tville1978

Weekend

13 indlæg i dette emne

Så er det allerede weekend igen :yay

I aften skal vi bare slappe af.

Lørdad tager manden og drengene ned til min morfar og han kone, så jeg kan få ro til at skrive opgave.

Søndag skal vi også bare slappe af.

Hvad skal i lave?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I aften står den på afslapning.. måske lidt oprydning..

I morgen tager vi på babymesse og spiser brunch inde på en cafe i nærheden.. om eftermiddagen så skal vi igen bare hygge og jeg skal bage kage.. manden skal lave aftensmad så nadja og jeg skal bare lege :)

Søndag skal vi jo nok lige et smuttur forbi min mor med den ene kage.. og om eftermiddagen skal jeg hjem til min veninde med den anden kage og hygge et par timer der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I aften skal ungerne og jeg bare hygge os, manden tager til sjælland i eftermiddag og kommer først hjem søndag igen.

Lørdag skal vi til fødselsdag ved min storebror og niece.

Søndag skal vi bare hygge, måske besøge mormor og morfar.

Ting som jeg skal have lavet ind i mellem det er, spartlet, slebet, sæt glasvæv op og male en entre som er blevet bygget i forlængelse af vores gang. Samt over og tømme svigerforældrenes fryser, de er på ferie i 8 uger, og strømmen har været gået der over i næsten en uge uden af nabokonen opdagede det (hun vander blomster og foder fisk). HELDIGVIS er kødet i fryseren ikke begyndt at rådende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til outlet messe i herning i morgen.. Ellers står den bare på afslapning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal i dag stege nødde-deller og lave kartoffelsalat.. I aften skal vi lave vores berømte lagkage..

I morgen skal jeg tidligt op og slå en bolledej sammen inden jeg skal dække bord og rydde op imens dejen hæver.. Kl 13 får vi så huset fyldt med fødselsdagsgæster da manden fylder 32 år i dag.

Søndag skal vi nok hygge lidt med mandens søster som overnatter hos os og så skal vi ellers ud og handle og gøre klar til en ny uge i lastbilen for David's vedkommende.. Og så håber vi at få lidt tid på sofaen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I eftermiddag kører manden Pernille + 5 andre tøser til svømmestævne i Odense. Han glæder sig IKKE til de 2 timers køretur med en flok fjantede piger ;)

I aften skal jeg i Djurs Sommerland med Xander og Kristoffer og være testpiloter på deres nye vandrutchebane inden de starter sæsonen i morgen.

I morgen skal vi i Legoland. Vejret bliver perfekt og så håber jeg der er en del der tager til åbning i Djurs Sommerland der holder sig fra Legoland ;)

Søndag står den på afslapning, rengøring, vasketøj osv. Måske en tur til en legeplads et eller andet sted eller en tur i skoven eller stranden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag skal vi ud og shoppe og spise et lækkert sted :loveshower

I morgen skal vi til familiefest hele dagen - bagefter skal vi videre til nogle venner, og se boksekampen :balloon

Søndag skal vi slappe af, sove, handle ind og hygge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med manden - mtune :)

I aften skal vi også bare slappe af. I morgen kører vi til kbh sammen med hele svigerfamilien - vi skal nemlig alle til rogers Waters "The Wall" koncert i parken lørdag aften! :glad Søndag skal vi bare op og hjem igen og slappe af resten af dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal på arbejde og så også forhåbentlig se min lille nye nevø

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med manden - mtune :)

Tusind tak :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag skal vi vist bare slappe af, og måske have besøg af nogle venner... I morgen får vi barselsbesøg om formiddagen og om eftermiddagen skal vi ud og vise Marlon frem til Oldeforældrene :)

Om aftenen skal vi grille og se boksning med mine forældre :loveshower

Søndag har vi ingen planer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden skal arbejde hele dagen, så dagen står på afslapning for mit vedkommende... Min far har fødselsdag i morgen, så jeg tager bussen op til mine forældre og så kommer manden først om aftenen når han har fået fri... Søndag har vi endnu ingen planer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag - ved jeg ikke lige... Til Svaneke og spise mere is ;)

Imorgen - skal vi med hestevogn igennem Almindingen...

Og søndag skal vi hjem (hjeeeeeem til min Kisser mis <3)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER