmeside hvor man skal give andres bæ point :blink :blink :blink

Gad vide hvad der får folk til at lave sådan en hjemmeside, eller blive bruger på den :14:

Advarsel, det er klamme billeder. Der er ikke skjult noget når de har taget billeder af prutten :puke

www.ratemydoodie.com

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha:

Nu vi er ved bæ'erne så findes der en hjemmeside hvor man skal give andres bæ point :blink :blink :blink

Gad vide hvad der får folk til at lave sådan en hjemmeside, eller blive bruger på den :14:

Advarsel, det er klamme billeder. Der er ikke skjult noget når de har taget billeder af prutten :puke

www.ratemydoodie.com

:lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahaha

Vi have sådan en gang "Bingo" på en lejr i Norge engang.

Der var bæerne listet i et skema: Lodret konsistens og vandret: farve...

Så var der en der rendte rundt og kiggede i Godik hvad der sidst var blevet leveret, og råbte.... "A6""C1" osv osv :)

sjooovt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha: :haha: :haha:

Nu vi er ved bæ'erne så findes der en hjemmeside hvor man skal give andres bæ point :blink :blink :blink

Gad vide hvad der får folk til at lave sådan en hjemmeside, eller blive bruger på den :14:

Advarsel, det er klamme billeder. Der er ikke skjult noget når de har taget billeder af prutten :puke

www.ratemydoodie.com

:haha:

De er ellers mange lækker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha: :haha: :haha:

Nu vi er ved bæ'erne så findes der en hjemmeside hvor man skal give andres bæ point :blink :blink :blink

Gad vide hvad der får folk til at lave sådan en hjemmeside, eller blive bruger på den :14:

Advarsel, det er klamme billeder. Der er ikke skjult noget når de har taget billeder af prutten :puke

www.ratemydoodie.com

:blink :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit Det er sgu sjovt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle vil sikker syndes at den er rigtig klam, men jeg syndes at den er rigig god :haha:

Klamt eller ej så er det stort set altid sjovt når det er latrinært :haha:

Al det her bæ-snak minder mig om en journal-brok jeg så forleden dag:

Pt. har voldsom diarré. Hvad der udskilles skal indtages per oralt :mam :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så sad jeg her på mit seriøse arbejde og grinte højlydt - pinligt

Men tak

EEEELSKER latrinær humor

Åh de er så sjove at jeg kun kan læse 1 af gangen ellers knækker jeg mig af grin her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan i ikke nogle flere, nu hvor vi er så godt igang..??

:haha:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan i ikke nogle flere, nu hvor vi er så godt igang..??

:haha:

Næ, kender ikke flere slags bæer. Men kan da lidt jokes i den latrinære afdeling :haha:

Holdet var lige blevet færdige på håndboldbanen og stod nu alle sammen

splitternøgne i brusebadet.

Pludselig bipper det og en af de nøgne mænd tager en bipper frem fra

brystet.

- Hold kæft siger Ove. Hvad var det.

- Nå, det var min bipper. Da jeg fik pacemaker indopereret, mente min

læge at vi skulle lave en lille lomme ind i brystkassen. Smart, så kan

jeg altid have min bipper ved mig.

Pludselig ringede en mobiltelefon. En af de nøgne mænd tager sin telefon

fra venstre røvballe.

- Hvad fanden, siger Ove. Hvad var det.?

- Nå, jeg fik for nylig indopereret en ny hofte, og kirurgen mente vi

skulle lave en lomme på ballen. Smart ikke ?

Ove var noget misfornøjet over dette, og skyndte sig ud på toilettet.

Stoppede 4 meter lokumspapir op i anus og lod en halv meter hænge udenfor. Da han gik ind i badet sagde de andre med det samme :- Ove du har

papir hængende ud af røven.

- Nå, sagde Ove. Så er der sgu kommet en fax........

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige nogle flere bæer via Onkel Google :haha:

Sjasker-lorten

Typen hvor det simpelthen bare vælter ud med brunlig flydende lort, der klatter i hele tønden, samtidig med at den kronisk brænder dine tarme af.

Publikums-lorten

Lorten der simpelthen er så imponerende i størrelse og/eller fremtoning at du simpelthen bliver nødt til at vise den til nogen før du skyller den ud.

Humørspeder-lorten

Lorten der kommer ud efter at have holdt sig i umenneskeligt lang tid, og derved får dig til at føle at du igen er dit gamle jeg.

Den Rituelle lort

Lorten der bliver trykket samme tid, hver dag, og i selskab med en avis.

Guinness Rekordbog lorten

Den lort der er så bemærkelsesværdig, at den skal udstilles til gavn for fremtidige generationer.

'Hvedebrødsdagene er ovre'-lorten

En hver slags lort der er trykket i selskabet af en anden person

Sukkeren

En lort der er så stor at den ikke popper ud, uden vokal assistance.

Flyderen

Karakteriseret ved dens evne til at flyde er denne lort kendt for at være skyld i mange forgæves skylninger.

Fantomlorten

Lorten der på mystisk vej er fremkommet i toilettet, men ingen vil indrømme

at de er den retmæssige kunstner.

Slangedejen

En lang tynd lort der på forunderlig vis har formået at rulle sig til en

skræmmende position - Normalt harmløs. Undertiden kendt som Soft-Ice-lorten, på grund af den måde den er lagt på.

Småstenen-fra-himlen lorten

En imponerende samling af små lorte i en klase. Ofte en gave fra Gud når man virkelig ikke KAN skide.

Doping lorten

Afføringsmiddel brugt - Tæller ikke!

Snydelorten

Lorten hvor du skal prutte, men så popper denne her ud i stedet.

Jeg-tror-jeg-er-ved-at-føde-via-mit-røvhul lorten

Kan sidestilles med 'Hjernemassen-ud-af-næsen-lorten' og 'smertebæen'. Formen på denne lort minder mest af alt om et stort ølkrus. Din anale udgang er stadigvæk udspilet i op til en time efter.

Havregrødslorten

Lorten der bare vælter ud som var det tandpasta, og bare bliver ved med at komme. Du har to valg: (a) Skyl ud, og fortsæt, eller (B) lade den dynge sig op til den når din røv i kummen, mens du bare sidder hjælpeløs.

Jeg-burde-nok-tygge-maden-bedre lorten

Når hele den pose chips du åd dagen før ridser dine tarme på deres ufordøjede vej ud.

Jeg-tror-jeg-er-ved-at-blive-en-kanin lorten

Når du skider en masse små søde kugler der laver små plask hver gang de rammer vandet.

Hvad-fanden-døde-herinde lorten

Undertiden kendt som 'Sun Chemical lorten'. Du fortæller selvfølgelig ikke

nogen om den dræbene dunst på gerningsstedet, men står uskyldigt, ser til og nyder det når folk kommer stormende ud fra toilettet gispende og hivende efter vejret.

Jeg-er-sikker-på-at-der-er-en-til lorten

Hvor du bare sidder tålmodigt på tønder og venter på at det sidste skal få kæmpet sig ud, for du ved at hvis du tørrer dig nu, vil den bare oversmøre det hele.

'THE BOSTON STRANGLER'

Prøv lige så meget du vil, men den vil bare ikke slippe. Dette er en mere

seriøs udgave af 'Jeg-er-sikker-på-at-der-er-en-til lorten'

Blikkenslager-dej

Den, der retter vandlåsen ud

Picasso-dej

Den, der maler abstrakt mønster på indersiden af tønden.

Kombi-dej

Den, der først føles hård og sej og efterhånden blir til splat.

Remoulade-dej

Gæt selv...især spædbørn mestrer denne kunst.

Gardin-dej

Den, der hænger pænt i folder før den falder ned.

Skorstensfejer-dej

Sort...helt sort.

Homo-dej

Lidt større i omkreds end alle andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Total fed humor :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige nogle flere bæer via Onkel Google :haha:

Sjasker-lorten

Typen hvor det simpelthen bare vælter ud med brunlig flydende lort, der klatter i hele tønden, samtidig med at den kronisk brænder dine tarme af.

Publikums-lorten

Lorten der simpelthen er så imponerende i størrelse og/eller fremtoning at du simpelthen bliver nødt til at vise den til nogen før du skyller den ud.

Humørspeder-lorten

Lorten der kommer ud efter at have holdt sig i umenneskeligt lang tid, og derved får dig til at føle at du igen er dit gamle jeg.

Den Rituelle lort

Lorten der bliver trykket samme tid, hver dag, og i selskab med en avis.

Guinness Rekordbog lorten

Den lort der er så bemærkelsesværdig, at den skal udstilles til gavn for fremtidige generationer.

'Hvedebrødsdagene er ovre'-lorten

En hver slags lort der er trykket i selskabet af en anden person

Sukkeren

En lort der er så stor at den ikke popper ud, uden vokal assistance.

Flyderen

Karakteriseret ved dens evne til at flyde er denne lort kendt for at være skyld i mange forgæves skylninger.

Fantomlorten

Lorten der på mystisk vej er fremkommet i toilettet, men ingen vil indrømme

at de er den retmæssige kunstner.

Slangedejen

En lang tynd lort der på forunderlig vis har formået at rulle sig til en

skræmmende position - Normalt harmløs. Undertiden kendt som Soft-Ice-lorten, på grund af den måde den er lagt på.

Småstenen-fra-himlen lorten

En imponerende samling af små lorte i en klase. Ofte en gave fra Gud når man virkelig ikke KAN skide.

Doping lorten

Afføringsmiddel brugt - Tæller ikke!

Snydelorten

Lorten hvor du skal prutte, men så popper denne her ud i stedet.

Jeg-tror-jeg-er-ved-at-føde-via-mit-røvhul lorten

Kan sidestilles med 'Hjernemassen-ud-af-næsen-lorten' og 'smertebæen'. Formen på denne lort minder mest af alt om et stort ølkrus. Din anale udgang er stadigvæk udspilet i op til en time efter.

Havregrødslorten

Lorten der bare vælter ud som var det tandpasta, og bare bliver ved med at komme. Du har to valg: (a) Skyl ud, og fortsæt, eller (B) lade den dynge sig op til den når din røv i kummen, mens du bare sidder hjælpeløs.

Jeg-burde-nok-tygge-maden-bedre lorten

Når hele den pose chips du åd dagen før ridser dine tarme på deres ufordøjede vej ud.

Jeg-tror-jeg-er-ved-at-blive-en-kanin lorten

Når du skider en masse små søde kugler der laver små plask hver gang de rammer vandet.

Hvad-fanden-døde-herinde lorten

Undertiden kendt som 'Sun Chemical lorten'. Du fortæller selvfølgelig ikke

nogen om den dræbene dunst på gerningsstedet, men står uskyldigt, ser til og nyder det når folk kommer stormende ud fra toilettet gispende og hivende efter vejret.

Jeg-er-sikker-på-at-der-er-en-til lorten

Hvor du bare sidder tålmodigt på tønder og venter på at det sidste skal få kæmpet sig ud, for du ved at hvis du tørrer dig nu, vil den bare oversmøre det hele.

'THE BOSTON STRANGLER'

Prøv lige så meget du vil, men den vil bare ikke slippe. Dette er en mere

seriøs udgave af 'Jeg-er-sikker-på-at-der-er-en-til lorten'

Blikkenslager-dej

Den, der retter vandlåsen ud

Picasso-dej

Den, der maler abstrakt mønster på indersiden af tønden.

Kombi-dej

Den, der først føles hård og sej og efterhånden blir til splat.

Remoulade-dej

Gæt selv...især spædbørn mestrer denne kunst.

Gardin-dej

Den, der hænger pænt i folder før den falder ned.

Skorstensfejer-dej

Sort...helt sort.

Homo-dej

Lidt større i omkreds end alle andre.

:haha:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft hvor er i klamme!!! LOL Åhhhhhhhhhhhh føj adr og badr!!!!! :P LOL

Hahahaha

Vi have sådan en gang "Bingo" på en lejr i Norge engang.

Der var bæerne listet i et skema: Lodret konsistens og vandret: farve...

Så var der en der rendte rundt og kiggede i Godik hvad der sidst var blevet leveret, og råbte.... "A6""C1" osv osv :)

sjooovt

Naaaaaaaaaiiiii det gjorde i bare ikke!!! Haaaaaahahahahhaaaaaa!!! F*ck i spejdere er nogle syge naturmænd! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER